Beetje jammer dat ik nog Zwift aan moet slingeren voor een eigen racequote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Wout doet niet mee, zeiden we tochquote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Ik dacht even dat je serieus was.quote:
Willen ze misschien wel mogelijk maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Een BMW met 'BMW' in het kenteken, dat ga je in Nederland niet voor elkaar krijgen.
Nu al zin in al de 'grappige' kentekens.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Willen ze misschien wel mogelijk maken.
Hij heet dan ook geen Wout van Aertquote:Op zondag 31 maart 2024 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, maar die naam is weinig genoemd op Sporza en de rest van de wielermedia.
Heb een opzichter gevonden die Arnold van 't Wout heet, telt dat?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou er ook een Aart van 't Wout zijn?
Heeft Bert weer een vrijgezellenfeest?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quick Step in de vroege vlucht, glorieus.
Als vrienden hem Aart noemen dan telt hij.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb een opzichter gevonden die Arnold van 't Wout heet, telt dat?
Aart van der Woude!quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou er ook een Aart van 't Wout zijn?
Die vallen gewoon weer uit het gootje op een kasseienklim natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 10:32 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 Visma met 'pech' op een beslissend moment.
Ik ook! Ik zei Reinders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |