Ik wil ook zonquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hier gelukkig ook prachtig in Zwollie
ja net voor ze het er op smeerdequote:Op zaterdag 6 april 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is, heb Alice vaak genoeg zonder make up gespot
Ik stuur de zon wel je kant op, iedereen verdient een lekker zonnig dagje vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ook zon![]()
De temperatuur is wel heerlijk
Het is prachtig weerquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ook zon![]()
De temperatuur is wel heerlijk
Linkje?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
De deze waarschijnlijk. Zal hem vandaag moeten mogen missen, want moet seffens weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Ty stond er dus buiten het huis bij. Zou hij wat geroepen hebben? Vandaar de SL
Aha, vliegtuigje dus gemist🤣quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef zodeju het volgende:
Hij vliegt zo laag, dat Ty er misschien wel in zit......zei een bewoner.....![]()
Hier is het ook heerlijk, zuid Frankrijk. Ongelooflijk veel Hollanders die zich hier komen vestigen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik stuur de zon wel je kant op, iedereen verdient een lekker zonnig dagje vind ik
Genoeg nu herenquote:
Wat is zijn insta?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Nee staat op zijn insta hij staat er pal naast.
Tik Tyron in en dan zie je het gelijk al staan.. is zo trouwens bij alle bewoners het gevalquote:
Ik ben verbaasd dat hij zijn spullen niet in de koffer krijgt ze hebben toch niets nieuws gekregen daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:58 schreef lojanda het volgende:
Goedemoregen..
Tom nog steeds bezig met zijn spullentis net een wijf om het zo maar ff plat te zeggen
Waarschijnlijk hebben ze in al die weken toch wat spullen verzameld.. kleding kan het verder niet zijn want dat hebben ze niet gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hij zijn spullen niet in de koffer krijgt ze hebben toch niets nieuws gekregen daar
ja maar ben bang dat Randy vanavond gaat als ik Salar zn poll ziequote:Op zaterdag 6 april 2024 11:08 schreef mazaru het volgende:
Tom is bezig met stemmen trekken. Geef mij maar de manier hoe Randy ermee omgaat. Blijft gewoon lekker vrolijk en is zijn baard aan het verzorgen terwijl hij zingt
Ik hoop dat er 2 uitgaan, maar dat zal wel weer niet. Tom wordt beschermd door de regie. Alles is doorgestoken kaart.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:08 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat er vanavond 1 uitgaat en dan begin vd week nog 1 ofzo?
Wat doet hij nu dan verkeerd? Hij is zijn spullen aan het verzamelen en inpakken en komt alle briefjes tegen en deelt dat met Jimmy. Ik zie niet wat daar nu mis mee is..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:08 schreef mazaru het volgende:
Tom is bezig met stemmen trekken. Geef mij maar de manier hoe Randy ermee omgaat. Blijft gewoon lekker vrolijk en is zijn baard aan het verzorgen terwijl hij zingt
Ja, daar ben ik ook bang voor. Hoewel Randy weinig heeft gedaan de afgelopen maanden, zie ik hem toch liever dan Tom.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar ben bang dat Randy vanavond gaat als ik Salar zn poll zie
Het is ook tijd voor Ran om te gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij mag hij gaan, is meer dan de helft van de tijd onzichtbaar geweest is liggend en nietszeggends door zijn BB tijd gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Randy die 80 procent van de tijd ligt, met iedereen mee lult, at random ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:08 schreef mazaru het volgende:
Als je het niet wil zien dan heeft het weinig zin om het uit te leggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat doet hij nu dan verkeerd? Hij is zijn spullen aan het verzamelen en inpakken en komt alle briefjes tegen en deelt dat met Jimmy. Ik zie niet wat daar nu mis mee is..
Randy heeft werkelijk niets bijgedragen behalve liggen en pannenkoeken bakken. Tom heeft genoeg bijgedragen dit seizoen. Heel veel leuke momenten en soms ook wat mindere maar is ook spraakmakend geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Hoewel Randy weinig heeft gedaan de afgelopen maanden, zie ik hem toch liever dan Tom.
En zelfs pannenkoeken bakken doet hij zittendquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Randy heeft werkelijk niets bijgedragen behalve liggen en pannenkoeken bakken. Tom heeft genoeg bijgedragen dit seizoen. Heel veel leuke momenten en soms ook wat mindere maar is ook spraakmakend geweest.
In het begin vergat ik gewoon dat hij er in zat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En zelfs pannenkoeken bakken doet hij zittend
Het is de hele BB al steeds duidelijk wie gaat. Wat dat betreft vind ik al die pols wel jammerquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:15 schreef Paul het volgende:
ok liefies dan moet Randy maar gaan liefies
Wel saai dan zo als we al weten dat Randy gaat vanaaf maarja
Hopelijk toch stiekem 2 ofzo
Hadden ze vorig jaar ook. Kan mij alleen niet herinneren dat ook zo wasquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:15 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het er al dagen over wanneer er oude bewoners terug komen.. Randy en Glenn nu ook weer. Benieuwd of er ook werkelijk wat bewoners langskomen.
Het is Tom...quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat doet hij nu dan verkeerd? Hij is zijn spullen aan het verzamelen en inpakken en komt alle briefjes tegen en deelt dat met Jimmy. Ik zie niet wat daar nu mis mee is..
Als het gaat om spraakmakende, spannende, leuke beelden dan snap ik niet dat hier zoveel mensen Ashley eruit willen hebben. Als er 1 is die het spel heeft gespeeld en waar iedereen het over heeft, dan is zij dat toch wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Randy heeft werkelijk niets bijgedragen behalve liggen en pannenkoeken bakken. Tom heeft genoeg bijgedragen dit seizoen. Heel veel leuke momenten en soms ook wat mindere maar is ook spraakmakend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |