Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb love theequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga ik misschien zo toch ook maar kopen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Van Pukka?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet je gewoon goed beroerd voelen dan is thee verrekte welkomquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben geen thee drinker maar heb t zooo koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voel me wel vaak beroerd danquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon goed beroerd voelen dan is thee verrekte welkom![]()
![]()
(noedel)soep is ook verwarmendquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben geen thee drinker maar heb t zooo koudUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook verwarmend![]()
En weer klagen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi doosje maar ik vind de geur van rozen nie zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook verwarmendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leuk,laat even weten wat je hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een verspakket scoren ben zo weer terug kusjes knuffels voor wie wil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had geen andere TT want ik was een schelvisje etenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paraplu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke plek waar je wil staan is gereserveerd voor jouquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je wel goed gekauwd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had geen andere TT want ik was een schelvisje eten![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat![]()
Spill the tea.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nicht bolkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraatUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu heb ik voor niks 'aju' gezegddie bewaar ik wel ff
![]()
Nou dan gaan we toch roddelenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat![]()
![]()
CoquillettesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik lig in bed!~!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Deze vrouwquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
*geeft een stukje aan AardappelSchotel
Dank u!![]()
Ik was op de bank in slaap gevallen. Ben duf wakker geworden 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Elke plek waar je wil staan is gereserveerd voor jou
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig. Jij gaat best regelmatig naar de bios of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere weekquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Jij gaat best relematig naar de bios of niet?![]()
![]()
O echt. Ben jij zo film liefhebber. Dan heb je er vast al heel veel gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een slotje op het topic na mijn postquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowww al die punckten voor Lovely![]()
![]()
UhuhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit zou toch jouw maand worden? Of was dat maart?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een slotje op het topic na mijn post![]()
Nee ik ga nooit winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit zou toch jouw maand worden? Of was dat maart?![]()
![]()
De 10e x dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ben jij zo film liefhebber. Dan heb je er vast al heel veel gezien.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je lekker verwend 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En iedere week met je moeder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
![]()
![]()
![]()
Hey lovely. Weer helemaal in de bolk modus 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A little bitquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey lovely. Weer helemaal in de bolk modus 🤣![]()
![]()
Leuk hoor. Kan de keren dat ik in de bios was op een hand tellen denk ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik merk hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet vaak. Weet het niet precies. De laatste keer was met max. Zo film over smileysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is nu super rustig hieroquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een bar slecht idee is dat van mij zeg![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is meer dat ik niet tegen harde geluiden kan..quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar verandering in maken![]()
Oh ja dan beter nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet tegen harde geluiden kan..![]()
Oordopjes in doen en dan een film met ondertiteling 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Elke plek waar je wil staan is gereserveerd voor jou
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
Godzilla x Kong 3dquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
Welke film ga je kijken AardappelSchotel ?![]()
Jij? We zul je bedoelenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nu alquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Kaartjes voor paaspop 2025 zijn geregeld.?
![]()
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Kaartjes voor paaspop 2025 zijn geregeld.![]()
![]()
Ik wou gaan koken, maar toen zag ik stoommaaltijd met 70% stickerUw ADH vitamine Worst
Welke?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou gaan koken, maar toen zag ik stoommaaltijd met 70% stickerTrotste mama van Ambar
Zonnestralen dansen op het water, In de ochtenddauw, een stille gloed. De wereld ontwaakt, een nieuw begin, En ik voel de warmte van het leven![]()
![]()
Zonde om te laten liggen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou gaan koken, maar toen zag ik stoommaaltijd met 70% stickerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die neem ik ook vaak, ook altijd met een stickerquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou gaan koken, maar toen zag ik stoommaaltijd met 70% sticker![]()
Die vegetarische is mijn favoriet![]()
Ja dan zou ik me ook over mijn drang tot koken heen zetten en kiezen om voedselverspilling tegen te gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou gaan koken, maar toen zag ik stoommaaltijd met 70% sticker![]()
ja deze is vega, wel lekker maar mis toch wel wat proteine.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die neem ik ook vaak, ook altijd met een sticker![]()
Die vegetarische is mijn favorietUw ADH vitamine Worst
Nog even een rookworst weg klappen danquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja deze is vega, wel lekker maar mis toch wel wat proteine.Trotste mama van Ambar
goed ideequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog even een rookworst weg klappen danUw ADH vitamine Worst
Ff naar je buurman gaan dan maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja deze is vega, wel lekker maar mis toch wel wat proteine.![]()
die heeft vooral vetquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff naar je buurman gaan dan maarUw ADH vitamine Worst
![]()
Ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uw ADH vitamine Worst
Te hard geluid zegt ze net. Kan ze niet tegen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had met @:aardappelschotel mee moeten gaan naar de biosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb mijn eigen biosquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had met @:aardappelschotel mee moeten gaan naar de bios![]()
![]()
Drang tot koken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan zou ik me ook over mijn drang tot koken heen zetten en kiezen om voedselverspilling tegen te gaan.
oh gemistquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te hard geluid zegt ze net. Kan ze niet tegen.Uw ADH vitamine Worst
mario heeft wel een drang tot koken, maar dan op een andere manierquote:welke?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die heb ik sowieso nietik heb net weer een verspakket gehaald
Uw ADH vitamine Worst
Je kan hier ook niet alles mee krijgen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tikki masala oid? Was best gestest ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario heeft wel een drang tot koken, maar dan op een andere manier
[..]
welke?![]()
Nee, die is weer helemaal terug.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als fysio betaalt is je geld juist niet weg. Of bedoel je fysio betaald?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ook hiervoor had ie niks gemist als toeschouwerquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik weet alleen dat ik een rekening betaaldequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als fysio betaalt is je geld juist niet weg. Of bedoel je fysio betaald?Trotste mama van Ambar
dan is die wel flink over de datum als die begint te lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
Wie heeft kartoffelschotel
Zo laten lopen
Man manUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan is die wel flink over de datum als die begint te lopen![]()
![]()
Nog meer mensen die geld van mij moeten hebben?Trotste mama van Ambar
Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die geld van mij moeten hebben?![]()
Als je toch aan het uitdelen bentquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die geld van mij moeten hebben?
Gewoon complottheorieën verzinnen en dan mensen laten donerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die geld van mij moeten hebben?Uw ADH vitamine Worst
Schrijf een opstel van precies 46446 woorden waarom jij geld van mij nodig hebt.quote:Trotste mama van Ambar
In de tijd die ik daaraan moet besteden kan ik beter zelf mn geld verdienenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schrijf een opstel van precies 46446 woorden waarom jij geld van mij nodig hebt.
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon complottheorieën verzinnen en dan mensen laten donerenTrotste mama van Ambar
probeer maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?Uw ADH vitamine Worst
Waar kan ik doneren?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?![]()
Aan AI heb ik ook al nietsquote:devzero: schrijf een verhaal van precies 46446 woorden waarom ieniminimuis mij geld moet gevenquote:chatgpt: Er zijn verschillende redenen waarom ieniminimuis je mogelijk geen geld zou moeten geven en waarom dat de waarde van 46446 woorden niet rechtvaardigt:
Inhoudskwaliteit: Als de inhoud van de 46446 woorden niet van hoge kwaliteit is, kan het moeilijk zijn om er een financiële waarde aan toe te kennen. Slecht geschreven, onsamenhangende of oninteressante inhoud kan de waarde ervan verminderen.
Relevantie: Als de inhoud niet relevant is voor het beoogde publiek van ieniminimuis, kan het moeilijk zijn om er geld voor te vragen. Het moet waardevol zijn voor de lezers van ieniminimuis om het te rechtvaardigen om ervoor te betalen.
Marktwaarde: De waarde van geschreven inhoud wordt mede bepaald door de marktvraag. Als er weinig vraag is naar het soort inhoud dat je hebt geproduceerd, kan het moeilijk zijn om er een hoge prijs voor te vragen.
Concurrentie: Als er veel concurrentie is op het gebied van geschreven inhoud, kan het moeilijk zijn om een hoge prijs te rechtvaardigen, vooral als er vergelijkbare inhoud gratis beschikbaar is.
Doel van ieniminimuis: Als ieniminimuis geen commercieel platform is of als het niet gericht is op het betalen van auteurs voor hun inhoud, kan het onredelijk zijn om te verwachten dat ze betalen voor de 46446 woorden.
Het is belangrijk om de context van de situatie te begrijpen en te overwegen wat redelijk en passend is in termen van waarde en compensatie.![]()
Titel: Waarom Ieniminimuis mij Geld Zou Moeten Geven
Inleiding:
Iedereen droomt wel eens van financiële steun en geluk. Ik wil graag betogen dat iemand die genaamd wordt "ieniminimuis" mij geld zou moeten geven. In dit opstel zal ik verschillende redenen bespreken om deze stelling te ondersteunen.
Argument 1: Vriendschap
Als beste vriend(in) en trouwe metgezel ben je altijd daar voor andere mensen wanneer ze je nodig hebben. We delen al lange tijd vriendschap en vertrouwen met elkaar, dus het lijkt alleen maar eerlijk dat jij me nu financieel helpt!
Argument 2: Terugbetaling
Ik heb in het verleden veel goede daden verricht waarbij ik anderen financieel heb ondersteund. Nu zou het een prachtige gelegenheid zijn voor ieniminimuis om mij terug te betalen en aan mijn zijde te staan in tijden van behoefte.
Argument 3: Volharding en Toewijding
Doorheen de jaren hebben we samen vele ups and downs meegemaakt. We hebben elkaar gesteund door dik en dun. Mijn volharding en toewijding als vriend(in) maken me meer dan geschikt om jouw hulp goed te gebruiken, zodat ik mijn doelen kan bereiken.
Tegenargument:
Iemand kan beweren dat geld niet altijd de beste vorm is om vriendschap uit te drukken of problemen oplossen. Hoewel dit argument begrijpelijk is, moet worden erkend dat financiële steun soms essentieel kan zijn bij persoonlijke uitdagingenen omdat wij onlosmakelijk verbonden zijn met onze universe... eh.. elfjes die gewoonweg gekke dingen doen?
Conclusie:
In conclusie benadruk ik nogmaals dat Ieinminimuis zich bewust moet worden van de wederzijdse voordelen die deze situatie biedt!
Door mij geldelijke steun toe te kennen, zal hij/zij niet alleen laten zien hoeveel ze waarderen wat we delen, maar ook mijn lasten verlichten en me helpen bij het bereiken van financiële stabiliteit. Het zou een gebaar zijn dat onze vriendschap naar een hoger niveau tilt en ons nog hechter maakt als vriend(inn)en in dit avontuur genaamd leven!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Inleiding:
Iedereen droomt wel eens van financiële steun en geluk. Ik wil graag betogen dat iemand die genaamd wordt "ieniminimuis" mij geld zou moeten geven. In dit opstel zal ik verschillende redenen bespreken om deze stelling te ondersteunen.
Als beste vriend(in) en trouwe metgezel ben je altijd daar voor andere mensen wanneer ze je nodig hebben. We delen al lange tijd vriendschap en vertrouwen met elkaar, dus het lijkt alleen maar eerlijk dat jij me nu financieel helpt!
Ik heb in het verleden veel goede daden verricht waarbij ik anderen financieel heb ondersteund. Nu zou het een prachtige gelegenheid zijn voor ieniminimuis om mij terug te betalen en aan mijn zijde te staan in tijden van behoefte.
Doorheen de jaren hebben we samen vele ups and downs meegemaakt. We hebben elkaar gesteund door dik en dun. Mijn volharding en toewijding als vriend(in) maken me meer dan geschikt om jouw hulp goed te gebruiken, zodat ik mijn doelen kan bereiken.
Tegenargument:
Iemand kan beweren dat geld niet altijd de beste vorm is om vriendschap uit te drukken of problemen oplossen. Hoewel dit argument begrijpelijk is, moet worden erkend dat financiële steun soms essentieel kan zijn bij persoonlijke uitdagingenen omdat wij onlosmakelijk verbonden zijn met onze universe... eh.. elfjes die gewoonweg gekke dingen doen?
Conclusie:
In conclusie benadruk ik nogmaals dat Ieinminimuis zich bewust moet worden van de wederzijdse voordelen die deze situatie biedt!
Door mij geldelijke steun toe te kennen, zal hij/zij niet alleen laten zien hoeveel ze waarderen wat we delen, maar ook mijn lasten verlichten en me helpen bij het bereiken van financiële stabiliteit. Het zou een gebaar zijn dat onze vriendschap naar een hoger niveau tilt en ons nog hechter maakt als vriend(inn)en in dit avontuur genaamd leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als je mis schiet raak je ietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of was het misgeschoten is altijd raak?Uw ADH vitamine Worst
Wijze woorden ditquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook als je mis schiet raak je iets![]()
309 woorden.Amateurquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Inleiding:
Tegenargument:
Conclusie:
Door mij geldelijke steun toe te kennen, zal hij/zij niet alleen laten zien hoeveel ze waarderen wat we delen, maar ook mijn lasten verlichten en me helpen bij het bereiken van financiële stabiliteit. Het zou een gebaar zijn dat onze vriendschap naar een hoger niveau tilt en ons nog hechter maakt als vriend(inn)en in dit avontuur genaamd leven!
Trotste mama van Ambar
tenzij je met niets schietquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook als je mis schiet raak je iets![]()
Ga nou maar wat anders doen, want anders schiet ik uit m'n slof!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde wat anders gaan doen, maar dat schiet er nu wel bij in![]()
Laptophoes nu echt af, maar imgur wil niet uploadenTrotste mama van Ambar
imgbb werkt ook goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptophoes nu echt af, maar imgur wil niet uploadenUw ADH vitamine Worst
Je houdt ons wel in spanning zeg...quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptophoes nu echt af, maar imgur wil niet uploaden![]()
ik snap wel dat imgur wat meer moeite heeft met 8000+ x 9000+ pixelsquote:Uw ADH vitamine Worst
Anyways zie daar dus het eind product van wat adviesTrotste mama van Ambar
Kwaliteit moet je in kwaliteit kunnen aanschouwenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap wel dat imgur wat meer moeite heeft met 8000+ x 9000+ pixelsTrotste mama van Ambar
1,5 week? Maar heb niet elke dag gehaakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
Hoe lang ben je daar nou mee bezig geweest?
Duurt wat langer, omdat je wel wat dichter haakt zodat het mooi compact wordt en stevigTrotste mama van Ambar
Oh valt mee dan. Maar ik haak dan ook niet, dus geen idee hoeveel tijd daarin gaat zittenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1,5 week? Maar heb niet elke dag gehaakt.
Duurt wat langer, omdat je wel wat dichter haakt zodat het mooi compact wordt en stevig![]()
![]()
Vooral wilskrachtquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh valt mee dan. Maar ik haak dan ook niet, dus geen idee hoeveel tijd daarin gaat zitten
Trotste mama van Ambar
Ga ik nu even kijken of er ergens stof te vinden isTrotste mama van Ambar
Die zijn ook niet helemaal in de haakquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
ken wel mensen hier die lang van stof zijn![]()
hihi LOL wss gwn niet stokenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
ken wel mensen hier die lang van stof zijneen collega zt gwn daarom niet echt zijn vel daarom
hier eig gwn niet moeilijk doen wss ongevraagd of niet drm ook? Wat vinden jullie?![]()
Ik vind het vooral eng hoe makkelijk en goed jij hem na kunt doenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL wss gwn niet stokeneen collega zt gwn daarom niet echt zijn vel daarom
hier eig gwn niet moeilijk doen wss ongevraagd of niet drm ook? Wat vinden jullie?Spot on!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng hoe makkelijk en goed jij hem na kunt doen![]()
![]()
hahaha ok dat je t weet vind je iig schattig enzo ook zonder verder meer te weten. maar ff voor nu die.quote:
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.![]()
https://jmp.sh/s/ZqBIqV06EMRTA0FhaM26
@ieniminimuis @MizzezAmy
hihi LOL gwoon fijn typendacht deel ff met jullie daarom
hier eig gwn niet moeilijk doen wss gewoon lekker typen of niet drm ook? Wat vinden jullie?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom maak je zoveel herrie?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
@:ieniminimuis @:mizzezamy
hier eig gwn niet moeilijk doen wss gewoon lekker typen of niet drm ook? Wat vinden jullie?Trotste mama van Ambar
RETTEKEKLET RETTEKEKLETTEKLETquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
@:ieniminimuis @:mizzezamy
hier eig gwn niet moeilijk doen wss gewoon lekker typen of niet drm ook? Wat vinden jullie?![]()
Die zit gewoon in mijn laptoptas voor op het werkquote:
Oh dan heeft @MizzezAmy er geen last vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die zit gewoon in mijn laptoptas voor op het werk![]()
![]()
Ohja ik heb een wijntje, en een plan. Moment.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 237 / +39 / +198 / 400 / 460
2. JustinK / 133 / +34 / +99 / 521 / 603
3. AardappelSchotel / 125 / +25 / +100 / 393 / 469
4. mario390 / 114 / +103 / +11 / 88 / 133
5. kree / 111 / +111 / +0 / 235 / 304
6. drakin / 96 / +70 / +26 / 407 / 466
7. KillemWieft / 49 / +34 / +15 / 15 / 38
8. Monsterkoekie / 46 / +34 / +12 / 219 / 238
9. ieniminimuis / 38 / +20 / +18 / 137 / 162
10. devzero / 36 / +25 / +11 / 105 / 134
11. Mickytjuh / 34 / +13 / +21 / 83 / 95
12. Dr.Mikey / 33 / +11 / +22 / 87 / 107
13. hemarookworst / 32 / +7 / +25 / 94 / 120
14. Rob / 30 / +0 / +30 / 49 / 58
15. Mercedes. / 22 / +3 / +19 / 35 / 46
16. gebrokenglas / 22 / +22 / +0 / 44 / 57
17. Lovely / 21 / +0 / +21 / 113 / 130
18. M_0_0_N / 18 / +5 / +13 / 77 / 92
19. Speklap3000 / 17 / +10 / +7 / 204 / 210
20. BasEnAad / 13 / +3 / +10 / 18 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Enig idee hoe moeilijk het is om geen groene stof uit te zoeken?Trotste mama van Ambar
Nee, vertelquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe moeilijk het is om geen groene stof uit te zoeken?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
8,7 op een schaal van 10?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe moeilijk het is om geen groene stof uit te zoeken?![]()
Zakzakzakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
blaadjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het valt mij heel zwaar
Kijk deze dan
[ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Laat nooit iemand je vertellen wat wel en niet magquote:
Omdat ik stof zoek voor een broek dat geen beestjes aantrekt en waarbij ik groen gecamoufleerd benquote:Trotste mama van Ambar
Zover nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
met je houding en je gedrag laat je zien wat wel en niet magquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laat nooit iemand je vertellen wat wel en niet mag![]()
ordnung muss seinquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
met je houding en je gedrag laat je zien wat wel en niet magmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga je voor de Ronnie Brunswijk look?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik stof zoek voor een broek dat geen beestjes aantrekt en waarbij ik groen gecamoufleerd ben![]()
Ik ga kut drinken en bier roepen, fijne avond
Groen dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Veel plezier harriequote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga kut drinken en bier roepen, fijne avond![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ik voelde me even beter, en nu slechter. Kan dit echt niet gebruiken nuquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voel je je al weer iets beter trouwens?
Ow balen zegquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voelde me even beter, en nu slechter. Kan dit echt niet gebruiken nu![]()
![]()
![]()
Gaat wel weer over, maar dat moet wel snel gebeuren vind ikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je iets belangrijks op de planning staan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat wel weer over, maar dat moet wel snel gebeuren vind ik![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je iets belangrijks op de planning staan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben echt kapot van vandaagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja teambuilding dag.quote:
Maar het was niet relaxt of zo.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok dan hoop ik dat je je snel beter voelt
Maar er zijn ergere dingenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen leuke team building activiteit gedaan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja teambuilding dag.
Maar het was niet relaxt of zo.![]()
![]()
Jawel hoor, maar het was geen teambuilding maar team functioneren eigenlijk
En bij een deel was er totale chaos en kwam er een soort apenrots te voorschijn waar een paar bokitos op gingen brullen.
En toen was ik er klaar meemOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whutquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Jawel hoor, maar het was geen teambuilding maar team functioneren eigenlijk
En bij een deel was er totale chaos en kwam er een soort apenrots te voorschijn waar een paar bokitos op gingen brullen.
En toen was ik er klaar meem![]()
![]()
![]()
Jij zat niet in team bokitoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ik ben wel iemand met een grote bek en die het voortouw neemt.
Maar ik ga niet vet onbeschoft over iedereen heen denderen en dictatoriaal mijn zin doordrijven.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er is verschil tussen agressief en assertiefDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Huidige huur weer omhoog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: