Kan wel, maar of het helpt...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
Kon je je hoofd maar met iets insmeren
Ik vind het bijzonder dat je geen rekening houdt met wat ik wilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ik vind het oprecht leuk om je mijn kennis over te brengen.
Had ook al wat last, maar zit dan teveel naar voren en dan krijg ik lastquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef HappyCharly het volgende:
Rugpijn van het puzzelen?
Of had je al last?
Vervelend zeg. Hopelijk trekt het zo wegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ook al wat last, maar zit dan teveel naar voren en dan krijg ik last
Lekker toetje maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanavond ga ik proberen om custard te maken
Andersom doe jij dat ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat je geen rekening houdt met wat ik wil
Als jij maar blij bent dus?
Genietonquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ook maar het is meer omdat ik met pasen croissantjes met pudding wil
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ook maar het is meer omdat ik met pasen croissantjes met pudding wil
En eigenlijk moet je ook denken wat leuk dat iemand mij dingen wil bijbrengen wat een lieverd eigenlijk.quote:
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook denken wat leuk dat iemand mij dingen wil bijbrengen wat een lieverd eigenlijk.
Of een deel van een taartquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een punt geeft het einde van een zin aan.
Het was geen oproep tot discussie ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de echte randfiguren denken dat nee = ja is
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een punt geeft het einde van een zin aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |