Die vergeten dat het gewoon een spel is, het is wel een spel verpest door een persoon voor mij dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Op de socials gaat weer het verhaal rond dat de broer van Ashley bij de febo werkt... dat ze daarom voorgetrokken zou worden![]()
Mensen zeggen zelfs aangifte wegens oplichting en bedrog te willen gaan doen
Nee dit wel opvallend gestuurd richting een persoon. Maar gelukkig is het bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien als dit jaar
waarom dan in de zon liggen hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:12 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Denk dat het nog slecht is ook die huid kan niet ademen.
ja dat vermoeden had ik idd ook jahquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit zoveel rommel op , dat lijkt mij bijna onmogelijk
Dat is een aanname. Dat kan je niet stellig zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Ashley winnen,meest spraakmakend.
Zonder haar was het een dooie boel geweest
Lichamelijk zat ze er doorheenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef -river- het volgende:
Nog steeds vind ik heel het gedoe met Sonja raar, het was een brutaal en sterk ding dus waarom na een draaideur al weg willen?
ja en zweet ook als een gek geloof ik bah, ash is nu wel niet echt opgemaakt nog, maar idd anders ook jah.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zowel van Alice niet als van Ashley niet.
ZItten beide met een dikke laag smurrie in de zon dan wordt je toch niet bruin lijkt mij
Als ze nou zonder make up in de zon ging liggen is de kans groot dat die puisten vanzelf verdwijnen,niet op deze manier in ieder geval.quote:
Dat was op de streams niet te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lichamelijk zat ze er doorheen
Schijnt echt ziek te zijn geweest
Overleven binnen deze context.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dan word dat overleven genoemd haha je bent wel grappig hoor dat wel![]()
Neequote:
Ik denk dat na BB hier nog wel iets over komt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Achteraf hoorde je bewoners er wel over
Schijnt veel in de dbk te zijn geweest
Ik denk dat Ty zich vaak gepiepeld heeft gevoeldquote:
Door de mentale druk begaf haar lichaam het zei ze tegen MIchelAngelo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Zonder Ashley was het ingekakt. Sonja is gaan lopen, al goed want zij was pas labiel denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:08 schreef marky het volgende:
De mythe van het harde spel van Ashley is de voorlaatste twee weken wel gebleken dat het niet bestond. Alleen toen het haar kant oprolde lukte het een beetje maar iedere zondag moest ze door de psych weer opgepoetst worden en mocht ze regelmatig slapen. Toen de tegenwind kwam kwam de meest rottige stuk van haar karakter naar boven. Voor mij blijft het altijd zonde dat Sonja vertrok. Had graag gezien hoe deze groep zich had ontwikkeld zonder Ashley.
Zonder As was het een heel ander spel geweest ja en waarschijnlijk veel leuker omdat anderen dan ook de kans hadden gekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:30 schreef jooba het volgende:
[..]
Zonder Ashley was het ingekakt. Sonja is gaan lopen, al goed want zij was pas labiel denk ik.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Die anderen hebben toch kansen zat gekregen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder As was het een heel ander spel geweest ja en waarschijnlijk veel leuker omdat anderen dan ook de kans hadden gekregen.
Lekkende proteses en toen een herseninfarct erbij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door lekkende protheses? Ik dacht door een ernstige ziekte?
Is niet de echte stemming. Op insta stem je 1x. In het echt meerdere keren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:11 schreef Polleke1234 het volgende:
Poll bij Salar nu 45%,29%,26% nog maar 3% verschil na 32000 stemmen.
Het kan nog om Randy te redden.
Toch raar dat er gezegd wordt "als die er nog in had gezeten was het heel anders gegaan"quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die anderen hebben toch kansen zat gekregen?
Helemaal toen de groep nog groter was. Ze hebben er zelf voor gekozen om helemaal niets te doen.
Oud collega van mij had dat ook, die shit kwam in haar bloedbaan, hartinfarct erna die lekkende rommel eruit laten halen, nog grotere erin laten zetten en overleden aan uitgezaaide borstkanker. Zo triest allemaal dat je jezelf dit aan wilt doen. Op oud foto's van As zie je dat het een hele mooie meid was en dat is ze nu in mijn ogen echt niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekkende proteses en toen een herseninfarct erbij.
Die van de spoiler insta was ook nog nooit fout, maar geeft nu een andere uitslag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:17 schreef Polleke1234 het volgende:
Die poll is nog niet een keer fout geweest voor zover ik weet als enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |