En weer klagen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi doosje maar ik vind de geur van rozen nie zo
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook verwarmendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk,laat even weten wat je hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een verspakket scoren ben zo weer terug kusjes knuffels voor wie wil
Paraplu.quote:
Elke plek waar je wil staan is gereserveerd voor jouquote:
Heb je wel goed gekauwd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had geen andere TT want ik was een schelvisje eten
Klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat
Spill the tea.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
nicht bolkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu heb ik voor niks 'aju' gezegd
Nou dan gaan we toch roddelenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |