Ik weet niet wie we is, maar ik ga hem niet missen.quote:
Het is wel heel opvallend dat er volgens mij niemand is die een hekel aan hem heeft.quote:
Nee ik vind het een aardige vent met humor ,maar hij mag wegquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wel heel opvallend dat er volgens mij niemand is die een hekel aan hem heeft.
Terwijl de avonden voordat Ashley de slaapkamer overnam daar zoveel lol viel te beleven en ook de droge humor van Randy....quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin vergat ik gewoon dat hij er in zat.
Echt de laatste paar weken is hij pas in beeld.
Het is zeker een aardige vent daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wel heel opvallend dat er volgens mij niemand is die een hekel aan hem heeft.
Je zag hem de eerste weken ook bijna niet. Ja als ze gingen eten dan was hij er snel bij maar verder weinig gezien. Dat veranderde op het moment dat Doriana en Ronahi zich bij hem en Tyron aansloten. Hij kwam toen wat meer in beeld maar deed nog steeds niet veel behalve liggen en hangen.. het enige was dat je hem wat meer hoorde praten tijdens het roddelen van die twee meiden. Ja man nee man.. relaxquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin vergat ik gewoon dat hij er in zat.
Echt de laatste paar weken is hij pas in beeld.
Ik vind het ook een rustige, fijne man. Het enige jammer vind ik dat hij dan met de ene groep meepraatte en dan weer met de andere groep. Waar hij echt stond weet niemand eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind het een aardige vent met humor ,maar hij mag weg
De avonden heb ik weinig gestreamd eigenlijk dus kan mij dat ook niet voor de geest houden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl de avonden voordat Ashley de slaapkamer overnam daar zoveel lol viel te beleven en ook de droge humor van Randy....
Nee dat idd. Maar ik vind het geen verkeerde jongen , maar uiteindelijk is geen van de bewoners slecht of foutquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rustige, fijne man. Het enige jammer vind ik dat hij dan met de ene groep meepraatte en dan weer met de andere groep. Waar hij er echt stond weet niemand eigenlijk.
Daar heb je gelijk ik.....maar denk wel dat dit zijn spel was. Hij viel zo weinig mogelijk op en heeft het ver gebracht maar de finale wint hij niet.......quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De avonden heb ik weinig gestreamd eigenlijk dus kan mij dat ook niet voor de geest houden.
Ik heb de laatste paar weken wel af en toe de droge humor van hem gehoord.
Het is geen nare man of zo, maar ik persoonlijk vind dat hij er weinig voor gedaan heeft om finale waardig te zijn.
Nee, gelukkkig kan je nu naar alice kijken die ligt te zonnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu twee streams heb en niet dat iek iek iek iek van Tom hoef aan te horen.
Randy we gaan je missenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wie we is, maar ik ga hem niet missen.
Saaie deelnemert
denk ook dat Glenn wint, ja eigenlijk 2 saaie mannen winnen BB 23 en BB24quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:31 schreef ledn81 het volgende:
De mogelijke winnaar van BB24 kan zo naast de winnaar van BB23 gaan liggen.
Ze lijken vooral te worden uitgekozen op hun ligkunsten[ afbeelding ]
Spraakmakend is Ashley zeker maar leuk kan ik het echt niet vinden. Spraakmakend van wat ik bij haar heb gezien zijn alleen irritante beelden van iemand die zich ver boven de rest ziet staan met een veel te grote mond en een overheersend karakter. Het is gewoon niet mijn type mens..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het gaat om spraakmakende, spannende, leuke beelden dan snap ik niet dat hier zoveel mensen Ashley eruit willen hebben. Als er 1 is die het spel heeft gespeeld en waar iedereen het over heeft, dan is zij dat toch wel.
Als je de spannende mensen weg laat stemmen of uitkoopt dan krijg je dat. Ashley kan gewoon haar gang gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:31 schreef ledn81 het volgende:
Ashley is hele seizoen: vervelend, duivels, zeikerig, bitchy, pestend geweestquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het gaat om spraakmakende, spannende, leuke beelden dan snap ik niet dat hier zoveel mensen Ashley eruit willen hebben. Als er 1 is die het spel heeft gespeeld en waar iedereen het over heeft, dan is zij dat toch wel.
Putin is ook spraakmakend... om er maar ff 1 te benoemen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Spraakmakend is Ashley zeker maar leuk kan ik het echt niet vinden. Spraakmakend van wat ik bij haar heb gezien zijn alleen irritante beelden van iemand die zich ver boven de rest ziet staan met een veel te grote mond en een overheersend karakter. Het is gewoon niet mijn type mens..
Sorry maar ik kan echt niets leuks benoemen aan haar.
Hij heeft ook niet echt iets gedaan waardoor je een hekel aan hem zou kunnen hebben. Ik vind het eigenlijk gewoon een natte scheet die maar met iedereen aandoet omdat hij niet eerlijk zijn echt mening durft te geven. Hoe hij nu de laatste twee weken met Ashley omgaat zegt al genoeg. Zelfs zijn mattie Tyron irriteerde zich daar aan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus je hebt het proef abonnementje genomen bij Videolandquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu twee streams heb en niet dat iek iek iek iek van Tom hoef aan te horen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
SL![]()
"JAAAAA!!!JAJAJAJA!!! OMEIKOT!!!! Ik ben sooooooo trots!!!"
Precies, geen slecht woord over hem te zeggen, maar ook iemand die zijn nek niet durft uit te steken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij gaan, is meer dan de helft van de tijd onzichtbaar geweest is liggend en nietszeggends door zijn BB tijd gekomen.
Dat jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, geen slecht woord over hem te zeggen, maar ook iemand die zijn nek niet durft uit te steken.
Tom is echt iemand van de details.. datums en tijden kan hij ook zo goed onthouden zei Alice laatst.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
Mooi gesprek van Tom en Jimmy.
Valt mij op dat Tom heel veel details kan onthouden mbt de afgelopen weken. Exact weten welk pietluttig ding wanneer en hoe gebeurde...
Ik ben al blij dat ik savonds nog weet dat ik smorgens een was in de machine heb gegooid
Mooie borsten, mooie volle lippen, prachtig haar en ze is altijd de eerstequote:Op zaterdag 6 april 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Spraakmakend is Ashley zeker maar leuk kan ik het echt niet vinden. Spraakmakend van wat ik bij haar heb gezien zijn alleen irritante beelden van iemand die zich ver boven de rest ziet staan met een veel te grote mond en een overheersend karakter. Het is gewoon niet mijn type mens..
Ik zat naar Randy en Glenn te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkkig kan je nu naar alice kijken die ligt te zonnen
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:39 schreef -river- het volgende:
Zo, Tom heeft mijn stem na lang twijfelen of ik Tom of Randy zou kiezen.
Precies dat idd..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Putin is ook spraakmakend... om er maar ff 1 te benoemen..
DIe kwamen daarnaquote:
alle drie nepquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie borsten, mooie volle lippen, prachtig haar en ze is altijd de eerste
Uhm alle drie die dingen zijn nep he.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik kan echt wel om haar lachen hoor. En ze heeft zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Gisteren lag ik ook in een deuk hoe ze reageerde op die kever. En dan komt ook haar inborst naar buiten toen ze gelijk riep dat hij niet dood gemaakt mocht worden want dat vond ze zieligquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is de reet van Alice ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm alle drie die dingen zijn nep he.
Je bent nu sarcastisch.... toch???quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm alle drie die dingen zijn nep he.
Whoahaohoah hoe kan je zulke grote silicionenborsten mooi noemen en van die nep opgespoten lippen en nephaar wowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan echt wel om haar lachen hoor. En ze heeft zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Gisteren lag ik ook in een deuk hoe ze reageerde op die kever. En dan komt ook haar inborst naar buiten toen ze gelijk riep dat hij niet dood gemaakt mocht worden want dat vond ze zielig
[ afbeelding ]
Dan zal het jou type mens wel zijn..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan echt wel om haar lachen hoor. En ze heeft zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Gisteren lag ik ook in een deuk hoe ze reageerde op die kever. En dan komt ook haar inborst naar buiten toen ze gelijk riep dat hij niet dood gemaakt mocht worden want dat vond ze zielig
[ afbeelding ]
Same.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..
Daarom mijn stem naar Tom, ik heb niets met meelopers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef marky het volgende:
Randy valt mij tegen de laatste weken. Dat gekwijl met Ashley is slim maar het is wel een beetje je ziel verkopen. Ty was daar stelliger in die zou dat nooit zo doen. Mocht Randy de finale halen dan ga ik wel op hem stemmen al was het alleen al dat die pot dan naar Randy en Ty is gegaan. Dikke middelvinger naar de rest van de bewoners die steeds bezig zijn geweest hen eruit te werken.
Het is echt ongekend hoor.. en iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Glenn wil jij mijn haren krullen. Wat zegt Glenn. Vanavond zegt Ash
Zeide gij zot of zo vraagt hij![]()
Wedden dat hij het gaat doen
Ty heeft met veel bombarie lopen verkondigen dat hij niet meer met Ash op een kamer wilde liggen, met veel misbaar zijn matras versleept.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef marky het volgende:
Randy valt mij tegen de laatste weken. Dat gekwijl met Ashley is slim maar het is wel een beetje je ziel verkopen. Ty was daar stelliger in die zou dat nooit zo doen. Mocht Randy de finale halen dan ga ik wel op hem stemmen al was het alleen al dat die pot dan naar Randy en Ty is gegaan. Dikke middelvinger naar de rest van de bewoners die steeds bezig zijn geweest hen eruit te werken.
Ow is er weer beeld, heb Ash op mute... ik ga weer naar Tom!quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:47 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Op die andere stream is Tom nog steeds aan het iekeiekieke
Ashley heeft daar ook voor gewerkt maar op een andere mannier.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heeft ze hard voor gewerkt, alles aan dat kind is echt.
Alles voor de stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom zwelgt wel in zelfmedelijden he , mijn god niet normaal
en gewoon alles toelaten van haar hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Kan wel om Randy lachen, ook toen ie met Nouschka in dat solo house zat.
Zelden zulke tegenpolen gezien als het op energie aankomt
idd - akelig zelfingenomen aandacht vragende ***quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..
Van de week zei ze dat ze haar siliconen in juni heeft laten vervangen en er toen meteen nog maar wat groter in laten doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet of je weet wat protesses met je kunnen doen zegt Ash tegen Glenn
Hij kijgt nu uitleg over de verschillende soorten borsten
Alshey heeft de slechtste, de siliconen die kunnen gaan lekker het lichaam in
Je moet het so sien er is nog niet 100 jaar op getest zegt ze als Randy vraagt of het niet gevaarlijk is
Je snapt m'n sarcasme niet he Paulquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Whoahaohoah hoe kan je zulke grote silicionenborsten mooi noemen en van die nep opgespoten lippen en nephaar wowwwwwwwwwww![]()
Dan kan je nog beter Sabeau hebben
Ik zou haar ook niet in huis willen hebben. Maar ik vind wel dat ze van het begin af aan geen toneel heeft gespeeld. Ze speelt het spel hard en dat geeft ze ook eerlijk toe. Dat ze tegenover zo'n stel neppers staat die alleen maar aan de kijkers denken en daar in een goed blaadje bij willen komen, kan ze ook niets aan doen. De enige die nog echt wat tegengas durfde te geven in het begin was Tyron.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lolllllquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:49 schreef jooba het volgende:
[..]
Ashley heeft daar ook voor gewerkt maar op een andere mannier.
Eerlijk gezegd vind ik die poep van Alice iets te.
Ja want hij weet idd exact wanneer hij op streams isquote:
Ze zegt dat ze het wel vaker heeft laten doen netquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zei ze dat ze haar siliconen in juni heeft laten vervangen en er toen meteen nog maar wat groter in laten doen.
ook van Alie, Temu of Shein?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Je moet het so sien er is nog niet 100 jaar op getest zegt ze als Randy vraagt of het niet gevaarlijk is
Ja echt zo dom.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
hahaa videoland genomen, had je nu maar eerder gedaan hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
Dat is precies waar dit toneelstukje voor isquote:
Ze heeft in het begin al een keer gezegd dat ze het al meerdere keren heeft laten doen omdat de maat die ze wilde niet in één keer kan worden geplaatst.. dat zou dan veel de ver uit moeten rekken en daar moet je ingroeien zei ze toen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het wel vaker heeft laten doen net
Ben benieuwd of vandaag zijn zus er nog bij gehaald wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is precies waar dit toneelstukje voor is
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahaa videoland genomen, had je nu maar eerder gedaan haha
Wat doe je je lijf aan, maar goed het is haar lijfquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin al een keer gezegd dat ze het al meerdere keren heeft laten doen omdat de maat die ze wilde niet in één keer kan worden geplaatst.. dat zou dan veel de ver uit moeten rekken en daar moet je ingroeien zei ze toen.
ze spelen daar allemaal toneelquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is precies waar dit toneelstukje voor is
Is die nog niet voorbij gekomen tijdens dit toneelstukje?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of vandaag zijn zus er nog bij gehaald wordt.
Ty is teruggegaan omdat Randy daar graag wilde slapen. Ty zei toen tegen haar dat hij het weer ging proberen. De grootste lol is wat overdreven een keer laten schrikken... De grootste lol hebben ze gehad toen ze gaar met hun 4 lagen. Die lol hebben ze nooit meer gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ty heeft met veel bombarie lopen verkondigen dat hij niet meer met Ash op een kamer wilde liggen, met veel misbaar zijn matras versleept.
En een paar dagen later, lag hij gewoon weer op dezelfde kamer als Ash en hadden ze de grootste lol samen.
Voor die laatste week had je het ook niet meer hoeven doen, gebeurd denk ik geen reet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat het duurder was ook. Had ik geweten dat het maar 5 euro per maand was dan had ik het eerder gedaan
En kan je ook per maand opzeggen,had een keer een aanbieding van 1,99 die loopt nog steeds bij mij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat het duurder was ook. Had ik geweten dat het maar 5 euro per maand was dan had ik het eerder gedaan
Dan heb je toch heel wat streams gemist. Ze hebben echt wel de grootste lol gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is teruggegaan omdat Randy daar graag wilde slapen. Ty zei toen tegen haar dat hij het weer ging proberen. De grootste lol is wat overdreven een keer laten schrikken... De grootste lol hebben ze gehad toen ze gaar met hun 4 lagen. Die lol hebben ze nooit meer gehad.
Door lekkende protheses? Ik dacht door een ernstige ziekte?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja echt zo dom.
Hilde uit BB6 is er door overleden. Lekkende prothesen en complicaties.
Die vijf euro heb ik er al uit. Gisteren een goeie film zitten kijken en nu die stomme egotripperij van Tom weg kunnen klikken en daar Glenn voor in de plaats gekregenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor die laatste week had je het ook niet meer hoeven doen, gebeurd denk ik geen reet meer.
Volgende week zal een saaie week worden, nog erger dan deze week
De spellen zijn geweest, geen nominaties meer
Tom zit op 2, dan had je die dan toch niet gehad?? Dan had je Glenn toch sowieso al gehadquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vijf euro heb ik er al uit. Gisteren een goeie film zitten kijken en nu die stomme egotripperij van Tom weg kunnen klikken en daar Glenn voor in de plaats gekregen
Sorry hoor maar ik mag toch hopen dat alles wat haar vreselijk maakt act was maar ik vrees dat Ty gelijk had en dat het karakter is. Ik zie niet veel nep bij de andere wel veel overleven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou haar ook niet in huis willen hebben. Maar ik vind wel dat ze van het begin af aan geen toneel heeft gespeeld. Ze speelt het spel hard en dat geeft ze ook eerlijk toe. Dat ze tegenover zo'n stel neppers staat die alleen maar aan de kijkers denken en daar in een goed blaadje bij willen komen, kan ze ook niets aan doen. De enige die nog echt wat tegengas durfde te geven in het begin was Tyron.
Welnee , ik snap nooit waarom dat wordt gezegdquote:
Dat meent ze echt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Ash ziet Tom als een broer en hoopt dat ze de laatste week nog samen kunnen afmaken
Zo erg kan iemand toch n iet zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik mag toch hopen dat alles wat haar vreselijk maakt act was maar ik vrees dat Ty gelijk had en dat het karakter is. Ik zie niet veel nep bij de andere wel veel overleven.
Ja dont shoot me, maar daar is ie volgens sommigen al uren mee bezigquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , ik snap nooit waarom dat wordt gezegd![]()
De stemmen zijn al klaar
Het is een spelquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze hem voor de eerste keer genomineerd.
Dat is dus ook wat ze mooi vindt waarschijnlijk.. het moet er nep uitzien. Ze zegt ook letterlijk dat zij ze heel hoog heeft laten plaatsen zodat ze rond zijn en niet zoals een echte borst die een beetje druppel model heeft. Als je borsten wil zoals zij het heeft dan worden ze ook voor de borstspier geplaatst en niet er achter. Het zijn dus echte pornoborsten zoals die “actrices” het hebben in die natuurfilmsquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe je je lijf aan, maar goed het is haar lijf
Ik vind die neptieten er ook uitzien als neptieten en niet mooi
Oh ja ik lees niet alle onzin meer , ik denk dat mensen soms te ver denken en het spel vergetenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dont shoot me, maar daar is ie volgens sommigen al uren mee bezig
It's all in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik mag toch hopen dat alles wat haar vreselijk maakt act was maar ik vrees dat Ty gelijk had en dat het karakter is. Ik zie niet veel nep bij de andere wel veel overleven.
Deed Ashley dat ook niet, die ging ook huilen als dingen niet liepen zoals zij gehoopt had?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
It's all in the eye of the beholder.
Ieder zijn ding, Ty vond ik een heel onvolwassen ventje die niet tegen zijn verlies kon en dan ging liggen mokken in een hoekje met zijn hoody over zijn hoofd getrokken.
Dat gaan we niet hier doen, is gisteren al teveel over gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:03 schreef Toweler het volgende:
Kijk zojuist een ander programma terug zie ik Chelsea van vorig jaar daar binnen komen en Gerrit van utopia... wel toevallig 2 van een ander programma tegelijk
Ik vond Ty juist spraakmakendquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, Ty vond ik een heel onvolwassen ventje die niet tegen zijn verlies kon en dan ging liggen mokken in een hoekje met zijn hoody over zijn hoofd getrokken.
Ja die was gisteren, was super saai.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond Ty juist spraakmakendhad humor, vooral in combinatie met Randy (die ik toen dus nog wel leuk vond) en durfde ook dingen uit te spreken...
Tom: wie gaat er vandaag naar de winkel?
Ashley: volgens mij wou Glenn, dies nog niet geweest...
Die was gisteren toch???
Ik ook, het is zo zonde als alles om een persoon draait.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:08 schreef marky het volgende:
De mythe van het harde spel van Ashley is de voorlaatste twee weken wel gebleken dat het niet bestond. Alleen toen het haar kant oprolde lukte het een beetje maar iedere zondag moest ze door de psych weer opgepoetst worden en mocht ze regelmatig slapen. Toen de tegenwind kwam kwam de meest rottige stuk van haar karakter naar boven. Voor mij blijft het altijd zonde dat Sonja vertrok. Had graag gezien hoe deze groep zich had ontwikkeld zonder Ashley.
Ze herstelde zich snel daarna dat Randy wilde. Dus die gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond Ty juist spraakmakendhad humor, vooral in combinatie met Randy (die ik toen dus nog wel leuk vond) en durfde ook dingen uit te spreken...
Tom: wie gaat er vandaag naar de winkel?
Ashley: volgens mij wou Glenn, dies nog niet geweest...
Die was gisteren toch???
Die heeft heel veel in de DBkamer gezeten , moest idd vaak opgelapt wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:08 schreef marky het volgende:
De mythe van het harde spel van Ashley is de voorlaatste twee weken wel gebleken dat het niet bestond. Alleen toen het haar kant oprolde lukte het een beetje maar iedere zondag moest ze door de psych weer opgepoetst worden en mocht ze regelmatig slapen. Toen de tegenwind kwam kwam de meest rottige stuk van haar karakter naar boven. Voor mij blijft het altijd zonde dat Sonja vertrok. Had graag gezien hoe deze groep zich had ontwikkeld zonder Ashley.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Echt serieuze vraag zal ze nou echt bruin worden met al die makeup op en dan de zon in?
Er zit zoveel rommel op , dat lijkt mij bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Echt serieuze vraag zal ze nou echt bruin worden met al die makeup op en dan de zon in?
Beschermingsfactor op teflon-niveau gok ik...quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit zoveel rommel op , dat lijkt mij bijna onmogelijk
dat was dan niet echt standvastig van Tyquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is teruggegaan omdat Randy daar graag wilde slapen. Ty zei toen tegen haar dat hij het weer ging proberen. De grootste lol is wat overdreven een keer laten schrikken... De grootste lol hebben ze gehad toen ze gaar met hun 4 lagen. Die lol hebben ze nooit meer gehad.
Ik snap dat ook niet, zowel van Alice niet als van Ashley niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan weet je het al welquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beschermingsfactor op teflon-niveau gok ik...
Ik begreep net dat dat voor de stemmen is maar dat is allang duidelijkquote:
De poll is niet officiële BB stemmen hèquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Polleke1234 het volgende:
Poll bij Salar nu 45%,29%,26% nog maar 3% verschil na 32000 stemmen.
Het kan nog om Randy te redden.
oh dan word dat overleven genoemd haha je bent wel grappig hoor dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Op de socials gaat weer het verhaal rond dat de broer van Ashley bij de febo werkt... dat ze daarom voorgetrokken zou worden![]()
Mensen zeggen zelfs aangifte wegens oplichting en bedrog te willen gaan doen
Dat gebeurde in zijn laatste week en dat ging niet over het verlies dat ging over het gemis van zijn familie. Hij had zijn broer gezien en afgekapt. Hij had daar heel veel moeite mee. Daar kwam dat gedoe met Ash bij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien als dit jaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft heel veel in de DBkamer gezeten , moest idd vaak opgelapt worden
Wat dat betreft wel jammer dat het zo opvallend was dat zij koste wat kost moest blijven. daarmee ben ik BB wel anders gaan zien
Die vergeten dat het gewoon een spel is, het is wel een spel verpest door een persoon voor mij dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Op de socials gaat weer het verhaal rond dat de broer van Ashley bij de febo werkt... dat ze daarom voorgetrokken zou worden![]()
Nee dit wel opvallend gestuurd richting een persoon. Maar gelukkig is het bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien als dit jaar
waarom dan in de zon liggen hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:12 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Denk dat het nog slecht is ook die huid kan niet ademen.
ja dat vermoeden had ik idd ook jahquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit zoveel rommel op , dat lijkt mij bijna onmogelijk
Dat is een aanname. Dat kan je niet stellig zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Ashley winnen,meest spraakmakend.
Zonder haar was het een dooie boel geweest
Lichamelijk zat ze er doorheenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef -river- het volgende:
Nog steeds vind ik heel het gedoe met Sonja raar, het was een brutaal en sterk ding dus waarom na een draaideur al weg willen?
ja en zweet ook als een gek geloof ik bah, ash is nu wel niet echt opgemaakt nog, maar idd anders ook jah.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zowel van Alice niet als van Ashley niet.
ZItten beide met een dikke laag smurrie in de zon dan wordt je toch niet bruin lijkt mij
Als ze nou zonder make up in de zon ging liggen is de kans groot dat die puisten vanzelf verdwijnen,niet op deze manier in ieder geval.quote:
Dat was op de streams niet te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lichamelijk zat ze er doorheen
Schijnt echt ziek te zijn geweest
Overleven binnen deze context.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dan word dat overleven genoemd haha je bent wel grappig hoor dat wel![]()
Neequote:
Ik denk dat na BB hier nog wel iets over komt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Achteraf hoorde je bewoners er wel over
Schijnt veel in de dbk te zijn geweest
Ik denk dat Ty zich vaak gepiepeld heeft gevoeldquote:
Door de mentale druk begaf haar lichaam het zei ze tegen MIchelAngelo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Zonder Ashley was het ingekakt. Sonja is gaan lopen, al goed want zij was pas labiel denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:08 schreef marky het volgende:
Zonder As was het een heel ander spel geweest ja en waarschijnlijk veel leuker omdat anderen dan ook de kans hadden gekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:30 schreef jooba het volgende:
[..]
Zonder Ashley was het ingekakt. Sonja is gaan lopen, al goed want zij was pas labiel denk ik.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Die anderen hebben toch kansen zat gekregen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder As was het een heel ander spel geweest ja en waarschijnlijk veel leuker omdat anderen dan ook de kans hadden gekregen.
Lekkende proteses en toen een herseninfarct erbij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door lekkende protheses? Ik dacht door een ernstige ziekte?
Is niet de echte stemming. Op insta stem je 1x. In het echt meerdere keren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Polleke1234 het volgende:
Poll bij Salar nu 45%,29%,26% nog maar 3% verschil na 32000 stemmen.
Het kan nog om Randy te redden.
Toch raar dat er gezegd wordt "als die er nog in had gezeten was het heel anders gegaan"quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die anderen hebben toch kansen zat gekregen?
Helemaal toen de groep nog groter was. Ze hebben er zelf voor gekozen om helemaal niets te doen.
Oud collega van mij had dat ook, die shit kwam in haar bloedbaan, hartinfarct erna die lekkende rommel eruit laten halen, nog grotere erin laten zetten en overleden aan uitgezaaide borstkanker. Zo triest allemaal dat je jezelf dit aan wilt doen. Op oud foto's van As zie je dat het een hele mooie meid was en dat is ze nu in mijn ogen echt niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekkende proteses en toen een herseninfarct erbij.
Die van de spoiler insta was ook nog nooit fout, maar geeft nu een andere uitslag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:17 schreef Polleke1234 het volgende:
Die poll is nog niet een keer fout geweest voor zover ik weet als enige.
Had steeds een te lage suikerspiegel. Kreeg in de DBK steeds suikers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lichamelijk zat ze er doorheen
Schijnt echt ziek te zijn geweest
Echt, overal ziet ze wel iets negatiefs inquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:46 schreef Luna68 het volgende:
Leuk normaal gesprek tussen Randy en Ash.
Net kwamen Tom en Alice voorbij met een stuk taart en Ash zei; geniet er lekker van, vond het gisteren net iets teveel.
Alice: maar jij had ook een groot stuk.
Ash: iedereen had toch een even groot stuk. Tegen Randy: tis toch wat, zit aan de andere kant van de tafel op te letten wie het grootste stuk krijgt
Daarna weer even de herinnering ophalend over het etentje waarbij de tomaatjes, salami etc geteld moesten worden.
dat zullen we helaas nooit wetenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef lonneberga het volgende:
Is ook niet zo raar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:26 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Door de mentale druk begaf haar lichaam het zei ze tegen MIchelAngelo.
Is een youtube film van waarin ze het uitlegt.
dat heb ik ook nooit gesnaptquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef -river- het volgende:
Nog steeds vind ik heel het gedoe met Sonja raar, het was een brutaal en sterk ding dus waarom na een draaideur al weg willen?
Precies. Zij heeft deze BB gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef lonneberga het volgende:
Vond het eigenlijk vreemder dat Al erop let dat iemand anders een groter stuk krijgt. Bang dat ze iets tekort komt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt, overal ziet ze wel iets negatiefs in
is de grootste vreter van allemaal geblekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk vreemder dat Al erop let dat iemand anders een groter stuk krijgt. Bang dat ze iets tekort komt.
Dat deed ze ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk vreemder dat Al erop let dat iemand anders een groter stuk krijgt. Bang dat ze iets tekort komt.
Ze deelt ook nooit iets.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daar heb je geen idee van. De dynamiek was anders geweest. Er waren andere verbonden gesloten. Hoe lang zou Lenie het hebben volgehouden etc.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:30 schreef jooba het volgende:
[..]
Zonder Ashley was het ingekakt. Sonja is gaan lopen, al goed want zij was pas labiel denk ik.
Ik denk dat ze in het echte leven best wel een lieve aardige dame is. Ze is erg met het spel bezig geweest, wat wel het programma gemaakt heeft. Voor de een positief voor de ander weer negatief. Wat ze zelf ook zegt mensen kunnen mijn spel waarderen en andere niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Deze man ik weet het niet hoor.....vindt het meer een goed gedresseerd mannetje maar met veel vraagtekens???quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:31 schreef ledn81 het volgende:
En Tyron is wel de laatste die iets kan zeggen over een 'naar karakter' laat dat knulletje eerst maar eens naar zichzelf kijken met al die pesterijen van hem en dat onvolwassen gedragquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het echte leven best wel een lieve aardige dame is. Ze is erg met het spel bezig geweest, wat wel het programma gemaakt heeft. Voor de een positief voor de ander weer negatief. Wat ze zelf ook zegt mensen kunnen mijn spel waarderen en andere niet.
Dit is exact hetzelfde verhaal wat vorig jaar de ronde deed over Charlotte, familielid die bij de febo werkte, dat zij voorgetrokken werd bla bla bla en er klopte niks vanquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ook dit zijn aannamesquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heb je geen idee van. De dynamiek was anders geweest. Er waren andere verbonden gesloten. Hoe lang zou Lenie het hebben volgehouden etc.
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ja, hoe komt dat nu...quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ashley een broer, dacht dat ze enig kind was??quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.
Over een paar weken denken ze, waar heb ik me druk om gemaakt, het was een spel (mag het tenminste hopen dat de "fans"weer bij zinnen komen)quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt, overal ziet ze wel iets negatiefs in
Mijn vrouw nooit. Ziet er altijd goed uit (smorgens en snachts).quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb nooit makeup op( alleen als ik uit ga en dat is niet veel dus haha)
En misschien was het van Alice ook wel de waarheid....dus waarom zou zei niet mogen zeggen.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.
Waarom niet? Ook in het huis mag iedereen zeggen wat ze vinden ook al komt het As niet uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.quote:
Nee dan was er wel iemand anders opgestaan..Je hebt in elke groep ( groot of klein), leiders en volgersquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.
Dan was er een ander dominant iemand opgestaan. (Ty, Alice ? )quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.
Alice heeft er de meeste dacht ik van huidige bewoners. ruim 40k. Ashley zit rond de 25kquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik zie dat Ashley de meeste volgers heeft op instagram. Ik zie haar nog steeds BB winnen.
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K-12-3 36.5K-3-4-40.4Kquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik zie dat Ashley de meeste volgers heeft op instagram. Ik zie haar nog steeds BB winnen.
Insta volgers zegt echt niksquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:45 schreef BBmeeprater het volgende:
Oh Alice stond niet bij voorgestelde volgers. Nice dat die meer heeft. Dus er is nog hoop.
Wel foutloos tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is niet de echte stemming. Op insta stem je 1x. In het echt meerdere keren.
Ergens wel op haar insta vroeg haar familie om per persoon max 5 euro in te zetten voor haar vliegtuig en binnen 24 uur was het bedrag er.quote:
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.quote:
Ik denk echt niet dat ze gaat winnen, randy alice en jimmy ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:53 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.
Vooral met dat laatste, ze wordt als een vrolijke meid met emotie-momenten neergezet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:53 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.
De eerste BB waar de tv-uitzendingen enigszins waarheidsgetrouw zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral met dat laatste, ze wordt als een vrolijke meid met emotie-momenten neergezet.
Die momenten heeft ze inderdaad, we zien de valse opmerkingen en jaloezie naar het mooiste meisje niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste BB waar de tv-uitzendingen enigszins waarheidsgetrouw zijn.
Er over praten kan ze achter op een idee brengen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
En daar begint ze weeer over een rood wijntje
Rode wijn is alles wat ik wil zegt Ash
Ze heeft het er al een hele week overquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er over praten kan ze achter op een idee brengen.
Door botox/lipfillers verlies je nu eenmaal een stukje gevoel in je lippen waardoor eten enzo iets moeilijker gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat Ashley zo veel over haar lippen streelt om te controleren of er een gevoel terugkomt.
Ik hoop het niet...Ik gun het iedereen om te winnen behalve Glenn of Ashley. liefst Tom of Alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat saaie Glenn wint, vorige jaar won saaie Bart ook.
Misschien omdat Ashley zelf zei dat ze er buikpijn van had omdat ze zoveel er van gegeten hadquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Moeilijk te controleren, niemand kijkt met open ogen naar de zon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Nou gooi die boete er maar in volgens mij liggen er drie te slapen
Hazes ook...quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:42 schreef Giggio het volgende:
de glimlach van een kind
Hazes?
Alberti toch?
ja ik snap dat ook niet helemaal vond het ook raar, en ze kwam juist sterk overquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef -river- het volgende:
neuh ze is er al tijdje uit dan had je het al gehoord kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat na BB hier nog wel iets over komt.
En andersom, was wel grappig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien maar Tom was ook wel hypocriet donderdag. Stemmen op Jimmy en boos zijn dat Jimmy op hem had gestemd
Ik ben ook net klaar met de aflevering, heel raar, ik heb Tom dat niet horen zeggen dat hij boos is op Jimmy omdat Jimmy hem heeft genomineerd, ik hoorde Tom zeggen'' nee ik wandel niet mee want ik heb geen goesting heb slecht geslapen''quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien maar Tom was ook wel hypocriet donderdag. Stemmen op Jimmy en boos zijn dat Jimmy op hem had gestemd
Maar dat wandelen was bijzaak , het ging over het nominerenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben ook net klaar met de aflevering, heel raar, ik heb Tom dat niet horen zeggen dat hij boos is op Jimmy omdat Jimmy hem heeft genomineerd, ik hoorde Tom zeggen'' nee ik wandel niet mee want ik heb geen goesting heb slecht geslapen''
nou dan was mijn aflevering korter denk ik, zal hem nog eens gaan kijken , en luisteren of ik Tom hoor zeggen dat hij boos is op Jimmy omdat hij hem heeft genomineerd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat wandelen was bijzaak , het ging over het nomineren
die was vandaag hort op met Nouskaquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:04 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dit is exact hetzelfde verhaal wat vorig jaar de ronde deed over Charlotte, familielid die bij de febo werkte, dat zij voorgetrokken werd bla bla bla en er klopte niks van
Dat bedoelde ik niet maar goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar ook Jimmy was geïrriteerd over de stem die hij van Tom kreeg.
Tom was meer boos over het gesprek wat daar voor plaats heeft gevonden over het nominerenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat wandelen was bijzaak , het ging over het nomineren
Ja maar ook dat was onzin van hemquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tom was meer boos over het gesprek wat daar voor plaats heeft gevonden over het nomineren
Hij was zover ik gezien heb in de aflevering en in de gesprekken niet boos over de nominatie van Jimmy op hem
ahhhhh aannames dus, ik dacht al, heb toch goed gekekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
Zijn ego kreeg weer een deuk terwijl hij precies hetzelfde deed
Ik heb daar vanaf de kick-off tot heden nog geen enkele mooie vrouw kunnen spotten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die momenten heeft ze inderdaad, we zien de valse opmerkingen en jaloezie naar het mooiste meisje niet.
Voor de 100e keer. Daar ging het niet om. Er was iets gezegd in de hottub de avond ervoor dat Tom had gekwetst. Dat is later uitgesproken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Sabeau!! Alice!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb daar vanaf de kick-off tot heden nog geen enkele mooie vrouw kunnen spotten.
En Tom had een raar humeur omdat die dag de verjaardag van zijn zus was. Daar zat ie ook mee. Ze hebben in de aflevering alleen wat nukken van tom van woensdag en donderdag laten zien. Niet de vrolijke momenten en het uitpraten met Jim van vrijdagquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor de 100e keer. Daar ging het niet om. Er was iets gezegd in de hottub de avond ervoor dat Tom had gekwetst. Dat is later uitgesproken.
Ach,jimmy was die week daarvoor geïrriteerd omdat Tom op hem gestemd had. Dus dan zou Jim wel sikkeneurig mogen zijn maar zou Tom dat dus niet mogenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
Zijn ego kreeg weer een deuk terwijl hij precies hetzelfde deed
Zie je wel. Ik vroeg het gisteren nog in de Cos, maar dan krijg je geen antwoord. Hij had toch ook gezegd dat hij niet op Jimmy had gestemd dit keer?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Ja , zo heb ik het ook begrepen inderdaad, maar waarom quote je mij? ik zei juist dat Tom niet boos was op Jimmyquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor de 100e keer. Daar ging het niet om. Er was iets gezegd in de hottub de avond ervoor dat Tom had gekwetst. Dat is later uitgesproken.
Tom was even geblokkeerd.
Gekwetst door Jimmy.
Verjaardag van zijn zus.
Niet kunnen/mogen bellen.
Waarom gaat iedereen voorbij aan mijn puntquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach,jimmy was die week daarvoor geïrriteerd omdat Tom op hem gestemd had. Dus dan zou Jim wel sikkeneurig mogen zijn maar zou Tom dat dus niet mogen
Precies dat!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Tom had een raar humeur omdat die dag de verjaardag van zijn zus was. Daar zat ie ook mee. Ze hebben in de aflevering alleen wat nukken van tom van woensdag en donderdag laten zien. Niet de vrolijke momenten en het uitpraten met Jim van vrijdag
Ja , dus daarom snap ik het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je wel. Ik vroeg het gisteren nog in de Cos, maar dan krijg je geen antwoord. Hij had toch ook gezegd dat hij niet op Jimmy had gestemd dit keer?
Waar hij vijf jaar niet tegen gesproken heeft,beetje hypocriet niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom was even geblokkeerd.
Gekwetst door Jimmy.
Verjaardag van zijn zus.
Niet kunnen/mogen bellen.
Nee ik ook niet, heel raar. Ik zat er ook met verbazing naar te kijken. Hij had tegen Jimmy gezegd dat hij de vorige keer Alice had gered en dit keer zou hij niet op Jimmy stemmen, want dat was alleen maar fair.quote:
Ja keihard liegen deed hij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je wel. Ik vroeg het gisteren nog in de Cos, maar dan krijg je geen antwoord. Hij had toch ook gezegd dat hij niet op Jimmy had gestemd dit keer?
Ja precies!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, heel raar. Ik zat er ook met verbazing naar te kijken. Hij had tegen Jimmy gezegd dat hij de vorige keer Alice had gered en dit keer zou hij niet op Jimmy stemmen, want dat was alleen maar fair.
Ik ben je punt ff kwijt denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen voorbij aan mijn punt
Dat is omdat die Sonja niet meer in het huis zit ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ik lees op twitter dat de woorden van Sonja voor Tom uit de uitzending zijn geknipt. waarom is dit? moet Tom eruit van BB?
Was een goedemorgen bericht van een oud bewoner wat ín het huis werd afgespeeld...quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:25 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is omdat die Sonja niet meer in het huis zit ?
ze zit inderdaad niet meer in het huis, maar ze lieten in de aflevering wel haar woorden horen maar dat stukje van Tom was eruit geknipt. heel vreemd, maar BB stuurt verder totaal niet hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:25 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is omdat die Sonja niet meer in het huis zit ?
Niemand.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef kater1 het volgende:
Door wie werden ze eigenlijk vanochtend wakker gemaakt?
Het zal niet de bedoeling zijn dat oudbewoners op TV reclame maken voor de huidige bewoners,lijkt me logischquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zit inderdaad niet meer in het huis, maar ze lieten in de aflevering wel haar woorden horen maar dat stukje van Tom was eruit geknipt. heel vreemd
Er zijn waarschijnlijk nog andere dingen eruit geknipt he. Knippen en monteren kunnen ze wel goed vind ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zit inderdaad niet meer in het huis, maar ze lieten in de aflevering wel haar woorden horen maar dat stukje van Tom was eruit geknipt. heel vreemd, maar BB stuurt verder totaal niet hoor
Bij elke oud-bewoner zat een persoonlijk stukje voor iemand, alleen bij Tom is het er uit geknipt in de uitzending. Dat bedoelen ze.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het zal niet de bedoeling zijn dat oudbewoners op TV reclame maken voor de huidige bewoners,lijkt me logisch
zo logisch is dat niet aangezien het bij alle andere wel is gebeurdquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het zal niet de bedoeling zijn dat oudbewoners op TV reclame maken voor de huidige bewoners,lijkt me logisch
Ik heb hem tegen Jimmy horen zeggen op de stream dat hij altijd Alice zou shavenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, heel raar. Ik zat er ook met verbazing naar te kijken. Hij had tegen Jimmy gezegd dat hij de vorige keer Alice had gered en dit keer zou hij niet op Jimmy stemmen, want dat was alleen maar fair.
Hij had tegen Jimmy gezegd niet op hem te gaan en toen zei Jimmy dat niet te kunnen beloven. Dat was dus voor de nominaties en misschien heeft Tom zijn keuze dan toch veranderd?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de BB stemquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef kater1 het volgende:
Door wie werden ze eigenlijk vanochtend wakker gemaakt?
Beter er af grazen hoor.Krijgt ze ook geen stoppeltjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Jimmy horen zeggen op de stream dat hij altijd Alice zou shaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |