De enige die ze moeten tillen is Randy, om hem van de ene rustplaats naar de andere te brengen. Waar ligt hij nu trouwens ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:34 schreef spapaars het volgende:
De naar de finaleweek getilde zit nu ook buiten.
Denken ze dat dat van Ty komt zoquote:
Die mag wat langer blijven liggen, dat heeft hij nodig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
De enige die ze moeten tillen is Randy, om hem van de ene rustplaats naar de andere te brengen. Waar ligt hij nu trouwens ?
Heel raar deze keer het verschil.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als die oproep van die Belgische voetballer effect heeft kan de poll van Salar er zo maar eens naast gaan zitten. Ik verwacht dat de 1,8 miljoen volgers van die voetballer niet op de poll van Salar zullen stemmen.
Overigens is dit de tussenstand op de instagrampagina van bigbrother.spoilers.
afbeelding ]
Vliegt wel de bekende route naar het BB huis.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
De deze waarschijnlijk. Zal hem vandaag moeten mogen missen, want moet seffens weg.
[ afbeelding ]
Volgens mij las ik net dat ook Glenn het over nog een vliegtuig had vandaagquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:45 schreef Ireth het volgende:
Jimmy heeft het over 25 graden vandaag, over nog een vliegtuig...
Heeft ie vanacht gezellig bij de febo achter gezeten ofzo?
O was een berichtje van jou zellfquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
Glenn: "vandaag krijgen we nog een vliegtuig!"
Er zou er idd toch nog 1 komen voor Ty & Randy samen? Wat is daarmee gebeurt??
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond, of drama queen weer alle aandacht krijgt
Toch weer eens die dooddoener: BB bepaalt wie er uit moet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als die oproep van die Belgische voetballer effect heeft kan de poll van Salar er zo maar eens naast gaan zitten. Ik verwacht dat de 1,8 miljoen volgers van die voetballer niet op de poll van Salar zullen stemmen.
Overigens is dit de tussenstand op de instagrampagina van bigbrother.spoilers.
[ afbeelding ]
Think again...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |