Het heeft haar in ieder geval een ronde verder gebracht, vandaag een ticket verdiend, dus ze is in ieder geval heel ver gekomenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen.
Haar 20k actie
Pink ringetje weet ik inderdaad....quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
whaha trouwens Ty had ook sieraden van Alice om een armband en ring en ketting dacht ik hahaa
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft haar in ieder geval een ronde verder gebracht, vandaag een ticket verdiend, dus ze is in ieder geval heel ver gekomen
Dan is ze in ieder geval tweede of derde gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.
Tja, that's all in the game.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze tweede of derde wordt gaat ze met lege handen naar huis. Hooguit een mooi jurkje van de Zara.
Winnaars worden amper herinnerd de nummers 2 misschien de nummers 3???quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is ze in ieder geval tweede of derde geworden
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat leuk, ik lees net dat er weer een vliegtuig voor Ashley komt. A.s. vrijdag.
Queen Ashley & King Glenn
den Claus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.
niet voor de fans van Ashley en Glenn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak van dat King maar knecht, veel realistischer.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Lees ik nou dat Tyron geld heeft van bb, en eruit is? Al mijn boys zijn nu dus weg?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:06 schreef Bazart het volgende:
Was weer te snel
Ash heeft een tip gegeven mbt het spel
Wat was dat heb t niet meegekregen
Ik had wel meer met Bart. Had veel meer interessante gesprekken. En zat ook wel een lolletje hier en daar in. Al hoorde Jason zeker te winnen imo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:21 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Dit vond ik van Bart en Bart was de winnaar vorig jaar. Ik vond hem zoo totaal niks.
Ze zitten allemaal te etenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef Lrod01 het volgende:
Alice gaat voor de verandering maar weer eens haar mik volduwen
Doe geen moeite, de gluiperds gaan toch geen namen gevenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb wel beeld van de streams, maar geen geluid aan.
(Ik zit Tweede Kamerdebatten te kijken)
Ik ken alleen nog Bart spring in ''t veltquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:04 schreef marky het volgende:
[..]
Winnaars worden amper herinnerd de nummers 2 misschien de nummers 3???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |