Het verschil is dat ik om Randy nog kan lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:22 schreef mangalie het volgende:
Den Glenn heeft evenveel zit en lig-uren als Randy...
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het net een kleuterklasje worden met al die berichtjes boven bed, over 11 dagen of eerder zijn ze thuis
Ja hangt genoeg aan de muur om de komende 11 dagen te gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik om Randy nog kan lachen.
Ze krijgen er wel een zwarte kont van met al dat houtskoolquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hangt genoeg aan de muur om de komende 11 dagen te gebruiken
Hij is inderdaad heel saai. ZIt ook niet veel inquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.
Had gehoopt dat ze het zouden verbieden, bij Tom z’n bed is de muur ook helemaal volgeplakt. Alleen bij Alice valt het mee dacht ik, die heeft de verjaardags’ding’ boven haar bedquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB moet stoppen met het leveren wan wc-papier en zeggen : "Maak eerst de muur maar leeg en dan zien we verder."
De enige keer was met die freeze dat net Ty zei Nee joh dat doen ze niet achter elka.....en toen kwam hij al met freeze....Danny net een lange broek aangestrokken en Ty nog met bloot boven lijf toe stikte ze zowat allemaal in die kamer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Goeie vent die Glenn maar zit totaal niets in. Nog geen enkele keer om hem gelachen idd.
Ze lezen met je meequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Donkere wolken boven BB wel een hele mooie lucht
Ze kent Jeffrey ook, en andersom ook. Dus ook een connectie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:19 schreef woxxel2 het volgende:
Wat me wel is opgevallen is dat de kandidaten vaak een connectie hebben met iemand die eerder op tv is geweest. Ash bijv bevriend met de familie van isaak.
Misschien is ze daardoor wel zo ver gekomen.
Ik verwacht dat ze dit seizoen wint
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kent Jeffrey ook, en andersom ook. Dus ook een connectie.
Al een hele tijd niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..
Dat was vrij snel voorbij.quote:
wie was Jeffrey, ik dacht die makeup artiest die Michel zo onder zijn huid zat......quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga nav deze reactie kijken op de insta van Jeff maar hij en Kim zijn ook niet meer samen zie ik..
Voor elke OMIJKOT en SNAPTE en SNAPJE ¤100 uit de pot. Wordt lachenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
OMIJKOT ze wil weer horen van Queen en king![]()
![]()
Een Queen type maar dan in ejvjlquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
wie was Jeffrey, ik dacht die makeup artiest die Michel zo onder zijn huid zat......
Gaat er niet om dat je het zelfde bent maar dat je meer overeenkomsten hebt dan je dacht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:56 schreef Snoozey het volgende:
jim had veel meer gemeen met ty dan hij dacht
tom zei eerder ook al hetzelfde.
ik vind dat allemaal totaal niet zo.
ze moeten zich niet zo vergelijken met elkaar
iedereen is uniek toch
Ik misschien 2, 3 keer, maar das ook bar bar weinig ;p Goede gast idd maar grijs en saai voor een tv-programma/RLS.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
oooooow hahah dat had ik toch helemaal niet doorquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat je het zelfde bent maar dat je meer overeenkomsten hebt dan je dacht.
Maar zijn blik spreekt boekdelen. Hij is echt niet van het ikke ikke ikke. Hij heeft goed naar Ty geluisterd vorige week.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij komt me een beetje simpel over...Lult wat met haar mee. Geen eigen mening.
Mag nog wel wat uit..quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:03 schreef marky het volgende:
Ik hoop echt dat er geen geld meer bijkomt komende week. Stik er lekker in.
Ja haar grootste rivaal het eerst dan was waarschijnlijk zo op schuiven naar naar de zwakste speler Glenn zou ze veel later doen want ook hij had gezegd misschien pak ik wel het geld voor weggaan....maar ze dachten dat het niet meer kon door de actie van Ashley.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:58 schreef bull-sjitt het volgende:
Ash had niet gedacht dat Ty dat geld zou pakken... zegt ze
dat geloof ik niet helemaal. ik denk dat ze dat wel ingecalculeerd had .
gegokt en gewonnen
Ja manquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor elke OMIJKOT en SNAPTE en SNAPJE ¤100 uit de pot. Wordt lachen
Bleek zo he........quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Kleve droge bende weer die Bami of wat er voor door moet gaan, kapot gekookt a la Vanes uit Utopia. Ik had zeker een flesje ketjap gekocht.
Ikquote:
Hij is er vrijwillig ingegaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron nu lekker thuis met geld en leuke mensen.![]()
Geen bitch meer in zijn face, geen slijmjurken om tegen aan te kijken.Lijkt mij heerlijk.
Was weer zo'n schijt gun spel..quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:14 schreef IkFok het volgende:
Heeft alleen Ty dit aanbod gekregen of hebben de anderen dit aanbod ook gehad maar zijn er niet op ingegaan?
En vrijwillig vertrokken, gelukkig met nog wat geld uit de pot te trekken voor zichzelf. Ash dacht voor haar finaleplaats voor 20 te kopen, niet dus.quote:
Nee, Ashley mocht kiezen volgens mij en kon ze naar de dagboekkamer sturen.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:14 schreef IkFok het volgende:
Heeft alleen Ty dit aanbod gekregen of hebben de anderen dit aanbod ook gehad maar zijn er niet op ingegaan?
Deed Nixke ook ook. Alle pasta kapot koken, maar hij wist niet beter als geschoolde kok.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Kleve droge bende weer die Bami of wat er voor door moet gaan, kapot gekookt a la Vanes uit Utopia. Ik had zeker een flesje ketjap gekocht.
Tom : "dat het geld niet in de vuilbak is gegooid en je er nog iets leuks mee kunt doen"quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
Oei
Ash .. wat vinden jullie ervan dat hij de 15k heeft meegenomen
De antwoorden![]()
Kennelijk heeft haar toneelstukje erom heen toch zin gehad, zo zielig dat haar niks gegund werd, nu heeft ze een ticket voor het finale spelquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En vrijwillig vertrokken, gelukkig met nog wat geld uit de pot te trekken voor zichzelf. Ash dacht voor haar finaleplaats voor 20 te kopen, niet dus.
Ik geef hem groot gelijk. Had dat ook wel gedaan, als je enkel vazal bent.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
Oei
De antwoorden![]()
Dat was lachen ja ... geen weggegooid geldquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
Oei
De antwoorden![]()
Dat dus !quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom : "dat het geld niet in de vuilbak is gegooid en je er nog iets leuks mee kunt doen"
Ze was meteen stilquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom : "dat het geld niet in de vuilbak is gegooid en je er nog iets leuks mee kunt doen"
Durven ze nu niet meer(BB)quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:29 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk wordt er deze week of volgende week nog veel geld uitgesleurd door Jimmy of Randy. Liefst 20 ineens door vrijwillig vertrek. .
Gaat niet gebeuren, dit zal wel ongeveer het bedrag worden wat er te winnen is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:29 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk wordt er deze week of volgende week nog veel geld uitgesleurd door Jimmy of Randy. Liefst 20 ineens door vrijwillig vertrek. .
Hij hangt alweer schuin..quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:32 schreef Jockari het volgende:
Iemand heeft Randy recht gezet. Flink van deze persoon om doorligwonden te vermijden
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Wat vinden jullie eigenlijk van zijn keuze dat ie het geld heeft gepakt?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze snapt echt het verschil totaal weer niet, want we weten allemaal wat er achter deze vraag zit 😂 Echt wat is zij ultradom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Wat vinden jullie eigenlijk van zijn keuze dat ie het geld heeft gepakt?"
Ben benieuwd wie de eerste is die ze probeert te overtuigen dat het niet eerlijk is dat ze Tyron's keuze wel 'goed vinden'...quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
Ash is na haar vraag maar snel weer in de hottub gegaan.
Sie je wel!! Niemand gunt mij wat!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de eerste is die ze probeert te overtuigen dat het niet eerlijk is dat ze Tyron's keuze wel 'goed vinden'...
Ik gok Randy, niet dat hij erin zal trappen, maar misschien komt ie als makkelijkste prooi over, gokje dus
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daarquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand in de buurt van Amsterdam die een steunpaaltje over het hek kan gooien ?
Yep. Gekend hier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daar
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En vrijwillig vertrokken, gelukkig met nog wat geld uit de pot te trekken voor zichzelf. Ash dacht voor haar finaleplaats voor 20 te kopen, niet dus.
Zij dacht eerst voor de finale, vandaar dat ik "niet dus" post.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finale
Te vroeg gepiektquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sonja!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
De enige die allebei zijn maatjes nog heeft is Tom
Say what !
zuchtquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:03 schreef jooba het volgende:
[..]
Beetje een raar volk op het eerste gezicht.
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
door te fanatieke spelers?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.
Nog erger dus, nog meer geldverspillingquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy en Ashley hebben nooit veel meer gesprekstof gehad dan het spel. Jimmy met sommigen wel maar met name met Ashley veel over het spel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
boooooooooooooringquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jimmy en Ashley hebben nooit veel meer gesprekstof gehad dan het spel. Jimmy met sommigen wel maar met name met Ashley veel over het spel.
ik ga mijn amsterdammertje niet over de schutting gooien ,wil r wel wat anders overheen gooien mn amsterdammertje is me heiligquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daar
Ohjaaaaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
Alarm.
Glenn vanuit de hottub aan de beurt, ik krijg ineens Liese vibes
Meer als jullie denken. Jim en Ash hebben het vaak over haar zoon gehad Ook over waar hij vaker moet DJ ect.quote:
ja net als liese weet je nogquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
En ook munten gewonnen...
Next!
(Straks glijdt er 1 op zijn bek daaro)
Randy "gaat ie zo weer, weer mijn hart uit mijn longen.."
Hij gaf al aan dat hij het ook niet had geweten als hij het aanbod had gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef Giggio het volgende:
krijg bij Glenn het gevoel dat hij baalt dat niet hij maar Ty heeft toegehapt op het bod van BB
Uiteraard!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
Moet nu iedereen zeggen dat de tip van ash werkt
jup het liefste wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
Lol als ik een kijker er blij mee kan make...gatver!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gatver, wat lult ze nou toch weer over d'r strings
Ja, staat voor, ze hebben coins.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef woxxel2 het volgende:
Hoorde ik nou bb ineens dankjewel zeggen?
Sommigen hebben goedkope merkloze kleding gekocht omdat merknamen niet zomaar mogen, of ze moeten afgeplakt worden met die gekleurde tape uit de voorraadkamer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gaat iedereen hun kleding weggooien als ze daar zijn of heeft alles en ook nieuw gekocht lekker duur allemaal karen had het er ook al over
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash heeft geld teveel met alles weggooien
dat denk ik niet. Ik denk dat het meer gaat om ondergoed, shirtjes enzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?
dan ga ik wel even naar schagen ( uhm kan ik van iemand hier een lift krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben laat ik het wel wetenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan ga ik wel even naar schagen ( uhm kan ik van iemand hier een lift krijgen![]()
)
is goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben laat ik het wel weten
Geen idee hahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit vond ik van Bart en Bart was de winnaar vorig jaar. Ik vond hem zoo totaal niks.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik misschien 2, 3 keer, maar das ook bar bar weinig ;p Goede gast idd maar grijs en saai voor een tv-programma/RLS.
En snap zijn constante ontferming om Ashley niet zo goed. Wellicht vanuit vrouw of moeder een hele moeilijke vrouw en verzorgende rol gewend ofzo, dunno.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Stagiaire 1 tegen Stagiaire 2: "Kun jij zo even snel het huis in. Randy is weer omgevallen"
[ afbeelding ]
Stagiaire 1 tegen Stagiaire 2: "Kun jij zo even snel het huis in. Randy is weer omgevallen"
[ afbeelding ]
Putain !quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ash kent het Franse woord voor vrachtwagen niet
Wat is dat
Dat is geen woord
Wij praten normaal
Camion
[ afbeelding ]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hierquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ash kent het Franse woord voor vrachtwagen niet
Wat is dat
Dat is geen woord
Wij praten normaal
Camion
Ze maakt het belachelijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hier
Die zaten in zijn kofferquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
whaha trouwens Ty had ook sieraden van Alice om een armband en ring en ketting dacht ik hahaa
Er zitten ontiegelijk veel franse woorden in onze Vlaamse woordenschat , vooral wat betreft het auto hoofdstuk bv embrayage= koppeling of bougies = onstekingskaars?erfenis van vroegere tijden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hier
oh had hij ze daarin gelegen oh ok, ja schoot me net te binnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zaten in zijn koffer
Dus die heeft ze al terug
Ook ik het Nederlands zitten veel Franse woordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef KangaP het volgende:
[..]
Er zitten ontiegelijk veel franse woorden in onze Vlaamse woordenschat , vooral wat betreft het auto hoofdstuk bv embrayage= koppeling of bougies = onstekingskaars?erfenis van vroegere tijden.
Bougies is ook hier bougies.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef KangaP het volgende:
[..]
Er zitten ontiegelijk veel franse woorden in onze Vlaamse woordenschat , vooral wat betreft het auto hoofdstuk bv embrayage= koppeling of bougies = onstekingskaars?erfenis van vroegere tijden.
Ze vragen zich af of hij in de koffer is gekomenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ahhhh jimmy is zijn flaske kwijt
en hoor ik nou dat die van Ty er nog staat?
misschien beide dan toch is vreemd dat die van Jim nergens isquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vragen zich af of hij in de koffer is gekomen
Maar die van ty heeft een rode band en die is in de koffer gegaan
Jimmy verliest zijn kont nog als die niet vast zou zittenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien beide dan toch is vreemd dat die van Jim nergens is
Je kunt het ook zien als een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash heeft geld teveel met alles weggooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
klopt het dat de uitz nog niet op videoland staat?Ja ik wacht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
klopt het dat de uitz nog niet op videoland staat?Even gekeken hier staat hij online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILER: aflevering 68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef Hoempah het volgende:
super, bedankt!!!!!!SPOILER: aflevering 68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Weet niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
Wat heeft de uitgelegd over t spel
Kan iemand uitleggen??
Het heeft haar in ieder geval een ronde verder gebracht, vandaag een ticket verdiend, dus ze is in ieder geval heel ver gekomenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen.
Haar 20k actie
Pink ringetje weet ik inderdaad....quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
whaha trouwens Ty had ook sieraden van Alice om een armband en ring en ketting dacht ik hahaa
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft haar in ieder geval een ronde verder gebracht, vandaag een ticket verdiend, dus ze is in ieder geval heel ver gekomen
Dan is ze in ieder geval tweede of derde gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.
Tja, that's all in the game.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.
Winnaars worden amper herinnerd de nummers 2 misschien de nummers 3???quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is ze in ieder geval tweede of derde geworden
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat leuk, ik lees net dat er weer een vliegtuig voor Ashley komt. A.s. vrijdag.
Queen Ashley & King Glenn
den Claus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.
niet voor de fans van Ashley en Glenn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Lees ik nou dat Tyron geld heeft van bb, en eruit is? Al mijn boys zijn nu dus weg?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:06 schreef Bazart het volgende:
Was weer te snel
Ash heeft een tip gegeven mbt het spel
Wat was dat heb t niet meegekregen
Ik had wel meer met Bart. Had veel meer interessante gesprekken. En zat ook wel een lolletje hier en daar in. Al hoorde Jason zeker te winnen imo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:21 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Dit vond ik van Bart en Bart was de winnaar vorig jaar. Ik vond hem zoo totaal niks.
Ze zitten allemaal te etenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef Lrod01 het volgende:
Alice gaat voor de verandering maar weer eens haar mik volduwen
Doe geen moeite, de gluiperds gaan toch geen namen gevenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb wel beeld van de streams, maar geen geluid aan.
(Ik zit Tweede Kamerdebatten te kijken)
Ik ken alleen nog Bart spring in ''t veltquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:04 schreef marky het volgende:
[..]
Winnaars worden amper herinnerd de nummers 2 misschien de nummers 3???
Ze zitten te klieren met elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef maryo55 het volgende:
Tom krijgt het een beetje hoog in zijn bolletje.
Steeds Glenn prikken. Roddelen Zoals hij nu doet deed hij in het begin ook.
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.quote:fokstatic.nl/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te eten
Alles zakt gelijk naar haar kontquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.![]()
EN?? Maakt het wat uit of de 1 veel eet en de ander weinig? wat boeit dat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.![]()
Niemand anders sport ook nog consequent daar, dan moet er ook eten inquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe geen moeite, de gluiperds gaan toch geen namen geven
En geen hond die er naar wil kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.![]()
Die hoef je niet uitgebreid te casten, ze zijn allemaal BB-waardig: Spelen graag een spel, zijn ziijn zo vals als het water diep is, vangen elkaar graag vliegen af en gunnen elkaar niks.![]()
Ze verdienen wel veel "coins"quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.![]()
Die hoef je niet uitgebreid te casten, ze zijn allemaal BB-waardig: Spelen graag een spel, zijn ziijn zo vals als het water diep is, vangen elkaar graag vliegen af en gunnen elkaar niks.![]()
bovenop dat extra eiwitpoeder?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niemand anders sport ook nog consequent daar, dan moet er ook eten in
Dit topic heet Commentaar op streams en ik geef commentaar/mijn mening op wat er op de streams gebeurt. Bevalt dat je niet lees je er lekker overheen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
EN?? Maakt het wat uit of de 1 veel eet en de ander weinig? wat boeit dat?
hoe die symbolen makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:06 schreef Bazart het volgende:
Was weer te snel
Ash heeft een tip gegeven mbt het spel
Wat was dat heb t niet meegekregen
En ik vraag enkel of het wat uit maakt of de 1 meer eet dan de ander, dat mag ook!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit topic heet Commentaar op streams en ik geef commentaar/mijn mening op wat er op de streams gebeurt. Bevalt dat je niet lees je er lekker overheen.
Belgen onder elkaar. De laatste 2.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten te klieren met elkaar
Glenn met hem
En Tom met glenn
Vriendschappelijk
het is extra, wordt vooral gebruikt door sporters voor spierontwikkeling en opbouw.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Want dat poeder is hetzelfde als eten?
Waar?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb wel beeld van de streams, maar geen geluid aan.
(Ik zit Tweede Kamerdebatten te kijken)
klopt het dat de uitz nog niet op videoland staat?Dotteke is onderweg met de SM-zweep. Trek uw broek al maar naar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn supplementen, bovenop je voedingquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Want dat poeder is hetzelfde als eten?
Ok, Ok😉quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dotteke is onderweg met de SM-zweep. Trek uw broek al maar naar beneden.
Ik heb het gehad met die vliegtuigjes. Ga echt niet meer kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat leuk, ik lees net dat er weer een vliegtuig voor Ashley komt. A.s. vrijdag.
Queen Ashley & King Glenn
Ik zal blij zijn als ze gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:29 schreef GayGuy het volgende:
Geen Ashleyfan, maar als ze er zaterdag ook uit gaat, kakt het wel HEEL erg in. Alle verhaallijntjes die BB heeft gecreëerd, zijn dan afgekapt
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Lees ik nou dat Tyron geld heeft van bb, en eruit is? Al mijn boys zijn nu dus weg?
Dankquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoe die symbolen makkelijk te onthouden
Dus je punt is dat ze niet meer mag eten dan anderen ondanks dat ze meer sport maar die poeders neemt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het is extra, wordt vooral gebruikt door sporters voor spierontwikkeling en opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |