Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Eén koffie per dag is prima. Meer hoef ik niet.
Jij was degene die energydrink opende toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit soort klachten accepteren wij niet. Had je maar een condoom moeten gebruiken.
Zwart, ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zwart? Dat zou nog enigszins acceptabel zijn.
Ik heb dan ook geen kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij was degene die energydrink opende toch?
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch maar mooi 3 uurtjes slaap gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die heuse koffiemachines optuigen voor een latte macchiato, weerzinwekkend.quote:
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.SmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nodig![]()
Net als die onzin niet te kunnen slapen als je 's avonds nog koffie drinkt. Al drink ik het net voor ik naar bed ga, nergens last van.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij dan dat gedrag maar moet gaan vertonen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.Eens - ik drink normaal gesproken 4 kopjes zwart tussen 8 en 12. Verder thee en water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ooit wel gehad bij werk waar iedereen die binnenkwam voor iedereen koffie meenam. Zat je met 12 bakkies voor half tien.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Nou vooruit. Maar laat het niet weer gebeuren.quote:
Latte macchiato is oprecht wel lekker, op het werk.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die heuse koffiemachines optuigen voor een latte macchiato, weerzinwekkend.
Dat is echt een drank die niet zou mogen bestaanquote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Latte macchiato is oprecht wel lekker, op het werk.
Wout Poels in de ambulance dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Wouter Weylandt, het op één na meest tragische verhaal van een renner wiens naam met Wout begint.
Branden zul je, in de hel!quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je door 4 duimen dik melkschuim kauwen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je melk bij je koffie wil, dan pak je capuccino en daarmee uit.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met dit soort meningen ben ik geneigd om te zeggen dat jij niet zou mogen bestaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is echt een drank die niet zou mogen bestaan
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met dit soort meningen ben ik geneigd om te zeggen dat jij niet zou mogen bestaan.
Espresso macchiato of een cortado.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je melk bij je koffie wil, dan pak je capuccino en daarmee uit.
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je door 4 duimen dik melkschuim kauwen.
Pizza met ananas-eter gespotquote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.
Zal Italië ook weer eens niet zijn met zo'n mening, met hun weerzinwekkende gezeik als iets niet exact volgens oma's recept is of als men iets eet of drinkt op een andere tijd dan overgrootopa vroeger deed.
Dat is wel heel lang geleden eigenlijk, zeker 10 jaar denk ikquote:
Melk kan schiften, Italianen zijn geschift.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Latte macchiato wordt in Italië vanwege de grote hoeveelheid melk gezien als koffie voor kinderen.
Zal Italië ook weer eens niet zijn met zo'n mening, met hun weerzinwekkende gezeik als iets niet exact volgens oma's recept is of als men iets eet of drinkt op een andere tijd dan overgrootopa vroeger deed.
En zoals gebruikelijk met religie slaan de discipelen elkaar binnen de kortste keren de hersenen in vanwege spijswetten en andere flauwekul.quote:
Italianen mogen ook niet bestaan?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Melk kan schiften, Italianen zijn geschift.
Of als je om 11:05 nog een Cappuccino drinkt.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zitten nu in de fase dat er tientallen kilometers lang geen kut gebeurt in de koers, je moet toch iets.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
We zitten met heel veel Karstens en Jeroens op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |