Ik was wel naar ASOT geweest in Ahoy.quote:
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was wel naar ASOT geweest in Ahoy.
Paul meegenomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.
Mss had ze wel honger en geen geld.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf
Ik vind het ook wel bijzonder dat oogdruppels blijkbaar zo giftig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf
Moi Lovy.quote:
Die van mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
Die spicy garlic worstjes van dr lidl zijn lekker joh!
Man 3.quote:
Ik heb ook nog oogdruppels en hongerquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss had ze wel honger en geen geld.
Maar hoe kom je eropquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss had ze wel honger en geen geld.
Heb het al op aardappelen, snijbonen en een stukje vleesquote:
Ik doe mee!quote:
Doodsbedreiging TR gemacht!!!quote:
quote:
Van de weers voorspellingen kan je toch niet op aanquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Twee weken geleden werd voor vandaag nog flinke neerslag voorspeld
Ja en neequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de weers voorspellingen kan je toch niet op aan
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien moeten wij maar aan de lemon grass smoothie vind @:justinK vast wel goedhij zegt momenteel toch overal ja op zonder door te hebben wat ik zeg
Lekker in de natuur weet je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En stress voor @:Speklap3000?
Waar is hij eigenlijk? Aan het barbecuen?
Blikje in de waterquote:
Ja zo interessant vind hij mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Is Justin bij jou aan het gamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |