Yep. Gekend hier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daar
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En vrijwillig vertrokken, gelukkig met nog wat geld uit de pot te trekken voor zichzelf. Ash dacht voor haar finaleplaats voor 20 te kopen, niet dus.
Zij dacht eerst voor de finale, vandaar dat ik "niet dus" post.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft voor 20 K een plek in de halve finale gekocht, niet voor de finale
Te vroeg gepiektquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sonja!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
De enige die allebei zijn maatjes nog heeft is Tom
Say what !
zuchtquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:03 schreef jooba het volgende:
[..]
Beetje een raar volk op het eerste gezicht.
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
door te fanatieke spelers?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dit jaar is het spel te intensief gespeeld.
Nog erger dus, nog meer geldverspillingquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy en Ashley hebben nooit veel meer gesprekstof gehad dan het spel. Jimmy met sommigen wel maar met name met Ashley veel over het spel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:13 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of was het andere jaren ook zo de laatste dagen dat geklep over spel, winnen, wie maakt kans
is de gespreksstof op?
boooooooooooooringquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jimmy en Ashley hebben nooit veel meer gesprekstof gehad dan het spel. Jimmy met sommigen wel maar met name met Ashley veel over het spel.
ik ga mijn amsterdammertje niet over de schutting gooien ,wil r wel wat anders overheen gooien mn amsterdammertje is me heiligquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken je dat? Een amsterdammertje? Zo'n paaltje om te verhinderen dat je half de stoep op rijdt met je auto. Die staan er genoeg daar
Ohjaaaaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
Alarm.
Glenn vanuit de hottub aan de beurt, ik krijg ineens Liese vibes
Meer als jullie denken. Jim en Ash hebben het vaak over haar zoon gehad Ook over waar hij vaker moet DJ ect.quote:
ja net als liese weet je nogquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
En ook munten gewonnen...
Next!
(Straks glijdt er 1 op zijn bek daaro)
Randy "gaat ie zo weer, weer mijn hart uit mijn longen.."
Hij gaf al aan dat hij het ook niet had geweten als hij het aanbod had gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:17 schreef Giggio het volgende:
krijg bij Glenn het gevoel dat hij baalt dat niet hij maar Ty heeft toegehapt op het bod van BB
Uiteraard!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
Moet nu iedereen zeggen dat de tip van ash werkt
jup het liefste wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:30 schreef woxxel2 het volgende:
Lol als ik een kijker er blij mee kan make...gatver!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gatver, wat lult ze nou toch weer over d'r strings
Ja, staat voor, ze hebben coins.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef woxxel2 het volgende:
Hoorde ik nou bb ineens dankjewel zeggen?
Sommigen hebben goedkope merkloze kleding gekocht omdat merknamen niet zomaar mogen, of ze moeten afgeplakt worden met die gekleurde tape uit de voorraadkamer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gaat iedereen hun kleding weggooien als ze daar zijn of heeft alles en ook nieuw gekocht lekker duur allemaal karen had het er ook al over
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash heeft geld teveel met alles weggooien
dat denk ik niet. Ik denk dat het meer gaat om ondergoed, shirtjes enzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?
dan ga ik wel even naar schagen ( uhm kan ik van iemand hier een lift krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?
Als ik in de buurt ben laat ik het wel wetenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan ga ik wel even naar schagen ( uhm kan ik van iemand hier een lift krijgen![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |