Vorig jaarquote:Zondag 31 maart staat de 108e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 270,8 kilometer (163 kilometer bij de vrouwen) en zoals vertrouwd tekenen de Oude Kwaremont en de Paterberg de finale.
Wie het kleine niet eertquote:Op zondag 31 maart 2024 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Altijd al vanuit de konijnenpijp de groetjes willen doen aan een kijker
Wat een obscure wens.
Wat is er met hem?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:14 schreef Felagund het volgende:
Laten we ook denken aan andere mensen…..
Ja, ik heb deze week ook al veel aan Jasper Stuyven gedacht.
En Gazzoli?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:14 schreef Felagund het volgende:
Laten we ook denken aan andere mensen…..
Ja, ik heb deze week ook al veel aan Jasper Stuyven gedacht.
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet meequote:
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!quote:Op zondag 31 maart 2024 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet mee
Van Aert doet niet mee?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!
Jeetje, helemaal gemistquote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!
Heel raar dat Sporza daar niks over zegt inderdaad.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet mee
Doodzwijgen, net doen alsof het niet gebeurd is.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel raar dat Sporza daar niks over zegt inderdaad.
Beetje jammer dat ik nog Zwift aan moet slingeren voor een eigen racequote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Wout doet niet mee, zeiden we tochquote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Ik dacht even dat je serieus was.quote:
Willen ze misschien wel mogelijk maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Een BMW met 'BMW' in het kenteken, dat ga je in Nederland niet voor elkaar krijgen.
Nu al zin in al de 'grappige' kentekens.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Willen ze misschien wel mogelijk maken.
Hij heet dan ook geen Wout van Aertquote:Op zondag 31 maart 2024 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, maar die naam is weinig genoemd op Sporza en de rest van de wielermedia.
Heb een opzichter gevonden die Arnold van 't Wout heet, telt dat?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou er ook een Aart van 't Wout zijn?
Heeft Bert weer een vrijgezellenfeest?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quick Step in de vroege vlucht, glorieus.
Als vrienden hem Aart noemen dan telt hij.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb een opzichter gevonden die Arnold van 't Wout heet, telt dat?
Aart van der Woude!quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou er ook een Aart van 't Wout zijn?
Die vallen gewoon weer uit het gootje op een kasseienklim natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 10:32 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 Visma met 'pech' op een beslissend moment.
Ik ook! Ik zei Reinders.quote:
Ik zie het probleem met Pasen en zomertijd icm Ronde niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:41 schreef vaarsuvius het volgende:
1ste paasdag, zomertijd en de Ronde combineren, welke zot heeft dat bedacht?
Niemand die jou verplicht om vandaag al mee te doen met de zomertijd.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:41 schreef vaarsuvius het volgende:
1ste paasdag, zomertijd en de Ronde combineren, welke zot heeft dat bedacht?
Of aan Pasenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niemand die jou verplicht om vandaag al mee te doen met de zomertijd.
1 uur korter slapen en ik kan niet de hele dag in mijn eentje doen wat ik wil vanwege sociale dingenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het probleem met Pasen en zomertijd icm Ronde niet.
ik doe niet aan religie maar wel aan traditiequote:
Wout is een extreemrechtse engnek, uiteraard.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Wout was ook voor een zwarte Piet toch?
Dan doe je niet mee aan sociale dingen. Opgelost.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1 uur korter slapen en ik kan niet de hele dag in mijn eentje doen wat ik wil vanwege sociale dingen
Speciaal voor Vlaams Blokker WOUT:quote:
quote:In een interview met Het Nieuwsblad werd Van Aert gevraagd naar wat hij de meest betreurenswaardige trend van 2022 vindt. “Het hele woke-debat”, was zijn antwoord.
“Ik zie het soms doorslaan naar de verkeerde kant. Je moet tegenwoordig zo oppassen met welke mening je verkondigt. Zelfs geen mening hebben is vaak al fout. Je moet vooral heel hard roepen: Ik ben woke. Anders ben je al bijna per definitie discriminerend.”
Als voorbeeld haalt Van Aert de zwartepietendiscussie aan. “Ik heb dat vroeger nooit geassocieerd met onderdrukking van wie dan ook. Het stoort mij geweldig dat dat er tegenwoordig allemaal bijgesleurd wordt”, aldus Wout van Aert.
Wielersport IS religie!quote:Op zondag 31 maart 2024 10:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik doe niet aan religie maar wel aan traditie
Dat gaat niet als Van Dijke vrolijk het werk van Alpecin opknapt.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:52 schreef vaarsuvius het volgende:
13 sec, daar moet je met een paar man toch heen kunnen poefen
Wel zonder bomaanslagen dan hoop ik.quote:
En zonder kindermisbruik hoop ik.quote:
Vergeleken met WOUT is Moscon een linkse rakker.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Speciaal voor Vlaams Blokker WOUT:
[..]
Ik kan je verklappen dat dit heel lange uren voor je gaan worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:05 schreef H.Vviv het volgende:
En maar door blijven gaan over Van Aert. Het is ook eens mooi geweest.
Nog even en ik schrijf me in als lid van de WOUT fanclub.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vergeleken met WOUT is Moscon een linkse rakker.
Drink jij geen koffie?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Überhaupt iets drinken anders dan water.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cola drinken.quote:
Ik vind deze ochtend een goed moment voor een straffe espresso met vers gemalen bonenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is al helemaal voor proleten.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb zojuist een blikje energy drink opengetrokken.
Dit kan nietquote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb zojuist een blikje energy drink opengetrokken.
Mani is een drinker?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zojuist een fles Bacardi Carta Negra open getrokken.
Rond 12.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
hoe laat doen jullie een koersdutje?
Hoe overleven mensen zonder koffie?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie is smerig, net als bier.
Door 's nachts gewoon acht uurtjes te slapen en overdag dusdanig actief te zijn dat er geen cafeïne nodig is.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe overleven mensen zonder koffie?
Jij hebt zeker geen kinderenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door 's nachts gewoon acht uurtjes te slapen en overdag dusdanig actief te zijn dat er geen cafeïne nodig is.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie is smerig, net als bier.
Ik ga straks een eind zelf fietsen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
hoe laat doen jullie een koersdutje?
Door er niet aan te beginnen en die verslaving dus niet te kweken.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe overleven mensen zonder koffie?
Don't get high on your own supply.quote:
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregenquote:
Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Eén koffie per dag is prima. Meer hoef ik niet.
Jij was degene die energydrink opende toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.
Zwart, ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.
Ik heb dan ook geen kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij was degene die energydrink opende toch?
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Mensen die heuse koffiemachines optuigen voor een latte macchiato, weerzinwekkend.quote:
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.SmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nodig![]()
Net als die onzin niet te kunnen slapen als je 's avonds nog koffie drinkt. Al drink ik het net voor ik naar bed ga, nergens last van.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.Eens - ik drink normaal gesproken 4 kopjes zwart tussen 8 en 12. Verder thee en water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ooit wel gehad bij werk waar iedereen die binnenkwam voor iedereen koffie meenam. Zat je met 12 bakkies voor half tien.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Nou vooruit. Maar laat het niet weer gebeuren.quote:
Latte macchiato is oprecht wel lekker, op het werk.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die heuse koffiemachines optuigen voor een latte macchiato, weerzinwekkend.
Dat is echt een drank die niet zou mogen bestaanquote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Latte macchiato is oprecht wel lekker, op het werk.
Wout Poels in de ambulance dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Wouter Weylandt, het op één na meest tragische verhaal van een renner wiens naam met Wout begint.
Branden zul je, in de hel!quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je door 4 duimen dik melkschuim kauwen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je melk bij je koffie wil, dan pak je capuccino en daarmee uit.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met dit soort meningen ben ik geneigd om te zeggen dat jij niet zou mogen bestaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is echt een drank die niet zou mogen bestaan
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met dit soort meningen ben ik geneigd om te zeggen dat jij niet zou mogen bestaan.
Espresso macchiato of een cortado.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je melk bij je koffie wil, dan pak je capuccino en daarmee uit.
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je door 4 duimen dik melkschuim kauwen.
Pizza met ananas-eter gespotquote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.
Zal Italië ook weer eens niet zijn met zo'n mening, met hun weerzinwekkende gezeik als iets niet exact volgens oma's recept is of als men iets eet of drinkt op een andere tijd dan overgrootopa vroeger deed.
Dat is wel heel lang geleden eigenlijk, zeker 10 jaar denk ikquote:
Melk kan schiften, Italianen zijn geschift.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.
Zal Italië ook weer eens niet zijn met zo'n mening, met hun weerzinwekkende gezeik als iets niet exact volgens oma's recept is of als men iets eet of drinkt op een andere tijd dan overgrootopa vroeger deed.
En zoals gebruikelijk met religie slaan de discipelen elkaar binnen de kortste keren de hersenen in vanwege spijswetten en andere flauwekul.quote:
Italianen mogen ook niet bestaan?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Melk kan schiften, Italianen zijn geschift.
Of als je om 11:05 nog een Cappuccino drinkt.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zitten nu in de fase dat er tientallen kilometers lang geen kut gebeurt in de koers, je moet toch iets.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
We zitten met heel veel Karstens en Jeroens op dit forum.
Karsten en Jeroen zijn archetypes. In principe is iedereen in WLR ofwel een Karsten, danwel een Jeroen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
We zitten met heel veel Karstens en Jeroens op dit forum.
Dat maakt Italië zo mooi joh. Gewoon van genietenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat betreft hun regeltjes m.b.t. eten niet nee.
Om die idioterie vooral lachen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat maakt Italië zo mooi joh. Gewoon van genieten
Als het goed zou gaan met het klimaat zou dit Valencia of Rome moeten zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch zo leuk. U kunt wel raden waar dit is.
Een droge editie met modderquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch zo leuk. U kunt wel raden waar dit is.
Het gaat nooit meer regenen op de heilige dag.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het goed zou gaan met het klimaat zou dit Valencia of Rome moeten zijn.
Volgens mij mag dit niet.quote:
Ik heb het stiekem toch gelezenquote:
Bleef Erdogan mee aan de macht hoor in 2016quote:
Premiumartikel dus 3 gratis zonder abbo toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon open te lezen https://www.ad.nl/wielren(...)troopwafel~a919b01d/
Dat is het risico voor het peloton. Een kopgroep wordt niet weer stopgezet.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze nu echt Belgisch willen doen:
Peloton op dezelfde plek een halve minuut laten wachten. Waarna er alsnog een echte trein komt en ze niet door kunnen.
Ze rijden door. Maar als je ze laat stoppen doe je dat toch net NA de overgang zodat je dat risco van een trein uitsluit.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is het risico voor het peloton. Een kopgroep wordt niet weer stopgezet.
De bloedvaandel voor Wout?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook gek waren op vaandels?
Vlaamse gilden?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook gek waren op vaandels?
Ga aan het werk man, loonslaaf!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:00 schreef DeeBee het volgende:
SD Worx waakt voor muiterij in Ronde, na aangekondigd vertrek Vollering - https://nos.nl/l/2514878
Dit wordt vanmiddag genieten
Iedereen ligt toch half te slapen op kantoor, lekker 6 uurtjes werken, Ramadangenotquote:
En Bakhuizen niet te vergeten.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:41 schreef Zorro het volgende:
Aalst, daar heeft Raymond van t Groenewoud nog opgetreden.
Net als in Peutie, Zwevezele en Genoelselderen.
WLR leeft, FOK! beeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Topic 5...vorig jaar waren er 7 in totaal.
Ja maar Je Veux De l'Amour tekst en zo alles ...quote:Op zondag 31 maart 2024 12:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Bakhuizen niet te vergeten.
Ludo Coeck. Koek-koek.
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Komt Karsten zo ook nog, of blijft het bij Jeroen en Bobbie?
Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
Karsten hield niet van kutweer.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.
Kris de Bruyne.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zjef Vanuytsel > Jan De Wilde
Ah, jammer, dan blijft de keuze lastig.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bergen liggen niet echt voor het oprapen in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom niet wat meer klimmen in het begin?
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?
En de eerste uren van andere koersen waar meer kans is op spektakel krijgen we nooit te zienquote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
"Wat zien we nu?"
"Niet veel he"
Dit is een lange zit.
Chez Nous zal instemmend knikken.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
De Colbrelli van Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
sonny colbrelli? die ken ik alleen van zijn hartaandoening, niet van enige politieke connectiequote:
Ja, hier zou ieder weldenkend mens het mee eens moeten zij.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.
Aangezien vrouwen niet langs de kant hun sanitaire stop maken vraag ik me af of dat goed gaat.quote:
Volgend jaar met Wout, Pidcock, Lazkano, Pithie en wat al niet meer natuurlijk!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:59 schreef Chiappucci het volgende:
Bora rijdt hier echt met een gênant slechte ploeg.
ik zou even wachten tot die sd worx expo voorbij isquote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Is dat Centrum Ronde van Vlaanderen een beetje de moeite waard? Wel eens aan zitten denken om eens te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |