Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even goedkope halve liters zonder statiegeld halen bij de PoolUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noord of Zuid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gepunte lans“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik wel, leuke vent van binnen en van buitenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg toch wel een warm gevoel daarvan![]()
Heet spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ah, jij hebt hem al mogen aanschouwen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Snap ik wel, leuke vent van binnen en van buitenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem al mogen aanschouwen?![]()
![]()
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik weer thuis ben van kinderverjaardag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt pas honger als je wil eten maar geen geld voor hebtUw ADH vitamine Worst
Zwemkleding mee nemen maar niet vertellen wat we gaan doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?![]()
![]()
thnx. Alweer opquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Diepquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt pas honger als je wil eten maar geen geld voor hebt![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Uw ADH vitamine Worst
Beetje zon is wel fijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel lekker, heb ook wel wat behoefte aan de zomer.♡♡♡♡![]()
Wat is dat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praatquote:
Weet je toevallig ook zijn lengte?
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeestquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik droomde over zoiets als dit vannachtUw ADH vitamine Worst
Beste van de hele verjaardag!quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zakje snoep meegekregen en thuisgebracht?
Nu heb ik zin in snoep
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Wel 180+quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha gelukkig, dan weet je waar je over praat
Weet je toevallig ook zijn lengte?![]()
Dat dan ook al kan, iemand vermoorden met oogdruppels Hoe kom je er op \
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Najaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een verborgen verlangen naar een goed gabberfeest
T was geen gabber
Maar wel muziek waar ik nooit naar luister
En ik vond t heel tof
♡♡♡♡![]()
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was wel naar ASOT geweest in Ahoy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul meegenomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,Dit doet hij speciaal voor de kids.Uw ADH vitamine Worst
Mss had ze wel honger en geen geld.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Een vrouw (39) in Amerika moet minstens dertig jaar de cel in, nadat ze haar vriendin vermoordde en vervolgens beroofde. De manier waarop ze dat deed is huiveringwekkend. Door oogdruppels vermengd in een flesje water kwam de 62-jarige Lynn Hernan om het leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die spicy garlic worstjes van dr lidl zijn lekker joh!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik vind het ook wel bijzonder dat oogdruppels blijkbaar zo giftig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cheque-naar-zichzelfOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: