Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb love theequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga ik misschien zo toch ook maar kopen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Van Pukka?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet je gewoon goed beroerd voelen dan is thee verrekte welkomquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben geen thee drinker maar heb t zooo koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voel me wel vaak beroerd danquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon goed beroerd voelen dan is thee verrekte welkom![]()
![]()
(noedel)soep is ook verwarmendquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben geen thee drinker maar heb t zooo koudUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook verwarmend![]()
En weer klagen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi doosje maar ik vind de geur van rozen nie zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook verwarmendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leuk,laat even weten wat je hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een verspakket scoren ben zo weer terug kusjes knuffels voor wie wil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had geen andere TT want ik was een schelvisje etenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paraplu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke plek waar je wil staan is gereserveerd voor jouquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je wel goed gekauwd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had geen andere TT want ik was een schelvisje eten![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat![]()
Spill the tea.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nicht bolkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu heb ik voor niks 'aju' gezegddie bewaar ik wel ff
![]()
Nou dan gaan we toch roddelenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn nichtje geleerd dat 'thee' synoniem is voor roddelpraat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: