SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oja verrekquote:
Als ze konden zingen had ik het goed gerekendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor NL kwam dit het dichts in de buurt. Maar door je comment tussen haakjes toch enige twijfel.
Die dansjes zijn zo kneuterig in de tijdsgeest van nuquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor NL kwam dit het dichts in de buurt. Maar door je comment tussen haakjes toch enige twijfel.
Wat slim. Volgens mij zijn alle Duitsers nu hier, dus dan was het vast rustig daar in Duitslandquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben we als avondeten deze Goede Vrijdag?
Ik heb geen vis gehad![]()
Wij zijn naar de Duitse McDonalds geweest en daar heb ik een Hamburger Royal TS menu gehad
Aardappelschijfjes met (vega) satequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn naar de Duitse McDonalds geweest en daar heb ik een Hamburger Royal TS menu gehad
Schnitzel met röstirondjes en sperziebonenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ook niet!quote:
Katholieken eten vaak geen vlees maar vis op Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Ik had ook geen idee dat dit de bedoeling was?
Wat een goddeloze SC.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Ik had ook geen idee dat dit de bedoeling was?
Oh ja goede vrijdag is vis. Wel van huis uit meegekregen. Hoewel geloof echt geen ding was bij ons, zijn dat soort dingen dan toch een traditie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Katholieken eten vaak geen vlees maar vis op Goede Vrijdag![]()
En na carnval en tot Pasen was het vastenwat voor mij vroeger betekende dat ik wekenlang al mijn snoep op moest sparen in een trommeltje.
Mocht je aan het eind wel bunkeren als een gek?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En na carnval en tot Pasen was het vastenwat voor mij vroeger betekende dat ik wekenlang al mijn snoep op moest sparen in een trommeltje.
Heb je een goede harensnaaier in huis?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn favoriete disneyfilm aangeslingerd. De Kleine Zeemeermin
Ah, ik ben niet katholiek, dus dat zou kunnen verklaren waarom ik die memo niet gekregen heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoeveel dittemedats?quote:
De originele of de live action versie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn favoriete disneyfilm aangeslingerd. De Kleine Zeemeermin
Ja nou weet ik nog niet of je in het Nederlands of Engels kijktquote:
Ik gok op suomi.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja nou weet ik nog niet of je in het Nederlands of Engels kijkt
De live action versie lijkt me net iets mooier. Toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De originele of de live action versie?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De originele of de live action versie?
Altijd de originele (engelse) versiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja nou weet ik nog niet of je in het Nederlands of Engels kijkt
Mweh, ben ik niet zo zeker van. Live is 40 minuten langer, Botje ziet er niet uit en het heeft minder jeugdsentimentquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De live action versie lijkt me net iets mooier. Toch?
De live actions halen de magie weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De live action versie lijkt me net iets mooier. Toch?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zowel de live-action versie als de originele nooit gezien.
Kan gebeuren. Mocht je de behoefte voelen dan zou ik eerst de tekenfilm doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zowel de live-action versie als de originele nooit gezien.
Dat geloof ik ook welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De live actions halen de magie weg.
Ik heb geluisterd en nog een wijntje ingeschonken.quote:
ALLORA!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe net of ik het niet gehoord heb en houd het bij water.
Ik ga naar de nieuwe Ghostbuster filmquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook welIk heb wel de originele Lion King en de remake gezien en die vond ik allebei goed.
Bij Ghostbusters is de remake wel veel beter, want die is met Melissa McCarthy.
Dat wilde je niet, die trommeltjes stonken altijd nadat daar allemaal soorten snoepjes, verpakt en onverpakt, in hadden lagen meurenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je aan het eind wel bunkeren als een gek?
Samequote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen enkele van de live actions gezien, wel stukjes ervan en die wisten me niet over te halen de hele films te kijken.
Hm. Bijzondere gewoontequote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat wilde je niet, die trommeltjes stonken altijd nadat daar allemaal soorten snoepjes, verpakt en onverpakt, in hadden lagen meuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:05 schreef Fred_B het volgende:
Een kleine update over de whereabouts van uw favoriete user:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Een kleine update over de whereabouts van uw favoriete user:Geniet van jullie tijd daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Een kleine update over de whereabouts van uw favoriete user:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Strani waar bevind jij je momenteel?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat ik maar even melden dat ik op dit moment níet in Ede ben.
Ja ik dus wel want ik woon in Ede. Het blijkt een gijzeling in café Petticoat te zijn . Maar ik was mijn handen in onschuld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat ik maar even melden dat ik op dit moment níet in Ede ben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik dus wel want ik woon in Ede. Het blijkt een gijzeling in café Petticoat te zijn . Maar ik was mijn handen in onschuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maar serieus, woon je daar ook in de buurt of niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik dus wel want ik woon in Ede. Het blijkt een gijzeling in café Petticoat te zijn . Maar ik was mijn handen in onschuld.
Zitten er in Ede altijd zo vroeg al mensen in het café?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef summer52 het volgende:
[..]
Omdat je gek in de kop bentquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Arizona het volgende:
Zag net de beelden van een kwartiertje geleden, dat drie jonge medewerkers huilend naar buiten kwamen. Gewoon nog kinderen. Hoe kun je zulke jonge mensen zoiets aandoen.
Ja. Hopelijk is het snel en zonder slachtoffers opgelost. Al zal zo'n ervaring je nog wel een tijd bijblijvenquote:
Iemand die psychisch behoorlijk in de war is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Arizona het volgende:
Zag net de beelden van een kwartiertje geleden, dat drie jonge medewerkers huilend naar buiten kwamen. Gewoon nog kinderen. Hoe kun je zulke jonge mensen zoiets aandoen.
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Strani waar bevind jij je momenteel?
Ik woon niet in de buurt. Woon in een buitenwijk, in Ede Zuid. Maar het is groot nieuws, er werd dringend geadviseerd om niet naar het centrum te komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar serieus, woon je daar ook in de buurt of niet?
Lijkt me best heftig om ineens zo met je stadje in het nieuws te zitten.
Ja, ik lees ook over woningen in de buurt die ontruimd waren en zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt. Woon in een buitenwijk, in Ede Zuid. Maar het is groot nieuws, er werd dringend geadviseerd om niet naar het centrum te komen.
Daar hebben we rolluiken voorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:15 schreef H_T het volgende:
Lijkt me vermoeiend hoor, als in Spanje echt ALTIJD de zon schijnt. Ik word in de zomer vaak al vroeger wakker dan me lief is omdat het licht is buiten
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Strani waar bevind jij je momenteel?
Ik weet niet ik luister niet meer naar jullie ga weg!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand die psychisch behoorlijk in de war is.
Dit is trouwens wel gewoon waar het om draait. We kunnen ons wel afvragen hoe iemand zoiets slechts kan doen maar de waarheid is vaak gewoon dat iemand volledig is doorgedraaid en geen notie meer heeft van wat goed of slecht is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand die psychisch behoorlijk in de war is.
Gijzeling is voorbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook over woningen in de buurt die ontruimd waren en zo.
Ziet er heftig uit allemaal.
Dat gaat helemaal niet over jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet ik luister niet meer naar jullie ga weg!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik denk dat jij ook wel de laatste was die ik verdacht had.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef summer52 het volgende:
[..]
Overdag haakt zij mandala’s en dekens, maar ‘s nachts is ze de schrik van Ede!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel de laatste was die ik verdacht had.
Nou????quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel de laatste was die ik verdacht had.
Jeetje ik moet het toch wat meer in het geheim doen. Is er toch weer iemand achtergekomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Overdag haakt zij mandala’s en dekens, maar ‘s nachts is ze de schrik van Ede!
Oei!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou????Ik ben niet zo'n lieverdje hoor.
![]()
Maar je hebt wel gelijk dat geweld gebruiken niets voor mij is. Tenzij iemand kinderen, dieren of andere onschuldigen iets aandoet dan gaat mijn bloed koken. En dan laat ik dat wel merken middels verbale communicatie.
Zaterdag met de finale is een watchparty in Leeuwarden. @ESF1Gamer en ik gaan daar heenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:44 schreef Cosima het volgende:
Zijn er ook ergens viewing party s voor de donderdag? Ik heb niet echt mensen om het mee te kijken.
Een viewing party in het echt weet ik niet direct, maar alle sessies worden op het forum uitgebreid live besprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:44 schreef Cosima het volgende:
Zijn er ook ergens viewing party s voor de donderdag? Ik heb niet echt mensen om het mee te kijken.
Ja daar had ik over gelezen. Leuk dat jullie gaan. Het lijkt me geweldig maar voor de finale heb ik al wel wat op de planning al zit ik nu stiekem na te denken of ik zal voorstellen om daar naar toe te gaan. Het is ook niet ver weg voor mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag met de finale is een watchparty in Leeuwarden. @:Esf1Gamer en ik gaan daar heen
https://www.omropfryslan.(...)enement-bij-oldehove
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Strani het volgende:
@:H_T doe jij het plaatje deze keer weer?
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Strani iets anders had verwacht.
[ afbeelding ]
*onderweg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroopwafelcake staat in de oven te bakken
Dit is denk ik wel echt leuk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag met de finale is een watchparty in Leeuwarden. @:Esf1Gamer en ik gaan daar heen
https://www.omropfryslan.(...)enement-bij-oldehove
Dit kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef Em31 het volgende:
Ik heb alleen iets die dag en weet niet eens of ik 9 uur wel thuis ben
Ik wil de beroemde Em ontmoetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel echt leuk.Ik heb alleen iets die dag en weet niet eens of ik 9 uur wel thuis ben (schandalig dat mensen hier geen rekening mee houden
![]()
). Anders had ik denk ik ook wel willen gaan.
Dat mag ik hopen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:02 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen ik schrok eerst echtmaar er zijn ook kinderen bij dus neem aan dat we wel rond die tijd weer thuis zijn.
En dan ook nog ‘de details volgen nog’. Ja hallo, de details zijn nogal belangrijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
Sowieso, ik vind iets plannen al schandalig. Gewoon verwachten dat mensen hun dag wel even voor je vrijmaken. Belachelijk!
Ja is volgens mij gewoon prima hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:12 schreef RadioJoost het volgende:
Ik heb even een vraagje. Ik heb net in het Joost topic en post geplaatst met een video met ESC memes. Er zitten ook memes bij van Joost. Maar vooral ook van andere deelnemer. Heb ik het dan wel in de goede topic geplaatst?
Oei, dat wordt waarschijnlijk parachutespringen Emquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan ook nog ‘de details volgen nog’. Ja hallo, de details zijn nogal belangrijk.
Dan zeg ik al preventief afquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan ook nog ‘de details volgen nog’. Ja hallo, de details zijn nogal belangrijk.
Ik neem aan dat het volgende nu geldt voor die mensen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel echt leuk.Ik heb alleen iets die dag en weet niet eens of ik 9 uur wel thuis ben (schandalig dat mensen hier geen rekening mee houden
![]()
Gelukkig weet ik waar het is en dat het dus niet al te spannend wordt, want anders ben ik ook nooit zo'n fan van dit soort verrassingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan zeg ik al preventief af![]()
Duidelijkheid voor alles!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het volgende nu geldt voor die mensen?
[ afbeelding ]
Jammer. @Strani we moeten de surprise party van de SC helaas annulerenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik waar het is en dat het dus niet al te spannend wordt, want anders ben ik ook nooit zo'n fan van dit soort verrassingen.
Dat zou wel een hele grote verrassing zijn. Meteen uit woede ook een verassing!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer. @:Strani we moeten de surprise party van de SC helaas annuleren
@Redefine , soms heb ik de indruk dat ze ons niet genoeg waardeertquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele grote verrassing zijn. Meteen uit woede ook een verassing!
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele grote verrassing zijn. Meteen uit woede ook een verassing!
Ik denk dat het inmiddels wel meer dan een indruk is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine , soms heb ik de indruk dat ze ons niet genoeg waardeert
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine , soms heb ik de indruk dat ze ons niet genoeg waardeert
Sorry, ik zal mijn leven beteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het inmiddels wel meer dan een indruk is.
quote:
Oei, dus voor de zekerheid een zwembroek meenemen. Ook maar meteen sportspullen, handdoeken, winterjas, een veldbed, aanmaakblokjes, schaatsen, proviand voor een week, en een paarse zijden kimono meebrengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Minstens ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, dus voor de zekerheid een zwembroek meenemen. Ook maar meteen sportspullen, handdoeken, winterjas, een veldbed, aanmaakblokjes, schaatsen, proviand voor een week, en een paarse zijden kimono meebrengen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, dus voor de zekerheid een zwembroek meenemen. Ook maar meteen sportspullen, handdoeken, winterjas, een veldbed, aanmaakblokjes, schaatsen, proviand voor een week, en een paarse zijden kimono meebrengen.
Hm, dat zou bij mij nu net de enige verrassing zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]Enige zekerheid is dat je na afloop een zakje snoep meekrijgt.
Allemaal wonderen dit weekendquote:
Dat weiger ik geheel in lijn met het paasverhaal te gelovenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal wonderen dit weekendik zag namelijk ook al een paar uur geleden Jasper Cillessen een penalty stoppen.
Dat van die penalty is gewoon nóg ongeloofwaardiger!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weiger ik geheel in lijn met het paasverhaal te geloven
Daarom weiger ik dat ook te gelovenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat van die penalty is gewoon nóg ongeloofwaardiger!
Haha ja en daarna weer een typisch Jasper-interview met passief-aggressieve opmerkingen richting een journalist dat die hem eerder uitgelachen zou hebben toen die ene penalty over genomen moest worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal wonderen dit weekendik zag namelijk ook al een paar uur geleden Jasper Cillessen een penalty stoppen.
Dat zal best. Jasper heeft 24/7 een bijzonder vervelende uitstraling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en daarna weer een typisch Jasper-interview met passief-aggressieve opmerkingen richting een journalist dat die hem eerder uitgelachen zou hebben toen die ene penalty over genomen moest worden.
Hahaha ja over die podcastquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en daarna weer een typisch Jasper-interview met passief-aggressieve opmerkingen richting een journalist dat die hem eerder uitgelachen zou hebben toen die ene penalty over genomen moest worden.
Dat ja! Heel ingewikkeld, dat soort types. Bob de Jong in het schaatsen is ook zo iemand. Van die mensen die overal vijanden zien en dan snel in de slachtofferrol kruipen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha ja over die podcastzwaar ongemakkelijk weer, meteen daarover beginnen.
Dat Perez op het laatst gewoon zei dat hij toch ook gewoon slecht is in penalty's pakken was wel terecht.
Ja heel apart, ik denk dan, maak er gewoon een grapje over joh. Dat je 'm nu wel eindelijk had.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ja! Heel ingewikkeld, dat soort types. Bob de Jong in het schaatsen is ook zo iemand. Van die mensen die overal vijanden zien en dan snel in de slachtofferrol kruipen.
Nou precies. En ook nog even noemen dat hij een penalty van Messi gestopt had bij Valenciaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heel apart, ik denk dan, maak er gewoon een grapje over joh. Dat je 'm nu wel eindelijk had.
*Valt van stoel.*quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
Het zal niemand verbazen, maar ik heb het toch even getest:
Steet Fighter is niet een heel goede film
Ja, je verwacht veel met Jean-Claude van Damme en Kylie Minogue in dezelfde filmquote:
Die rijgen de Oscars inderdaad aaneen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, je verwacht veel met Jean-Claude van Damme en Kylie Minogue in dezelfde film
Bedankt voor de test.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
Ik zou niet meer dan 1 matige film kunnen noemen waar ze allebei in spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die rijgen de Oscars inderdaad aaneen.
Ik ben verbaasd, waarom hebben ze die film dan gemaakt als hij niet echt heel goed is?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
Nou ja, ik kook ook weleens iets dat minder lekker blijkt te zijn dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd, waarom hebben ze die film dan gemaakt als hij niet echt heel goed is?
Ja ok, maar daar val je dan geen andere mensen mee lastig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik kook ook weleens iets dat minder lekker blijkt te zijn dan ik had verwacht
Niemand is toch verplicht om die film te kijken?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar val je dan geen andere mensen mee lastig.
Of laat je mensen dan tegen betaling wel ervan proeven?
Denk je dat daar een markt voor is?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar val je dan geen andere mensen mee lastig.
Of laat je mensen dan tegen betaling wel ervan proeven?
Niemand is ook verplicht om H_Ts eten te proeven, maar als je geld vraagt om iets te zien/proeven verwachten mensen toch vaak dat het dan op zijn minst goed is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand is toch verplicht om die film te kijken?
Een plek waar je heen kan om tegen betaling eten te proeven wat je niet eerst zelf hoeft te koken? Ik kan me niet voorstellen dat zoiets populair gaat zijn, het koken is toch een groot deel van de lol van het eten lijkt me.quote:
Je haalt er toch geen voldoening uit als je eet zonder dat je het zelf klaar hebt gemaakt? Wordt nooit watquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een plek waar je heen kan om tegen betaling eten te proeven wat je niet eerst zelf hoeft te koken? Ik kan me niet voorstellen dat zoiets populair gaat zijn, het koken is toch een groot deel van de lol van het eten lijkt me.
Precies, daarbij moet je dan ook maar even een wildvreemde vertrouwen die daar in de keuken staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Je haalt er toch geen voldoening uit als je eet zonder dat je het zelf klaar hebt gemaakt? Wordt nooit wat
Jij woont toch ook in Grunn? Zover rijden is het dan nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat mensen dat alleen doen om geen afwas te hebben. Een andere reden kan ik inderdaad niet bedenkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een plek waar je heen kan om tegen betaling eten te proeven wat je niet eerst zelf hoeft te koken? Ik kan me niet voorstellen dat zoiets populair gaat zijn, het koken is toch een groot deel van de lol van het eten lijkt me.
Nee daar woon ik niet meer, maar ik woon alsnog niet dichtbij Leeuwarden. Zou ik alsnog wel het eerste uur missen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Grunn? Zover rijden is het dan niet
Daarom is toch de vaatwasser uitgevonden?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat alleen doen om geen afwas te hebben. Een andere reden kan ik inderdaad niet bedenken
Maar niet iedereen heeft een vaatwasser he. Ik zelf bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 31 maart 2024 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom is toch de vaatwasser uitgevonden?
Mooi, heb ik meteen een extra punt voor mijn (nog niet opgezette) politieke partij: "Een gratis vaatwasser voor ieder huishouden!"quote:Op zondag 31 maart 2024 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een vaatwasser he. Ik zelf bijvoorbeeld niet
Daar heb ik niet zoveel aan. Als je nou als partij punt 'Voor ieder huishouden genoeg ruimte voor een vaatwasser' opneemt, dan zou ik op je stemmenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, heb ik meteen een extra punt voor mijn (nog niet opgezette) politieke partij: "Een gratis vaatwasser voor ieder huishouden!"
Hoe smaakt ie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroopwafelcake staat in de oven te bakken
Of gewoon kleinere vaatwassers maken, niet alles hoeft in een keer. Gewoon kopje voor kopje gaat ook prima.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel aan. Als je nou als partij punt 'Voor ieder huishouden genoeg ruimte voor een vaatwasser' opneemt, dan zou ik op je stemmen
En hoe denk je over stroopwafel vla?quote:
Toevallig van de week ook over gedacht! De laatste is alweer een tijd geledenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:54 schreef Andromache het volgende:
Wordt er trouwens nog gemeet of is dat helemaal als een plumpudding in elkaar gezakt?
Bij EICquote:Op zondag 31 maart 2024 00:54 schreef Andromache het volgende:
Wordt er trouwens nog gemeet of is dat helemaal als een plumpudding in elkaar gezakt?
Een meet waarvoor geen tickets van 60+ ¤ voor nodig zijn zou misschien toch ook wel weer eens leuk zijn.quote:
Waarom heb jij een ticket nodig voor 60+?quote:Op zondag 31 maart 2024 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een meet waarvoor geen tickets van 60+ ¤ voor nodig zijn zou misschien toch ook wel weer eens leuk zijn.
Wanneer was de laatste eigenlijk, was dat nog bij Henk toen hij nog in NL was?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Toevallig van de week ook over gedacht! De laatste is alweer een tijd geleden
EIC is eurovision in concert toch? De tickets die ik daarvoor zie zijn tegen die prijs op de website.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom heb jij een ticket nodig voor 60+?
Je kunt ook niet naar het concert gaan maar wel naar de meet. Dat deed Sableheart vorig jaarquote:Op zondag 31 maart 2024 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
EIC is eurovision in concert toch? De tickets die ik daarvoor zie zijn tegen die prijs op de website.
Ah ok. "Bij EIC" deed niet vermoeden dat er nog iets voor of na was, enkel bij, vandaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kunt ook niet naar het concert gaan maar wel naar de meet. Dat deed Sableheart vorig jaar
Niet echt fan van. Dan zitten er van die laffe semi-smakeloze stukjes in de vla. Wat vind jij ervan?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En hoe denk je over stroopwafel vla?
Ik vind het meestal wel lekker, al denk ik wel dat het lekkerder kan zijn als je het zelf maakt en de stukjes wat krokanter zijn. Ik moet dat toch eens proberen.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet echt fan van. Dan zitten er van die laffe semi-smakeloze stukjes in de vla. Wat vind jij ervan?
Nee, is vannacht.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:54 schreef NailQueen het volgende:
Gaat de zomertijd nu al in? Ik dacht dat het morgen was
Qua echt grote meet wel ja. Daarna zijn er nog wel een paar kleinschalige meets geweest.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste eigenlijk, was dat nog bij Henk toen hij nog in NL was?
Over een half jaar mag je 2:00 2x meemaken in 1 nachtquote:Op zondag 31 maart 2024 03:00 schreef NailQueen het volgende:
En poef. Toen was het 03.00 uur. Het is nooit 02.00 uur geweest
[ afbeelding ]
Ik had gisterenavond al wat klokjes verzetquote:Op zondag 31 maart 2024 11:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik had trouwens pas vanochtend door dat het zomertijd is
Je laat je klok verzetten?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet alleen nog de auto een keer doen. Maar dat komt waarschijnlijk wel als ik 'm voor een beurt wegbreng.
Vorige keer hadden ze dat ook gedaan. Niet om gevraagd.quote:
Stond het wel op de bon?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze dat ook gedaan. Niet om gevraagd.
Ja daar betaal je dan wel 50 euro extra voor he.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze dat ook gedaan. Niet om gevraagd.
Snel verdiendquote:Op zondag 31 maart 2024 11:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja daar betaal je dan wel 50 euro extra voor he.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja daar betaal je dan wel 50 euro extra voor he.
quote:
Ze zijn zeker wel erg blij met jou als klant bij die garage.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken.
Waar doen we het eigenlijk nog voor, dat plaatje elke keerquote:Op zondag 31 maart 2024 01:54 schreef NailQueen het volgende:
Gaat de zomertijd nu al in? Ik dacht dat het morgen was
Is het überhaupt weleens ingegaan van zondag op maandag?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar doen we het eigenlijk nog voor, dat plaatje elke keer
https://www.training-driftkikker.nl/quote:Op zondag 31 maart 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
Ik zit Make Up Your Mind te kijken en Ilse DeLange zit in de jury. Erger me kapot aan haar overdreven gepraat en aanzetten van haar accent. Dat stopt echt nooit he.![]()
quote:Herken je een of meerdere kenmerken?
Tijdens overleggen, discussies of vergaderingen (onnodig) fel reageren
Je snel persoonlijk aangevallen voelen
Impulsief reageren
Je gram willen halen
Snel in discussies verzeild raken
Je laten opjutten door provocerend gedrag
Druk of onrustig zijn
Beperkte woedebeheersing
Sterk rechtvaardigheidsgevoel
Geprikkeld of boos reageren
Achteraf besef en mogelijk spijt of schaamte, maar niet tijdens het moment
Kort lontje
Je eigen wil doordrukken
Moeite met emoties van anderen
Je snel ergeren, bijvoorbeeld in je relatie, op je werk of in het verkeer
Niet proportioneel reageren
Bot reageren, soms verbaal of fysiek agressief
Nee, zeker ons hele leven al in de nacht van zaterdag op zondag inderdaad. En sinds 1981 precies op de tijden waarop we het nu ook doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het überhaupt weleens ingegaan van zondag op maandag?
Dit beschrijft Ilse DeLange gok ik?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.training-driftkikker.nl/
[..]
Jij hebt blijkbaar geld teveelquote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken.
Ik denk dat als Van Aert hier wel had kunnen starten hier VDP niet had kunnen volgen. Als die al niet op de grond had gelegen door die gladheid.quote:
Vanaf 2018 om het jaar een Nederlandse winnaarquote:Op zondag 31 maart 2024 16:33 schreef sportfreak het volgende:
1953 Wim van Est
1965 Jo de Roo
1971 Evert Dolman
1974 Cees Bal
1979 Jan Raas
1981 Hennie Kuiper
1983 Jan Raas
1984 Johan Lammerts
1986 Adrie van der Poel
2018 Niki Terpstra
2020 Mathieu van der Poel
2022 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
Ik heb vandaag pas voor het eerst dat programma gezien. Best wel slecht want ik vind drag echt fantastisch. Misschien komt het omdat ik Carlo Boszhard slecht trek en ik Nikkie soms erg nep vind overkomen. Maar ik vond het echt superleuk. Mijn moeder en ik hebben gelijk kaartjes gekocht voor Make Up Your Mind in Concertquote:Op zondag 31 maart 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
Ik zit Make Up Your Mind te kijken en Ilse DeLange zit in de jury. Erger me kapot aan haar overdreven gepraat en aanzetten van haar accent. Dat stopt echt nooit he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even dat dit het maandlijstje was en was verbaasd dat Wim van Est bovenaan stondquote:Op zondag 31 maart 2024 16:33 schreef sportfreak het volgende:
1953 Wim van Est
1965 Jo de Roo
1971 Evert Dolman
1974 Cees Bal
1979 Jan Raas
1981 Hennie Kuiper
1983 Jan Raas
1984 Johan Lammerts
1986 Adrie van der Poel
2018 Niki Terpstra
2020 Mathieu van der Poel
2022 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit het maandlijstje was en was verbaasd dat Wim van Est bovenaan stond
Die moet overigens nog wel zijn Pontiac een uur vooruit zetten.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit het maandlijstje was en was verbaasd dat Wim van Est bovenaan stond
Als Strani het maandlijstje gaat delen komt dat toch pas op 2 April.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
O wee als je me in de maling neemt!!
quote:Op zondag 31 maart 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
O wee als je me in de maling neemt!!
Oh, nou daar gaat het al.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Strani het maandlijstje gaat delen komt dat toch pas op 2 April.
Best bijzonder dat we dit na 70 jaar nog steeds weten.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moet overigens nog wel zijn Pontiac een uur vooruit zetten.
Dat soort verhalen doen het altijd goed. En ze worden vaak verteld. Dus dan blijft het wel hangen.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Best bijzonder dat we dit na 70 jaar nog steeds weten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas voor het eerst dat programma gezien. Best wel slecht want ik vind drag echt fantastisch. Misschien komt het omdat ik Carlo Boszhard slecht trek en ik Nikkie soms erg nep vind overkomen. Maar ik vond het echt superleuk. Mijn moeder en ik hebben gelijk kaartjes gekocht voor Make Up Your Mind in ConcertJa ik vind het ook leuk, vooral omdat het zowat onmogelijk is om te zien wie het zijn. Niet normaal wat ze kunnen met make-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat jullie daarheen gaan!
Hij heeft lekker doorgepost deze maandquote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel om 9:00 stipt he!quote:
Echt gênant bijnaquote:Op zondag 31 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Mannekes toch, wat is De Mol na twee aflevering alweer zo ontzettend veel beter dan WIDM
Daar moet je voor bij @Strani zijn. Ik doe geen maandlijstjes plaatsen.quote:
Ik heb mijn moeder ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken. Zij vindt het ook een verademing na WIDMquote:Op zondag 31 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Mannekes toch, wat is De Mol na twee aflevering alweer zo ontzettend veel beter dan WIDM
Uhhh.. ik denk dat je goeie bedoeling enorm gewaardeerd wordt en dat Petrus de hemelpoorten wagenwijd voor je openzet! Pas als je tijd gekomen is natuurlijk he, dus dat duurt nog minstens tientallen jarenquote:Op zondag 31 maart 2024 20:56 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb vandaag wel vis gegeten. Wat betekent dat voor mij in het hiernamaals?
Is Petrus de uitsmijter?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uhhh.. ik denk dat je goeie bedoeling enorm gewaardeerd wordt en dat Petrus de hemelpoorten wagenwijd voor je openzet! Pas als je tijd gekomen is natuurlijk he, dus dat duurt nog minstens tientallen jaren
Ja of @Cyan9 !quote:Op zondag 31 maart 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij @:strani zijn. Ik doe geen maandlijstjes plaatsen.
Ik ben gered! In tegenstelling tot de zalm bij de lunchquote:Op zondag 31 maart 2024 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uhhh.. ik denk dat je goeie bedoeling enorm gewaardeerd wordt en dat Petrus de hemelpoorten wagenwijd voor je openzet! Pas als je tijd gekomen is natuurlijk he, dus dat duurt nog minstens tientallen jaren
Voor 30 zilverstukken krijg je in ieder geval veel gedaan in dat wereldjequote:Op zondag 31 maart 2024 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is Petrus de uitsmijter?
Kan je die ook gewoon een leuke fooi geven om wat makkelijker binnen te komen?
Gewoon voor de gein of heb je er ook van gegeten?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, vandaag weer eens een hele kip gebraden.
Dat is toch altijd wel weer erg lekker hoor.
En wat doet dat met je?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
Ik weet overigens sinds donderdag dat Angela Schijf niet zo heel goed kan zingen.
Maar dat lijkt me ook best veel geld waard, zó graag hoef ik nu ook weer niet naar binnen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor 30 zilverstukken krijg je in ieder geval veel gedaan in dat wereldje
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gewoon voor de gein of heb je er ook van gegeten?
Dat is dan best een waardevol talent van haar, zou dat ook helpen bij zware insomnia?quote:
Probeer het eens! Het is nog terug te kijken op NPO Startquote:Op zondag 31 maart 2024 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is dan best een waardevol talent van haar, zou dat ook helpen bij zware insomnia?
Ik heb het donderdag ook gezien. Niet extra behoefte gehad aan slaap, maar ik heb dan ook geen zware insomnia.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer het eens! Het is nog terug te kijken op NPO Start
Gewoon zeggen dat je een goede vriend bent van Paulus, dan kom je wel binnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is Petrus de uitsmijter?
Kan je die ook gewoon een leuke fooi geven om wat makkelijker binnen te komen?
Wat kan ze goed acteren he.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
Ik weet overigens sinds donderdag dat Angela Schijf niet zo heel goed kan zingen.
Alleen ze kan niet goed genoeg acteren dat ze zangeres is.quote:
Fatima Moreira de Melo kon ook niet goed genoeg hockeyen dat ze zangeres is.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen ze kan niet goed genoeg acteren dat ze zangeres is.
Shots firedquote:Op zondag 31 maart 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die verzaakt de laatste tijd.
Staat Paulus achter de bar?quote:Op zondag 31 maart 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een goede vriend bent van Paulus, dan kom je wel binnen.
Nee dat was de ghostwriter van Petrus.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat Paulus achter de bar?
Want dat helpt meestal wel als je daar iemand kent.
Oh jee, hebben ze geesten daar?quote:Op zondag 31 maart 2024 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat was de ghostwriter van Petrus.
Het is daar erg geestig ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jee, hebben ze geesten daar?
Ik weet niet of ik er dan wel heen wil hoor, een keer per jaar halloween is wel genoeg.
@Roger_Epiales jij hebt het dan wel over geesten. Maar ik vind een bed dat roept nog wel een stuk engerquote:Op zondag 31 maart 2024 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn bedje roept
Fijne nacht allemaal.
Terwijl het me toch juist dodelijk saai lijkt, van wat ik er zoal over gelezen heb.quote:
Ik zou daar ook niet in willen gaan liggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales jij hebt het dan wel over geesten. Maar ik vind een bed dat roept nog wel een stuk enger
Ja, dat zou zomaar Freddy Krueger kunnen zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet in willen gaan liggen.
Bij die tent moet eens een inspecteur langs gaan. Ze verkopen wel wijn, maar kopen het nooit in. Verdacht!quote:Op zondag 31 maart 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat Paulus achter de bar?
Want dat helpt meestal wel als je daar iemand kent.
Sowieso heeft dat bed waarschijnlijk een mond als het kan roepen, stel dat je net daarin gaat liggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar Freddy Krueger kunnen zijn
Hm, serveren ze daar ook nog iets te bikken bij?quote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij die tent moet eens een inspecteur langs gaan. Ze verkopen wel wijn, maar kopen het nooit in. Verdacht!
Ja dat. Of wat te bedenken van al dat gekwijl waar je in mag gaan liggenquote:Op zondag 31 maart 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat bed waarschijnlijk een mond als het kan roepen, stel dat je net daarin gaat liggen.![]()
Wordt je ineens opgegeten door je eigen bed.
Ik hoop dat je van brood en vis houdtquote:Op zondag 31 maart 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, serveren ze daar ook nog iets te bikken bij?
En wat te denken van al dat brood, zonder dat daar ooit een bakker is gezien.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij die tent moet eens een inspecteur langs gaan. Ze verkopen wel wijn, maar kopen het nooit in. Verdacht!
En dat eeuwige geklaag dat je ook wel eens op de bank kan gaan slapen oid.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat. Of wat te bedenken van al dat gekwijl waar je in mag gaan liggen
Niks mis met een lekker broodje haring.quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag geloof ik eventjes niets meer.
Misschien kan ze voor Oostenrijk naar het songfestival.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
Helemaal niks meer?quote:Op maandag 1 april 2024 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Amper drie minuten in de dag en je houdt er al mee op?quote:Op maandag 1 april 2024 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Is goed Thomas.quote:Op maandag 1 april 2024 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
En dat is dan juist net niet goed. Want die gaf aan naar bed te gaan en reageert nu alsnog in het topic, leugenaar dat het is.quote:
Ja, maar hij ligt nu wel in bed op zn mobiel. Dus dan klopt het wel.quote:Op maandag 1 april 2024 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat is dan juist net niet goed. Want die gaf aan naar bed te gaan en reageert nu alsnog in het topic, leugenaar dat het is.
quote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar hij ligt nu wel in bed op zn mobiel. Dus dan klopt het wel.
Wacht even, hoe weet jij dit?quote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies dit. Bill kent mij.quote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vraag is eerder. Hoe weet jij dit niet?quote:
Blijkbaar is die aan het videobellen met Luctor.quote:
Wie zegt dat ik het niet wist?quote:Op maandag 1 april 2024 00:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vraag is eerder. Hoe weet jij dit niet?
Dat zou kunnen, of ze delen gezellig een kamer.quote:Op maandag 1 april 2024 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar is die aan het videobellen met Luctor.
Top 3quote:
Ho wacht, als hij op zijn mobiel ligt kan hij daar toch onmogelijk op typen?quote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vermoed rellen bij het Capitool op het Plaza de Cibeles. na deze uitslagquote:Op maandag 1 april 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
1 370 H_T
2 366 Strani
3 255 Roger_Epiales
4 214 Redefine
5 210 Em31
6 187 Arizona
7 174 NailQueen
8 167 Luctor.et.Emergo
9 137 BillDauterive
10 134 Fred_B
11 90 GeorgeM
12 82 ESF1Gamer
13 62 Cyan9
14 47 Meke
15 45 AgnesGru
15 45 Hamlapjes
17 39 ijs_beer
18 35 Momo
19 27 Koen66
20 25 sportfreak
Hier is 'ie dan, de lijst der lijsten. Met een nieuwe kampioen dankzij een mooie eindspurt in de laatste dagen.
Ook was het gevecht om de vierde plek tot op het laatste moment nagelbijtend spannend.
Een hele eer.quote:Op maandag 1 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed gedaan! Jij mag met H_T en mij mee het podium op
Misschien swipet 'ie wel met een ander lichaamsdeel, je weet het niet hè.quote:Op maandag 1 april 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho wacht, als hij op zijn mobiel ligt kan hij daar toch onmogelijk op typen?
Goed punt.quote:Op maandag 1 april 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik bovenaan eindigquote:Op maandag 1 april 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
1 370 H_T
2 366 Strani
3 255 Roger_Epiales
4 214 Redefine
5 210 Em31
6 187 Arizona
7 174 NailQueen
8 167 Luctor.et.Emergo
9 137 BillDauterive
10 134 Fred_B
11 90 GeorgeM
12 82 ESF1Gamer
13 62 Cyan9
14 47 Meke
15 45 AgnesGru
15 45 Hamlapjes
17 39 ijs_beer
18 35 Momo
19 27 Koen66
20 25 sportfreak
Hier is 'ie dan, de lijst der lijsten. Met een nieuwe kampioen dankzij een mooie eindspurt in de laatste dagen.
Ook was het gevecht om de vierde plek tot op het laatste moment nagelbijtend spannend.
Scherp, benieuwd naar het antwoord.quote:Op maandag 1 april 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat gaat er nu door je heen?quote:Op maandag 1 april 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik bovenaan eindig
Dat zou wel eens heel goed kunnen! Je treedt nu toe tot een rijtje hele groten. Vanaf nu ben je ook uitgenodigd voor de kampioensgala's en andere exclusieve ontmoetingenquote:Op maandag 1 april 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnen! Je treedt nu toe tot een rijtje hele groten. Vanaf nu ben je ook uitgenodigd voor de kampioensgala's en andere exclusieve ontmoetingen
En tot de businesslounge toch?quote:Op maandag 1 april 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnen! Je treedt nu toe tot een rijtje hele groten. Vanaf nu ben je ook uitgenodigd voor de kampioensgala's en andere exclusieve ontmoetingen
Volgende week gaan we een weekendje naar Dubai op kosten van de SC-subsidie. Kan je tijd vrijmaken?quote:
Zekerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 april 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is niet compleet zonder wat sfeerbeelden.quote:Op maandag 1 april 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerAlwaar we sigaren rokend en onder het genot van een cognacje de dagelijkse beslommeringen van de reguliere SC bespreken.
quote:Op maandag 1 april 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gooi er maar weer even een ranking in: die van oktober. We zien een Hardlopende_Tassenverkoper op de eerste positie, maar het verschil met de Koningin der Nagels is slechts een paar posts. Rozjeeer vinden we ook terug op het podium.
Ik zeg hoezee hoezee hoezee!
1 354 H_T
2 342 NailQueen
3 330 Roger_Epiales
4 327 GeorgeM
5 280 Luctor.et.Emergo
6 248 Arizona
7 227 Redefine
8 206 Meke
9 193 Em31
10 175 AgnesGru
11 152 molloot200
12 146 Fred_B
13 132 ijs_beer
14 115 BillDauterive
15 100 Cyan9
16 86 Cee
17 84 Momo
18 78 Koen66
19 77 blackswangreen
20 55 Guanabana
21 51 ESF1Gamer
22 50 Yesse
22 50 zorro28
24 42 Hamlapjes
25 38 Prisha
26 32 Strani
27 29 sportfreak
28 21 usagi414
29 14 summer52
30 12 Meridiaan
quote:Op donderdag 1 september 2022 09:43 schreef Cyan9 het volgende:
De ranking van augustus! Ja, we zijn er eens een keer op tijd bij.
Is het nou een Harige Tijger, een Hawaïaanse Theepot of een Heroïsche Tegelzetter? Wie het weet mag het zeggen, maar @:H_T staat in ieder geval bovenaan deze maand! De strijd tussen nummer twee en drie was ook bijzonder spannend, en ook daarachter zat het behoorlijk dicht bij elkaar. Doen we verder niks mee, maar leuk is het wel.
1 457 H_T
2 394 Roger_Epiales
3 365 NailQueen
4 297 Arizona
5 284 Luctor.et.Emergo
6 279 GeorgeM
7 218 Meke
8 196 molloot200
9 192 Koen66
10 145 Em31
11 144 Yesse
12 140 ijs_beer
13 130 BillDauterive
14 124 AgnesGru
15 111 Fred_B
16 100 Cyan9
17 66 Cee
18 63 ESF1Gamer
19 59 Momo
20 52 Redefine
21 48 usagi414
22 45 zorro28
22 45 sportfreak
24 42 Guanabana
24 42 Strani
26 35 Meridiaan
27 32 blackswangreen
28 22 summer52
29 19 Fascination
30 12 Mandy040986
Wacht, waarom weet ik hier niks van?quote:Op maandag 1 april 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, zo klopt het dan weer wel.quote:Op maandag 1 april 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik bovenaan eindig met een @Strani die echt zijn best heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |