mario heeft wel een drang tot koken, maar dan op een andere manierquote:
welke?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die heb ik sowieso nietik heb net weer een verspakket gehaald
Je kan hier ook niet alles mee krijgen 😉quote:
Tikki masala oid? Was best gestest ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario heeft wel een drang tot koken, maar dan op een andere manier
[..]
welke?
Nee, die is weer helemaal terug.quote:
Als fysio betaalt is je geld juist niet weg. Of bedoel je fysio betaald?quote:
Ook hiervoor had ie niks gemist als toeschouwerquote:
Ik weet alleen dat ik een rekening betaaldequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als fysio betaalt is je geld juist niet weg. Of bedoel je fysio betaald?
dan is die wel flink over de datum als die begint te lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
Wie heeft kartoffelschotel
Zo laten lopen
Man man
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan is die wel flink over de datum als die begint te lopen
Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die geld van mij moeten hebben?
Als je toch aan het uitdelen bentquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon complottheorieën verzinnen en dan mensen laten donerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Schrijf een opstel van precies 46446 woorden waarom jij geld van mij nodig hebt.quote:
In de tijd die ik daaraan moet besteden kan ik beter zelf mn geld verdienenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schrijf een opstel van precies 46446 woorden waarom jij geld van mij nodig hebt.
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon complottheorieën verzinnen en dan mensen laten doneren
probeer maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?
Waar kan ik doneren?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals dat de aarde eigenlijk een kubus is en dat ik op onderzoek kan gaan als je doneert?
quote:devzero: schrijf een verhaal van precies 46446 woorden waarom ieniminimuis mij geld moet geven
quote:chatgpt: Er zijn verschillende redenen waarom ieniminimuis je mogelijk geen geld zou moeten geven en waarom dat de waarde van 46446 woorden niet rechtvaardigt:
Inhoudskwaliteit: Als de inhoud van de 46446 woorden niet van hoge kwaliteit is, kan het moeilijk zijn om er een financiële waarde aan toe te kennen. Slecht geschreven, onsamenhangende of oninteressante inhoud kan de waarde ervan verminderen.
Relevantie: Als de inhoud niet relevant is voor het beoogde publiek van ieniminimuis, kan het moeilijk zijn om er geld voor te vragen. Het moet waardevol zijn voor de lezers van ieniminimuis om het te rechtvaardigen om ervoor te betalen.
Marktwaarde: De waarde van geschreven inhoud wordt mede bepaald door de marktvraag. Als er weinig vraag is naar het soort inhoud dat je hebt geproduceerd, kan het moeilijk zijn om er een hoge prijs voor te vragen.
Concurrentie: Als er veel concurrentie is op het gebied van geschreven inhoud, kan het moeilijk zijn om een hoge prijs te rechtvaardigen, vooral als er vergelijkbare inhoud gratis beschikbaar is.
Doel van ieniminimuis: Als ieniminimuis geen commercieel platform is of als het niet gericht is op het betalen van auteurs voor hun inhoud, kan het onredelijk zijn om te verwachten dat ze betalen voor de 46446 woorden.
Het is belangrijk om de context van de situatie te begrijpen en te overwegen wat redelijk en passend is in termen van waarde en compensatie.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Titel: Waarom Ieniminimuis mij Geld Zou Moeten Geven
Inleiding:
Iedereen droomt wel eens van financiële steun en geluk. Ik wil graag betogen dat iemand die genaamd wordt "ieniminimuis" mij geld zou moeten geven. In dit opstel zal ik verschillende redenen bespreken om deze stelling te ondersteunen.
Argument 1: Vriendschap
Als beste vriend(in) en trouwe metgezel ben je altijd daar voor andere mensen wanneer ze je nodig hebben. We delen al lange tijd vriendschap en vertrouwen met elkaar, dus het lijkt alleen maar eerlijk dat jij me nu financieel helpt!
Argument 2: Terugbetaling
Ik heb in het verleden veel goede daden verricht waarbij ik anderen financieel heb ondersteund. Nu zou het een prachtige gelegenheid zijn voor ieniminimuis om mij terug te betalen en aan mijn zijde te staan in tijden van behoefte.
Argument 3: Volharding en Toewijding
Doorheen de jaren hebben we samen vele ups and downs meegemaakt. We hebben elkaar gesteund door dik en dun. Mijn volharding en toewijding als vriend(in) maken me meer dan geschikt om jouw hulp goed te gebruiken, zodat ik mijn doelen kan bereiken.
Tegenargument:
Iemand kan beweren dat geld niet altijd de beste vorm is om vriendschap uit te drukken of problemen oplossen. Hoewel dit argument begrijpelijk is, moet worden erkend dat financiële steun soms essentieel kan zijn bij persoonlijke uitdagingenen omdat wij onlosmakelijk verbonden zijn met onze universe... eh.. elfjes die gewoonweg gekke dingen doen?
Conclusie:
In conclusie benadruk ik nogmaals dat Ieinminimuis zich bewust moet worden van de wederzijdse voordelen die deze situatie biedt!
Door mij geldelijke steun toe te kennen, zal hij/zij niet alleen laten zien hoeveel ze waarderen wat we delen, maar ook mijn lasten verlichten en me helpen bij het bereiken van financiële stabiliteit. Het zou een gebaar zijn dat onze vriendschap naar een hoger niveau tilt en ons nog hechter maakt als vriend(inn)en in dit avontuur genaamd leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook als je mis schiet raak je ietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of was het misgeschoten is altijd raak?
Wijze woorden ditquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook als je mis schiet raak je iets
309 woorden.Amateurquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Titel: Waarom Ieniminimuis mij Geld Zou Moeten Geven
Inleiding:
Iedereen droomt wel eens van financiële steun en geluk. Ik wil graag betogen dat iemand die genaamd wordt "ieniminimuis" mij geld zou moeten geven. In dit opstel zal ik verschillende redenen bespreken om deze stelling te ondersteunen.
Argument 1: Vriendschap
Als beste vriend(in) en trouwe metgezel ben je altijd daar voor andere mensen wanneer ze je nodig hebben. We delen al lange tijd vriendschap en vertrouwen met elkaar, dus het lijkt alleen maar eerlijk dat jij me nu financieel helpt!
Argument 2: Terugbetaling
Ik heb in het verleden veel goede daden verricht waarbij ik anderen financieel heb ondersteund. Nu zou het een prachtige gelegenheid zijn voor ieniminimuis om mij terug te betalen en aan mijn zijde te staan in tijden van behoefte.
Argument 3: Volharding en Toewijding
Doorheen de jaren hebben we samen vele ups and downs meegemaakt. We hebben elkaar gesteund door dik en dun. Mijn volharding en toewijding als vriend(in) maken me meer dan geschikt om jouw hulp goed te gebruiken, zodat ik mijn doelen kan bereiken.
Tegenargument:
Iemand kan beweren dat geld niet altijd de beste vorm is om vriendschap uit te drukken of problemen oplossen. Hoewel dit argument begrijpelijk is, moet worden erkend dat financiële steun soms essentieel kan zijn bij persoonlijke uitdagingenen omdat wij onlosmakelijk verbonden zijn met onze universe... eh.. elfjes die gewoonweg gekke dingen doen?
Conclusie:
In conclusie benadruk ik nogmaals dat Ieinminimuis zich bewust moet worden van de wederzijdse voordelen die deze situatie biedt!
Door mij geldelijke steun toe te kennen, zal hij/zij niet alleen laten zien hoeveel ze waarderen wat we delen, maar ook mijn lasten verlichten en me helpen bij het bereiken van financiële stabiliteit. Het zou een gebaar zijn dat onze vriendschap naar een hoger niveau tilt en ons nog hechter maakt als vriend(inn)en in dit avontuur genaamd leven!
tenzij je met niets schietquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook als je mis schiet raak je iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |