Yep. Gekend hier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daar
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En vrijwillig vertrokken, gelukkig met nog wat geld uit de pot te trekken voor zichzelf. Ash dacht voor haar finaleplaats voor 20 te kopen, niet dus.
Zij dacht eerst voor de finale, vandaar dat ik "niet dus" post.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finale
Te vroeg gepiektquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sonja!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
De enige die allebei zijn maatjes nog heeft is Tom
Say what !
zuchtquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:03 schreef jooba het volgende:
[..]
Beetje een raar volk op het eerste gezicht.
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
door te fanatieke spelers?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.
Nog erger dus, nog meer geldverspillingquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy en Ashley hebben nooit veel meer gesprekstof gehad dan het spel. Jimmy met sommigen wel maar met name met Ashley veel over het spel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |