Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
Karsten hield niet van kutweer.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vond Kroon eigenlijk ook totaal geen kasseienvreter, maar toch kwam hij geregeld goed voor de dag in Vlaanderen.
Kris de Bruyne.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zjef Vanuytsel > Jan De Wilde
Ah, jammer, dan blijft de keuze lastig.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kroon doet volgens mij geen Vlaamse koersen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er zijn ook van die sjappies die wel gewoon normaal slapen, maar 's ochtends alsnog lopen te mekkeren dat ze 'echt niet op gang komen zonder een bakkie hoor'. Dan heb je een probleem en dat heet niet slaapgebrek.En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bergen liggen niet echt voor het oprapen in Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom niet wat meer klimmen in het begin?
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En mensen die moeten roken? Om er maar een nieuw onderwerp in te brengen?
En de eerste uren van andere koersen waar meer kans is op spektakel krijgen we nooit te zienquote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
"Wat zien we nu?"
"Niet veel he"
Dit is een lange zit.
Chez Nous zal instemmend knikken.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
De Colbrelli van Vlaanderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ze over 10 jaar weer eens een politieke crisis hebben in België dan moeten ze gewoon de Wout van Aert partij oprichten, heb je meteen 60% van de stemmen en het volk is tevreden met Messias Wout als premier
sonny colbrelli? die ken ik alleen van zijn hartaandoening, niet van enige politieke connectiequote:
Ja, hier zou ieder weldenkend mens het mee eens moeten zij.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moeten roken, koffie moeten drinken, alcohol nodig hebben, allemaal nogal problematisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |