Wat ga je doen in Frankfurt?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die is pas morgen gelukkig.
We reden net langs Köln
Sowieso!!!!quote:
Nee, hoezo?quote:
Of geef je rijles aan een gevaarlijke leerling?quote:
Ik gaf mijn zoon rijles.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat je gaat rijden
Of geef je rijles?
Hij is niet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of geef je rijles aan een gevaarlijke leerling?
Dit dus… de wegen wel.quote:
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerling moet wel theorie al gehaald hebben, maar da’s simpel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan dat gewoon daar of ben je gecertificeerd?
Valt meequote:
Ja dat gaat dus anders dan hierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerming moet wel theorie al gehaald heeben, maar da’s simpel.
quote:
En dat met iemand die niet gewend is te rijden...quote:Bochten, afgronden, bergen, op sommige stukken nog ijs op de weg.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus anders dan hier
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
En dat met iemand die niet gewend is te rijden...
Zit je vast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |