Ze zitten te klieren met elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef maryo55 het volgende:
Tom krijgt het een beetje hoog in zijn bolletje.
Steeds Glenn prikken. Roddelen Zoals hij nu doet deed hij in het begin ook.
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.quote:fokstatic.nl/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te eten
Alles zakt gelijk naar haar kontquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.![]()
EN?? Maakt het wat uit of de 1 veel eet en de ander weinig? wat boeit dat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Niemand eet daar zoveel als Alice met haar vreetbuien. Verbaast me nog steeds die niet enorm aan komt daar.![]()
Niemand anders sport ook nog consequent daar, dan moet er ook eten inquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe geen moeite, de gluiperds gaan toch geen namen geven
En geen hond die er naar wil kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.![]()
Die hoef je niet uitgebreid te casten, ze zijn allemaal BB-waardig: Spelen graag een spel, zijn ziijn zo vals als het water diep is, vangen elkaar graag vliegen af en gunnen elkaar niks.![]()
Ze verdienen wel veel "coins"quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flitsend idee: Celebrity BB voor Tweede Kamerleden.![]()
Die hoef je niet uitgebreid te casten, ze zijn allemaal BB-waardig: Spelen graag een spel, zijn ziijn zo vals als het water diep is, vangen elkaar graag vliegen af en gunnen elkaar niks.![]()
bovenop dat extra eiwitpoeder?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niemand anders sport ook nog consequent daar, dan moet er ook eten in
Dit topic heet Commentaar op streams en ik geef commentaar/mijn mening op wat er op de streams gebeurt. Bevalt dat je niet lees je er lekker overheen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
EN?? Maakt het wat uit of de 1 veel eet en de ander weinig? wat boeit dat?
hoe die symbolen makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:06 schreef Bazart het volgende:
Was weer te snel
Ash heeft een tip gegeven mbt het spel
Wat was dat heb t niet meegekregen
En ik vraag enkel of het wat uit maakt of de 1 meer eet dan de ander, dat mag ook!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit topic heet Commentaar op streams en ik geef commentaar/mijn mening op wat er op de streams gebeurt. Bevalt dat je niet lees je er lekker overheen.
Belgen onder elkaar. De laatste 2.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten te klieren met elkaar
Glenn met hem
En Tom met glenn
Vriendschappelijk
het is extra, wordt vooral gebruikt door sporters voor spierontwikkeling en opbouw.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Want dat poeder is hetzelfde als eten?
Waar?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb wel beeld van de streams, maar geen geluid aan.
(Ik zit Tweede Kamerdebatten te kijken)
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
klopt het dat de uitz nog niet op videoland staat?Dotteke is onderweg met de SM-zweep. Trek uw broek al maar naar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn supplementen, bovenop je voedingquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Want dat poeder is hetzelfde als eten?
Ok, Ok😉quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dotteke is onderweg met de SM-zweep. Trek uw broek al maar naar beneden.
Ik heb het gehad met die vliegtuigjes. Ga echt niet meer kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat leuk, ik lees net dat er weer een vliegtuig voor Ashley komt. A.s. vrijdag.
Queen Ashley & King Glenn
Ik zal blij zijn als ze gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:29 schreef GayGuy het volgende:
Geen Ashleyfan, maar als ze er zaterdag ook uit gaat, kakt het wel HEEL erg in. Alle verhaallijntjes die BB heeft gecreëerd, zijn dan afgekapt
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Lees ik nou dat Tyron geld heeft van bb, en eruit is? Al mijn boys zijn nu dus weg?
Dankquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:18 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoe die symbolen makkelijk te onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |