De eerste BB waar de tv-uitzendingen enigszins waarheidsgetrouw zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral met dat laatste, ze wordt als een vrolijke meid met emotie-momenten neergezet.
Die momenten heeft ze inderdaad, we zien de valse opmerkingen en jaloezie naar het mooiste meisje niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste BB waar de tv-uitzendingen enigszins waarheidsgetrouw zijn.
Er over praten kan ze achter op een idee brengen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
En daar begint ze weeer over een rood wijntje
Rode wijn is alles wat ik wil zegt Ash
Ze heeft het er al een hele week overquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er over praten kan ze achter op een idee brengen.
Door botox/lipfillers verlies je nu eenmaal een stukje gevoel in je lippen waardoor eten enzo iets moeilijker gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat Ashley zo veel over haar lippen streelt om te controleren of er een gevoel terugkomt.
Ik hoop het niet...Ik gun het iedereen om te winnen behalve Glenn of Ashley. liefst Tom of Alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat saaie Glenn wint, vorige jaar won saaie Bart ook.
Misschien omdat Ashley zelf zei dat ze er buikpijn van had omdat ze zoveel er van gegeten hadquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.
Moeilijk te controleren, niemand kijkt met open ogen naar de zon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Nou gooi die boete er maar in volgens mij liggen er drie te slapen
Hazes ook...quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:42 schreef Giggio het volgende:
de glimlach van een kind
Hazes?
Alberti toch?
ja ik snap dat ook niet helemaal vond het ook raar, en ze kwam juist sterk overquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef -river- het volgende:
Nog steeds vind ik heel het gedoe met Sonja raar, het was een brutaal en sterk ding dus waarom na een draaideur al weg willen?
neuh ze is er al tijdje uit dan had je het al gehoord kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat na BB hier nog wel iets over komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |