is goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben laat ik het wel weten
Geen idee hahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooit ze die jas van ¤900 die ¤600 kostte ook weg?
Dit vond ik van Bart en Bart was de winnaar vorig jaar. Ik vond hem zoo totaal niks.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik misschien 2, 3 keer, maar das ook bar bar weinig ;p Goede gast idd maar grijs en saai voor een tv-programma/RLS.
En snap zijn constante ontferming om Ashley niet zo goed. Wellicht vanuit vrouw of moeder een hele moeilijke vrouw en verzorgende rol gewend ofzo, dunno.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Stagiaire 1 tegen Stagiaire 2: "Kun jij zo even snel het huis in. Randy is weer omgevallen"
[ afbeelding ]
Stagiaire 1 tegen Stagiaire 2: "Kun jij zo even snel het huis in. Randy is weer omgevallen"
[ afbeelding ]
Putain !quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ash kent het Franse woord voor vrachtwagen niet
Wat is dat
Dat is geen woord
Wij praten normaal
Camion
[ afbeelding ]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hierquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ash kent het Franse woord voor vrachtwagen niet
Wat is dat
Dat is geen woord
Wij praten normaal
Camion
Ze maakt het belachelijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hier
Die zaten in zijn kofferquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
whaha trouwens Ty had ook sieraden van Alice om een armband en ring en ketting dacht ik hahaa
Er zitten ontiegelijk veel franse woorden in onze Vlaamse woordenschat , vooral wat betreft het auto hoofdstuk bv embrayage= koppeling of bougies = onstekingskaars?erfenis van vroegere tijden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het ook niet maar het is dan ook geen Nederlands en inderdaad zeggen wij het niet hier
oh had hij ze daarin gelegen oh ok, ja schoot me net te binnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zaten in zijn koffer
Dus die heeft ze al terug
Ook ik het Nederlands zitten veel Franse woordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:31 schreef KangaP het volgende:
[..]
Er zitten ontiegelijk veel franse woorden in onze Vlaamse woordenschat , vooral wat betreft het auto hoofdstuk bv embrayage= koppeling of bougies = onstekingskaars?erfenis van vroegere tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |