Ook dit zijn aannamesquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heb je geen idee van. De dynamiek was anders geweest. Er waren andere verbonden gesloten. Hoe lang zou Lenie het hebben volgehouden etc.
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef Ireth het volgende:
Op de socials gaat weer het verhaal rond dat de broer van Ashley bij de febo werkt... dat ze daarom voorgetrokken zou worden![]()
Mensen zeggen zelfs aangifte wegens oplichting en bedrog te willen gaan doen
Ja, hoe komt dat nu...quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk vreemder dat Al erop let dat iemand anders een groter stuk krijgt. Bang dat ze iets tekort komt.
Ashley een broer, dacht dat ze enig kind was??quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.
Over een paar weken denken ze, waar heb ik me druk om gemaakt, het was een spel (mag het tenminste hopen dat de "fans"weer bij zinnen komen)quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden. Sommige mensen gaan wel heel ver in hun Fan zijn van een bewoner . Vergeten gewoon dat het een spel is.
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt, overal ziet ze wel iets negatiefs in
Mijn vrouw nooit. Ziet er altijd goed uit (smorgens en snachts).quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb nooit makeup op( alleen als ik uit ga en dat is niet veel dus haha)
En misschien was het van Alice ook wel de waarheid....dus waarom zou zei niet mogen zeggen.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.
Waarom niet? Ook in het huis mag iedereen zeggen wat ze vinden ook al komt het As niet uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Ash zegt toch gewoon de waarheid. Waarom moet Alice benoemen dat Ash een groter stuk had.
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.quote:
Nee dan was er wel iemand anders opgestaan..Je hebt in elke groep ( groot of klein), leiders en volgersquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.
Dan was er een ander dominant iemand opgestaan. (Ty, Alice ? )quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee als een dominante uit een groep verdwijnt is er altijd een andere dynamiek. Haar legertje had niet bestaan bijvoorbeeld.
Alice heeft er de meeste dacht ik van huidige bewoners. ruim 40k. Ashley zit rond de 25kquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik zie dat Ashley de meeste volgers heeft op instagram. Ik zie haar nog steeds BB winnen.
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K-12-3 36.5K-3-4-40.4Kquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef BBmeeprater het volgende:
Ik zie dat Ashley de meeste volgers heeft op instagram. Ik zie haar nog steeds BB winnen.
Insta volgers zegt echt niksquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:45 schreef BBmeeprater het volgende:
Oh Alice stond niet bij voorgestelde volgers. Nice dat die meer heeft. Dus er is nog hoop.
Wel foutloos tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is niet de echte stemming. Op insta stem je 1x. In het echt meerdere keren.
Ergens wel op haar insta vroeg haar familie om per persoon max 5 euro in te zetten voor haar vliegtuig en binnen 24 uur was het bedrag er.quote:
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.quote:
Ik denk echt niet dat ze gaat winnen, randy alice en jimmy ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:53 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.
Vooral met dat laatste, ze wordt als een vrolijke meid met emotie-momenten neergezet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:53 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het iets zegt. Maar hoop dat het niet zo is! Wel het idee dat ashley het gaat winnen. Ze is er gewoon niet uit te krijgen en in de afleveringen komt ze natuurlijk weer fantastisch over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |