Door 's nachts gewoon acht uurtjes te slapen en overdag dusdanig actief te zijn dat er geen cafeïne nodig is.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe overleven mensen zonder koffie?
Jij hebt zeker geen kinderenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door 's nachts gewoon acht uurtjes te slapen en overdag dusdanig actief te zijn dat er geen cafeïne nodig is.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie is smerig, net als bier.
Ik ga straks een eind zelf fietsen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
hoe laat doen jullie een koersdutje?
Door er niet aan te beginnen en die verslaving dus niet te kweken.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe overleven mensen zonder koffie?
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregenquote:
Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Eén koffie per dag is prima. Meer hoef ik niet.
Jij was degene die energydrink opende toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.
Zwart, ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.
Ik heb dan ook geen kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij was degene die energydrink opende toch?
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die heuse koffiemachines optuigen voor een latte macchiato, weerzinwekkend.quote:
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.SmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nodig![]()
Net als die onzin niet te kunnen slapen als je 's avonds nog koffie drinkt. Al drink ik het net voor ik naar bed ga, nergens last van.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.Eens - ik drink normaal gesproken 4 kopjes zwart tussen 8 en 12. Verder thee en water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ooit wel gehad bij werk waar iedereen die binnenkwam voor iedereen koffie meenam. Zat je met 12 bakkies voor half tien.Wind extinguishes a candle and energizes fire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |