Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee, vertelquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe moeilijk het is om geen groene stof uit te zoeken?
8,7 op een schaal van 10?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Enig idee hoe moeilijk het is om geen groene stof uit te zoeken?
Zakzakzakquote:
blaadjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het valt mij heel zwaar
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Laat nooit iemand je vertellen wat wel en niet magquote:
Omdat ik stof zoek voor een broek dat geen beestjes aantrekt en waarbij ik groen gecamoufleerd benquote:
Zover nietquote:
met je houding en je gedrag laat je zien wat wel en niet magquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laat nooit iemand je vertellen wat wel en niet mag
ordnung muss seinquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
met je houding en je gedrag laat je zien wat wel en niet mag
Ga je voor de Ronnie Brunswijk look?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik stof zoek voor een broek dat geen beestjes aantrekt en waarbij ik groen gecamoufleerd ben
Veel plezier harriequote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga kut drinken en bier roepen, fijne avond
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik voelde me even beter, en nu slechter. Kan dit echt niet gebruiken nuquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voel je je al weer iets beter trouwens?
Ow balen zegquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voelde me even beter, en nu slechter. Kan dit echt niet gebruiken nu
Gaat wel weer over, maar dat moet wel snel gebeuren vind ikquote:
Heb je iets belangrijks op de planning staan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat wel weer over, maar dat moet wel snel gebeuren vind ik
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je iets belangrijks op de planning staan?
Ja teambuilding dag.quote:
Ik ook. Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok dan hoop ik dat je je snel beter voelt
Geen leuke team building activiteit gedaan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja teambuilding dag.
Maar het was niet relaxt of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |