Ik vermoed morgen pasquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:06 schreef woxxel2 het volgende:
Krijgen we t spel van vandaag te zien in de uitzending van vanavond?
(Ik kijk normaal geen uitzending, maar deze wil ik wel zien)
Hij kwam dan ook uit de kaartenbak en zat daar dikwijls met tegenzin.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:09 schreef humpty het volgende:
Tyron weg ..jammer was een leuke vent
maar begrijp hem wel.
Het gaat daar zo oneerlijk daar kon hij niet mee omgaan
dan kan je maar beter naar huis gaan met zo'n aanbod.
Lekker naar huis wat hij zo miste
Ja maar dat zegt toch niets over zijn bijdrage aan het programma. Hij was voor de groep belangrijk. Hij was voor het spel belangrijk. Winnen schatten hij in ging lastig worden dus pakt voor de zekerheid 15k en is bijna twee weken eerder klaar met het programma. Hij vond het al eng om die liveshow eventueel te doen. Hij kan van het weekend met zijn echte vrienden gaan feesten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal uit zichzelf opgestapt toch?
Niemand die hem hiertoe heeft gedwongen
Tis toch wel een aanrader vind ik. Die uren dat hier gescholden wordt over de zoveelste streamlock zie je daar samengevat met vaak leuke plaatjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:06 schreef woxxel2 het volgende:
Figurant?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:56 schreef lonneberga het volgende:
Tyron eruit,good riddance,figurant.
Nu die andere nog
aanname en meningquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Hij kwam dan ook uit de kaartenbak en zat daar dikwijls met tegenzin.
Hij had ook een agressief kantje.
Morgen pas daar moeten ze ook een beetje naartoe werken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:06 schreef woxxel2 het volgende:
Agressief heb ik bij hem niet gezien of heb jij prive beelden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Hij kwam dan ook uit de kaartenbak en zat daar dikwijls met tegenzin.
Hij had ook een agressief kantje.
Op stream 2 nietquote:
Houtskoolquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:20 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat zwarte in dat kommetje waar ze mee schrijven
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef danilel het volgende:
Madame as tegen Alice over haar betaalde witte was;"jammer dat niemand mij heeft gevraagd of ik nog was erbij wilde doen"
Alice; "ik heb iedereen gevraag, ik weet niet waar jij toen was, maar de trommel zat daarna sowieso vol"
Vind het net een kleuterklasje worden met al die berichtjes boven bed, over 11 dagen of eerder zijn ze thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |