Karsten en Jeroen zijn archetypes. In principe is iedereen in WLR ofwel een Karsten, danwel een Jeroen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
We zitten met heel veel Karstens en Jeroens op dit forum.
Dat maakt Italië zo mooi joh. Gewoon van genietenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat betreft hun regeltjes m.b.t. eten niet nee.
Om die idioterie vooral lachen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat maakt Italië zo mooi joh. Gewoon van genieten
Als het goed zou gaan met het klimaat zou dit Valencia of Rome moeten zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch zo leuk. U kunt wel raden waar dit is.
Een droge editie met modderquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch zo leuk. U kunt wel raden waar dit is.
Het gaat nooit meer regenen op de heilige dag.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het goed zou gaan met het klimaat zou dit Valencia of Rome moeten zijn.
Volgens mij mag dit niet.quote:
Ik heb het stiekem toch gelezenquote:
Bleef Erdogan mee aan de macht hoor in 2016quote:
Premiumartikel dus 3 gratis zonder abbo toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon open te lezen https://www.ad.nl/wielren(...)troopwafel~a919b01d/
Dat is het risico voor het peloton. Een kopgroep wordt niet weer stopgezet.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze nu echt Belgisch willen doen:
Peloton op dezelfde plek een halve minuut laten wachten. Waarna er alsnog een echte trein komt en ze niet door kunnen.
Ze rijden door. Maar als je ze laat stoppen doe je dat toch net NA de overgang zodat je dat risco van een trein uitsluit.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is het risico voor het peloton. Een kopgroep wordt niet weer stopgezet.
De bloedvaandel voor Wout?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook gek waren op vaandels?
Vlaamse gilden?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook gek waren op vaandels?
Ga aan het werk man, loonslaaf!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:00 schreef DeeBee het volgende:
SD Worx waakt voor muiterij in Ronde, na aangekondigd vertrek Vollering - https://nos.nl/l/2514878
Dit wordt vanmiddag genieten
Iedereen ligt toch half te slapen op kantoor, lekker 6 uurtjes werken, Ramadangenotquote:
En Bakhuizen niet te vergeten.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:41 schreef Zorro het volgende:
Aalst, daar heeft Raymond van t Groenewoud nog opgetreden.
Net als in Peutie, Zwevezele en Genoelselderen.
WLR leeft, FOK! beeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Topic 5...vorig jaar waren er 7 in totaal.
Ja maar Je Veux De l'Amour tekst en zo alles ...quote:Op zondag 31 maart 2024 12:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Bakhuizen niet te vergeten.
Ludo Coeck. Koek-koek.
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Komt Karsten zo ook nog, of blijft het bij Jeroen en Bobbie?
Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
Karsten hield niet van kutweer.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.
Kris de Bruyne.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zjef Vanuytsel > Jan De Wilde
Ah, jammer, dan blijft de keuze lastig.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bergen liggen niet echt voor het oprapen in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom niet wat meer klimmen in het begin?
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?
En de eerste uren van andere koersen waar meer kans is op spektakel krijgen we nooit te zienquote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
"Wat zien we nu?"
"Niet veel he"
Dit is een lange zit.
Chez Nous zal instemmend knikken.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
De Colbrelli van Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
sonny colbrelli? die ken ik alleen van zijn hartaandoening, niet van enige politieke connectiequote:
Ja, hier zou ieder weldenkend mens het mee eens moeten zij.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.
Aangezien vrouwen niet langs de kant hun sanitaire stop maken vraag ik me af of dat goed gaat.quote:
Volgend jaar met Wout, Pidcock, Lazkano, Pithie en wat al niet meer natuurlijk!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:59 schreef Chiappucci het volgende:
Bora rijdt hier echt met een gênant slechte ploeg.
ik zou even wachten tot die sd worx expo voorbij isquote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Is dat Centrum Ronde van Vlaanderen een beetje de moeite waard? Wel eens aan zitten denken om eens te bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |