Ik wil ook zonquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hier gelukkig ook prachtig in Zwollie
ja net voor ze het er op smeerdequote:Op zaterdag 6 april 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is, heb Alice vaak genoeg zonder make up gespot
Ik stuur de zon wel je kant op, iedereen verdient een lekker zonnig dagje vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ook zon![]()
De temperatuur is wel heerlijk
Het is prachtig weerquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ook zon![]()
De temperatuur is wel heerlijk
Linkje?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
De deze waarschijnlijk. Zal hem vandaag moeten mogen missen, want moet seffens weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Ty stond er dus buiten het huis bij. Zou hij wat geroepen hebben? Vandaar de SL
Aha, vliegtuigje dus gemist🤣quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef zodeju het volgende:
Hij vliegt zo laag, dat Ty er misschien wel in zit......zei een bewoner.....![]()
Hier is het ook heerlijk, zuid Frankrijk. Ongelooflijk veel Hollanders die zich hier komen vestigen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik stuur de zon wel je kant op, iedereen verdient een lekker zonnig dagje vind ik
Genoeg nu herenquote:
Wat is zijn insta?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Nee staat op zijn insta hij staat er pal naast.
Tik Tyron in en dan zie je het gelijk al staan.. is zo trouwens bij alle bewoners het gevalquote:
Ik ben verbaasd dat hij zijn spullen niet in de koffer krijgt ze hebben toch niets nieuws gekregen daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:58 schreef lojanda het volgende:
Goedemoregen..
Tom nog steeds bezig met zijn spullentis net een wijf om het zo maar ff plat te zeggen
Waarschijnlijk hebben ze in al die weken toch wat spullen verzameld.. kleding kan het verder niet zijn want dat hebben ze niet gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hij zijn spullen niet in de koffer krijgt ze hebben toch niets nieuws gekregen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |