Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal opgelopen. Geen voering en geen zool meer. Heb er nog een maand langer mee gedaan dan ik met mezelf had afgesproken. Maar vandaag was ik klaar voor het definitieve afscheidquote:![]()
begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helemaal opgelopen. Geen voering en geen zool meer. Heb er nog een maand langer mee gedaan dan ik met mezelf had afgesproken. Maar vandaag was ik klaar voor het definitieve afscheid♡♡♡♡![]()
Die is pas morgen gelukkig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dan mis je de wedstrijd
We reden net langs KölnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Al aardig op weg dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die is pas morgen gelukkig.
We reden net langs Köln![]()
![]()
![]()
Mach das Flutlicht an, sie kommen gleich raus
Und dann kann die Show losgehen
Und sie sind nicht allein, denn wir sind dabei
Auch wenn es heut aufs Auge gibt
Es ist egal, ob wir das Spiel verlieren
Denn darauf kommt es nicht an
Und ob das irgend jemand hier sonst kapiert
Ist für uns nicht interessant
Ihr könnt uns schlagen so oft und so hoch ihr wollt
Es wird trotzdem nie passieren
Dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will
Denn ihr seid nicht wie wir
Ole ole ole ola, uns ist egal, wer heute siegt!
Ole ole ole ola, weil es um was anderes geht!
Irgendwann kommt für jeden mal der Tag
An dem man sich entscheiden muss
Auf welcher Seite man im Leben ist
Auch wenn es noch so sehr weh tut
Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an
Was auf unsern Fahnen steht:
"Bis zum bitteren Ende"
Wollen wir den Weg mitgehen
Ole ole ole ola, egal, wer heute siegt!
Ole ole ole ola, es geht um mehr als nur ein Spiel!
Selbst wenn wir Letzter sind
Und dauernd verlieren
Es wird trotzdem nie geschehen
Dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will
Ole ole ole ola, wir scheissen auf den Sieg!
Ole ole ole ola, es ist nur ein Auswärtsspiel!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja nog 170 kilometer en dan zijn we erOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat ga je doen in Frankfurt?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die is pas morgen gelukkig.
We reden net langs KölnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voetbal kijken!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo, rijles overleefd
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Sowieso!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, hoezo?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Of geef je rijles aan een gevaarlijke leerling?quote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker gegleden overbde gladde wegen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik gaf mijn zoon rijles.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat je gaat rijden
Of geef je rijles?I'm surrounded by morons!
Hij is niet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of geef je rijles aan een gevaarlijke leerling?Dit dus… de wegen wel.quote:
Bochten, afgronden, bergen, op sommige stukken nog ijs op de weg.I'm surrounded by morons!
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerling moet wel theorie al gehaald hebben, maar da’s simpel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan dat gewoon daar of ben je gecertificeerd?I'm surrounded by morons!
Valt meequote:I'm surrounded by morons!
Ja dat gaat dus anders dan hierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerming moet wel theorie al gehaald heeben, maar da’s simpel.Uw ADH vitamine Worst
quote:En dat met iemand die niet gewend is te rijden...quote:Bochten, afgronden, bergen, op sommige stukken nog ijs op de weg.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus anders dan hierIk zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
En dat met iemand die niet gewend is te rijden...I'm surrounded by morons!
Let me out!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zit je vast?quote:I'm surrounded by morons!
In theorie kan maat van me mij rijles geven terwijl hij al jaren niet heeft gereden omdat hij beetje rijangst heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerling moet wel theorie al gehaald hebben, maar da’s simpel.Uw ADH vitamine Worst
Heb jij geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In theorie kan maat van me mij rijles geven terwijl hij al jaren niet heeft gereden omdat hij beetje rijangst heeft![]()
Jawel maar enkele jaren geleden pas en hij al meer dan 10 jaarquote:Uw ADH vitamine Worst
Misschien kan jij hem beter rijles geven met z'n rijangstquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar enkele jaren geleden pas en hij al meer dan 10 jaar![]()
![]()
Ik sleur hem wel een keer de auto inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem beter rijles geven met z'n rijangst
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel een keer de auto in![]()
![]()
![]()
Hoe doe je een koude knuffel danquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Daarom laat ik altijd een harde ruft tijdens het knuffelen, dan is het altijd warmquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar houden de vrouwen wel vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom laat ik altijd een harde ruft tijdens het knuffelen, dan is het altijd warm![]()
![]()
Er is niks waar ze meer van houdenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een babe magneet moet jij zijn hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is niks waar ze meer van houden![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dement ook? Dan kan je ze zelf ook verstoppenwhaatttt
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet tegen de wind in urineren![]()
![]()
Ninja scThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk moet ik een plek hoger staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Puntje pakken danquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk moet ik een plek hoger staan.![]()
Daarom is er niks aan als vrouw, gedoequote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
Als vrouw moet je altijd hurken als je in het bos moet plassen♡♡♡♡![]()
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk moet ik een plek hoger staan.♡♡♡♡![]()
Klopt mannen hebben het makkelijk als het op pissen gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom is er niks aan als vrouw, gedoe![]()
Ik sta gelijk aan punten maar met veel minder posts.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar als laatste dat aantal gehaald?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta gelijk aan punten maar met veel minder posts.![]()
Nee volgens mij niet want ik stond plek 13 vannacht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar als laatste dat aantal gehaald?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vies woordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt mannen hebben het makkelijk als het op pissen gaat♡♡♡♡![]()
Dat is juist goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta gelijk aan punten maar met veel minder posts.![]()
![]()
Swaffelen was een rarewoord rond 2008 etc om met je piemel tegen voorwerpen aan te slaan.quote:
Plompzakken kwam net iets daarvoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk moet ik een plek hoger staan.![]()
Ik ging niet googlen!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Swaffelen was een rarewoord rond 2008 etc om met je piemel tegen voorwerpen aan te slaan.
Plompzakken kwam net iets daarvoor.
♡♡♡♡![]()
Nee want met minder posts evenveel punten halen is natuurlijk veel moeilijker en knapper dan wanneer je spamt.quote:
Als je gaat darten of boogschieten en je haalt met twee pijlen meer punten als iemand met vier pijlen kom je ook hoger in de ranking of bij golfen ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij bedoelen jullie hetzelfdequote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want met minder posts evenveel punten halen is natuurlijk veel moeilijker en knapper dan wanneer je spamt.
Als je gaat darten of boogschieten en je haalt met twee pijlen meer punten als iemand met vier pijlen kom je ook hoger in de ranking of bij golfen ofzo.![]()
![]()
Tja daar heb je wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want met minder posts evenveel punten halen is natuurlijk veel moeilijker en knapper dan wanneer je spamt.
Als je gaat darten of boogschieten en je haalt met twee pijlen meer punten als iemand met vier pijlen kom je ook hoger in de ranking of bij golfen ofzo.![]()
Ken mijn modewoorden uit die tijd wel zonder google en mag hc graag dingen uitleggen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook voor mij?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Formaggio, ik ga vega vandaag
♡♡♡♡![]()
Liefquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken mijn modewoorden uit die tijd wel zonder google en mag hc graag dingen uitleggen.![]()
![]()
Misschien moet je daar mee stoppen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken mijn modewoorden uit die tijd wel zonder google en mag hc graag dingen uitleggen.♡♡♡♡![]()
Niks mis mee, met pasta kan dat sowieso wel zonder vleesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Formaggio, ik ga vega vandaag![]()
quote:Ik haal daar plezier en voldoening uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien moet je daar mee stoppen?
En hoe meer kennis hoe beter toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om iemand ongevraagd info door de strot te duwen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik haal daar plezier en voldoening uit.
En hoe meer kennis hoe beter toch.♡♡♡♡![]()
Ja, ik had je zin verkeerd begrepen dus daar stond iets wat niet kloptequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow.. ik dacht dat daar wat anders stond..
Denk dat ik gek word![]()
![]()
Algemene kennis is belangrijk doet het altijd goed bij triviant en pubquizen enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke dagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik had je zin verkeerd begrepen dus daar stond iets wat niet klopte![]()
♡♡♡♡![]()
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Algemene kennis is belangrijk doet het altijd goed bij triviant en pubquizen enzo.
Het door de strot duwen is het probleem♡♡♡♡![]()
Dat is wel een hele negatieve kijk op onze relatie en de benadering van de situatie lieverd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Het door de strot duwen is het probleemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben je lieverd nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel een hele negatieve kijk op onze relatie en de benadering van de situatie lieverd.♡♡♡♡![]()
@Dr.Mikey
Voor jou
door de strot geduwd worden; door de strot geramd krijgenBETEKENIS & DEFINITIE
(1977) (inf.) opgedrongen worden; iets opgedrongen krijgen.
• Hij bestreed dat scholen de vernieuwing door de strot geduwd krijgen. (Nieuwsblad van het Noorden, 25/11/1977)
• Steunend en kreunend wordt ons de ene kernkop na de andere door de strot geduwd. (de Waarheid, 26/11/1979)
• Malcolm McLaren is een jatter par excellence, maar toegegeven: hij is steeds mee met de laatste trend. En die is, voor zover Amadeus (de film over Mozart) U nog niet in de strot mocht geramd zijn: de renaissance van de opera. (De Morgen, 09/02/1985)
• Hij zou haar het jongste besluit om weer bij haar vader te komen wonen met liters honing en vals mededogen door de strot moeten duwen. (Frans Kellendonk: Mystiek lichaam. 1986)
• Maar die route is ons toch mooi door de strot gedouwd. (Vrij Nederland, 16/01/1988)
• Haast, snelheid, vaak en veel en als het bij RTL4 dan niet meteen lukt (miljoenen kijkers) worden `pilots' van de serie je tot vervelens toe als hete aardappels vooraf de strot ingedrukt. (Elsevier, 27/04/1991)
• ‘Idioot dat je zoveel moeite moet doen om bedrijfskleding te bemachtigen,’ breng ik naar voren. ‘Je zou verwachten dat het je door de strot wordt geduwd.’ (Viktor Frölke: Dagboek van een postbode. 2016)
• Ik stond dus niet achter de draaitafels om het publiek Pink Floyd of Colosseum door de strot te duwen. (Erik de Zwart & Robert Haagsma: 40 Topjaren. 2018)♡♡♡♡![]()
Wat deed je?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn poes gaat van spinnen naar blazen in 0,1 seconde♡♡♡♡![]()
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
@:dr.mikey
Voor jou
door de strot geduwd worden; door de strot geramd krijgenBETEKENIS & DEFINITIE
(1977) (inf.) opgedrongen worden; iets opgedrongen krijgen.
• Hij bestreed dat scholen de vernieuwing door de strot geduwd krijgen. (Nieuwsblad van het Noorden, 25/11/1977)
• Steunend en kreunend wordt ons de ene kernkop na de andere door de strot geduwd. (de Waarheid, 26/11/1979)
• Malcolm McLaren is een jatter par excellence, maar toegegeven: hij is steeds mee met de laatste trend. En die is, voor zover Amadeus (de film over Mozart) U nog niet in de strot mocht geramd zijn: de renaissance van de opera. (De Morgen, 09/02/1985)
• Hij zou haar het jongste besluit om weer bij haar vader te komen wonen met liters honing en vals mededogen door de strot moeten duwen. (Frans Kellendonk: Mystiek lichaam. 1986)
• Maar die route is ons toch mooi door de strot gedouwd. (Vrij Nederland, 16/01/1988)
• Haast, snelheid, vaak en veel en als het bij RTL4 dan niet meteen lukt (miljoenen kijkers) worden `pilots' van de serie je tot vervelens toe als hete aardappels vooraf de strot ingedrukt. (Elsevier, 27/04/1991)
• ‘Idioot dat je zoveel moeite moet doen om bedrijfskleding te bemachtigen,’ breng ik naar voren. ‘Je zou verwachten dat het je door de strot wordt geduwd.’ (Viktor Frölke: Dagboek van een postbode. 2016)
• Ik stond dus niet achter de draaitafels om het publiek Pink Floyd of Colosseum door de strot te duwen. (Erik de Zwart & Robert Haagsma: 40 Topjaren. 2018)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat jammer dat je dit niet goed begrijptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.♡♡♡♡![]()
Krijg je zo door je strot gedouwdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.![]()
Het springt per regel letterlijk naar een ander onderwerp van rtl4 naar pinkpop oa.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat jammer dat je dit niet goed begrijptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn poes gaat van spinnen naar blazen in 0,1 seconde♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kop hem zelf wel in dan hoor:
Goeie gozer is die #1!![]()
![]()
Oh je meent dit echt?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het springt per regel letterlijk naar een ander onderwerp van rtl4 naar pinkpop oa.
♡♡♡♡![]()
Ik vind het jammer dat je zo een negatieve kijk hebt op een liever user die je graag vrijwillig wat kennis bijbrengt lieverd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo een negatieve kijk hebt op een liever user die je graag vrijwillig wat kennis bijbrengt lieverd.♡♡♡♡![]()
Jij plaagt mij ook vaak met je pozza ananas.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wil
Maar dat is ook een beetje aandacht vragen dat snap ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent meer van de likkende users?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wil![]()
![]()
Ik plaag je niet. Ik hou van ananas op pizza.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij plaagt mij ook vaak met je pozza ananas.
Maar dat is ook een beetje aandacht vragen dat snap ik wel.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent meer van de likkende users?
♡♡♡♡![]()
Wat voor user ben jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent meer van de likkende users?![]()
![]()
Jawelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De zin die je wist dat zou komen![]()
![]()
Ohnee, geen ananas op mijn pozza.quote:![]()
🍕
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik heb me zo hard in moeten houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De zin die je wist dat zou komen![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb me zo hard in moeten houden![]()
Het ging dan ook om mijn pozzaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohnee, geen ananas op mijn pozza.![]()
🍕
Jij mag zonder ananas
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ga maar mee naar mijn room dan laat ik het je zien
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond pozza.
Ik heb mij vergist eigenlijk - normaal is zaterdag pozzadag. Maar door de vrije dag vandaag denk ik steeds dat het vandaag zaterdag is.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ja rustig aan doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Plof zo maar weer op de bank, rugpijn iets te lang gepuzzeld vanmiddag![]()
![]()
Puzzel klaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Plof zo maar weer op de bank, rugpijn iets te lang gepuzzeld vanmiddag![]()
En ik vind het oprecht leuk om je mijn kennis over te brengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik plaag je niet. Ik hou van ananas op pizza.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan wel, maar of het helpt...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
Kon je je hoofd maar met iets insmeren![]()
Ik vind het bijzonder dat je geen rekening houdt met wat ik wilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ik vind het oprecht leuk om je mijn kennis over te brengen.
Als jij maar blij bent dus?♡♡♡♡![]()
Had ook al wat last, maar zit dan teveel naar voren en dan krijg ik lastquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef HappyCharly het volgende:
Rugpijn van het puzzelen?
Of had je al last?![]()
Vervelend zeg. Hopelijk trekt het zo wegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ook al wat last, maar zit dan teveel naar voren en dan krijg ik last♡♡♡♡![]()
Lekker toetje maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond ga ik proberen om custard te maken![]()
![]()
Andersom doe jij dat ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat je geen rekening houdt met wat ik wil
Als jij maar blij bent dus?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genietonquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ook maar het is meer omdat ik met pasen croissantjes met pudding wil![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ook maar het is meer omdat ik met pasen croissantjes met pudding wil
♡♡♡♡![]()
En eigenlijk moet je ook denken wat leuk dat iemand mij dingen wil bijbrengen wat een lieverd eigenlijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook denken wat leuk dat iemand mij dingen wil bijbrengen wat een lieverd eigenlijk.♡♡♡♡![]()
Nee is geen einde van een zin, maar een uitdaging ofzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of een deel van een taartquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een punt geeft het einde van een zin aan.![]()
Het was geen oproep tot discussie ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de echte randfiguren denken dat nee = ja is♡♡♡♡![]()
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een punt geeft het einde van een zin aan.Trotste mama van Ambar
De gedachte is liefquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil je graag een stukje geven, maar ik heb geen taart
♡♡♡♡![]()
Bestellenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
Onesie aan en pizza bestellen of omkleden en naar de winkel ?![]()
Pizzaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
Onesie aan en pizza bestellen of omkleden en naar de winkel ?Trotste mama van Ambar
Ik heb vanochtend mijn pyjama aangedaan met het idee dat ik mij later zou omkleden om iets te gaan doen. Ik zit nog steeds in mijn pyjamaTrotste mama van Ambar
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
Onesie aan en pizza bestellen of omkleden en naar de winkel ?![]()
Als je maar weet dat ik het lief bedoel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neehoor dat doe je nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik het lief bedoel.♡♡♡♡![]()
Uhuh dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik het lief bedoel.Trotste mama van Ambar
Welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: