Worst?quote:
Hemarookworstquote:
quote:
quote:
Mortal Kombat !!!quote:
Ik zag van de week een vogelhuisje met camera. Dan kan je zien wie er b ij je voerhuis is geweest qua vogels, wordt dan opgenomen. Is ook wel leuk hequote:
Een vogel met geld.quote:
Even het huurcontract zo tevoorschijn halenquote:
Dat is een duur dingetjequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag van de week een vogelhuisje met camera. Dan kan je zien wie er b ij je voerhuis is geweest qua vogels, wordt dan opgenomen. Is ook wel leuk he
tekenen jou vogelstjes een huurcontractquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even het huurcontract zo tevoorschijn halen
29.95 zag ik hem. Wist niet eens dat die dingen bestonden.quote:
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tekenen jou vogelstjes een huurcontract
Dat is toch niet duur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29.95 zag ik hem. Wist niet eens dat die dingen bestonden.
Vetbol includedquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willen
B&B vol liefde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Het onderhoud is niet gratis hè? Kunnen ze gelijk aangeven of ze er buffet bij willen
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het duur isquote:
Gisteren zat er weer een vreemde in, die snackbar eigenaarquote:
Ik dacht dat ze jou bedoelde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |