Wat is er met hem?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:14 schreef Felagund het volgende:
Laten we ook denken aan andere mensen…..
Ja, ik heb deze week ook al veel aan Jasper Stuyven gedacht.
En Gazzoli?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:14 schreef Felagund het volgende:
Laten we ook denken aan andere mensen…..
Ja, ik heb deze week ook al veel aan Jasper Stuyven gedacht.
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet meequote:
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!quote:Op zondag 31 maart 2024 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet mee
Van Aert doet niet mee?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!
Jeetje, helemaal gemistquote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Aert viel daar overigens ook, hij doet ook niet mee!
Heel raar dat Sporza daar niks over zegt inderdaad.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gevallen bij de Kanarieramp, gebroken sleutelbeen en doet ook niet mee
Doodzwijgen, net doen alsof het niet gebeurd is.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel raar dat Sporza daar niks over zegt inderdaad.
Beetje jammer dat ik nog Zwift aan moet slingeren voor een eigen racequote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Wout doet niet mee, zeiden we tochquote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk nu een paar uur oorlog tussen de b-renners.
Ik dacht even dat je serieus was.quote:
Willen ze misschien wel mogelijk maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Een BMW met 'BMW' in het kenteken, dat ga je in Nederland niet voor elkaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |