Dat is de reet van Alice ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm alle drie die dingen zijn nep he.
Je bent nu sarcastisch.... toch???quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie borsten, mooie volle lippen, prachtig haar en ze is altijd de eerste
quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm alle drie die dingen zijn nep he.
Whoahaohoah hoe kan je zulke grote silicionenborsten mooi noemen en van die nep opgespoten lippen en nephaar wowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie borsten, mooie volle lippen, prachtig haar en ze is altijd de eerste
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan echt wel om haar lachen hoor. En ze heeft zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Gisteren lag ik ook in een deuk hoe ze reageerde op die kever. En dan komt ook haar inborst naar buiten toen ze gelijk riep dat hij niet dood gemaakt mocht worden want dat vond ze zielig
[ afbeelding ]
Dan zal het jou type mens wel zijn..quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan echt wel om haar lachen hoor. En ze heeft zich nooit anders voorgedaan dan hoe ze is. Gisteren lag ik ook in een deuk hoe ze reageerde op die kever. En dan komt ook haar inborst naar buiten toen ze gelijk riep dat hij niet dood gemaakt mocht worden want dat vond ze zielig
[ afbeelding ]
Same.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..
Daarom mijn stem naar Tom, ik heb niets met meelopers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef marky het volgende:
Randy valt mij tegen de laatste weken. Dat gekwijl met Ashley is slim maar het is wel een beetje je ziel verkopen. Ty was daar stelliger in die zou dat nooit zo doen. Mocht Randy de finale halen dan ga ik wel op hem stemmen al was het alleen al dat die pot dan naar Randy en Ty is gegaan. Dikke middelvinger naar de rest van de bewoners die steeds bezig zijn geweest hen eruit te werken.
Het is echt ongekend hoor.. en iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Glenn wil jij mijn haren krullen. Wat zegt Glenn. Vanavond zegt Ash
Zeide gij zot of zo vraagt hij![]()
Wedden dat hij het gaat doen
Ty heeft met veel bombarie lopen verkondigen dat hij niet meer met Ash op een kamer wilde liggen, met veel misbaar zijn matras versleept.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef marky het volgende:
Randy valt mij tegen de laatste weken. Dat gekwijl met Ashley is slim maar het is wel een beetje je ziel verkopen. Ty was daar stelliger in die zou dat nooit zo doen. Mocht Randy de finale halen dan ga ik wel op hem stemmen al was het alleen al dat die pot dan naar Randy en Ty is gegaan. Dikke middelvinger naar de rest van de bewoners die steeds bezig zijn geweest hen eruit te werken.
Ow is er weer beeld, heb Ash op mute... ik ga weer naar Tom!quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:47 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Op die andere stream is Tom nog steeds aan het iekeiekieke
Ashley heeft daar ook voor gewerkt maar op een andere mannier.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heeft ze hard voor gewerkt, alles aan dat kind is echt.
Alles voor de stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom zwelgt wel in zelfmedelijden he , mijn god niet normaal
en gewoon alles toelaten van haar hahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Kan wel om Randy lachen, ook toen ie met Nouschka in dat solo house zat.
Zelden zulke tegenpolen gezien als het op energie aankomt
idd - akelig zelfingenomen aandacht vragende ***quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar mijn probleem in zit met haar. Ik vind haar namelijk niet leuk, om wie/hoe ze is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |