Ga nou maar wat anders doen, want anders schiet ik uit m'n slof!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde wat anders gaan doen, maar dat schiet er nu wel bij in
imgbb werkt ook goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptophoes nu echt af, maar imgur wil niet uploaden
Je houdt ons wel in spanning zeg...quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptophoes nu echt af, maar imgur wil niet uploaden
ik snap wel dat imgur wat meer moeite heeft met 8000+ x 9000+ pixelsquote:
Kwaliteit moet je in kwaliteit kunnen aanschouwenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap wel dat imgur wat meer moeite heeft met 8000+ x 9000+ pixels
1,5 week? Maar heb niet elke dag gehaakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
Hoe lang ben je daar nou mee bezig geweest?
Oh valt mee dan. Maar ik haak dan ook niet, dus geen idee hoeveel tijd daarin gaat zittenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1,5 week? Maar heb niet elke dag gehaakt.
Duurt wat langer, omdat je wel wat dichter haakt zodat het mooi compact wordt en stevig
Vooral wilskrachtquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh valt mee dan. Maar ik haak dan ook niet, dus geen idee hoeveel tijd daarin gaat zitten
Die zijn ook niet helemaal in de haakquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
ken wel mensen hier die lang van stof zijn
hihi LOL wss gwn niet stokenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
ken wel mensen hier die lang van stof zijn
Ik vind het vooral eng hoe makkelijk en goed jij hem na kunt doenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL wss gwn niet stokeneen collega zt gwn daarom niet echt zijn vel daarom
hier eig gwn niet moeilijk doen wss ongevraagd of niet drm ook? Wat vinden jullie?
Spot on!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng hoe makkelijk en goed jij hem na kunt doen
hahaha ok dat je t weet vind je iig schattig enzo ook zonder verder meer te weten. maar ff voor nu die.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |