Elke dagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik had je zin verkeerd begrepen dus daar stond iets wat niet klopte
Kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Algemene kennis is belangrijk doet het altijd goed bij triviant en pubquizen enzo.
Dat is wel een hele negatieve kijk op onze relatie en de benadering van de situatie lieverd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Het door de strot duwen is het probleem
Ik ben je lieverd nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel een hele negatieve kijk op onze relatie en de benadering van de situatie lieverd.
Wat deed je?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn poes gaat van spinnen naar blazen in 0,1 seconde
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
@:dr.mikey
Voor jou
door de strot geduwd worden; door de strot geramd krijgenBETEKENIS & DEFINITIE
(1977) (inf.) opgedrongen worden; iets opgedrongen krijgen.
• Hij bestreed dat scholen de vernieuwing door de strot geduwd krijgen. (Nieuwsblad van het Noorden, 25/11/1977)
• Steunend en kreunend wordt ons de ene kernkop na de andere door de strot geduwd. (de Waarheid, 26/11/1979)
• Malcolm McLaren is een jatter par excellence, maar toegegeven: hij is steeds mee met de laatste trend. En die is, voor zover Amadeus (de film over Mozart) U nog niet in de strot mocht geramd zijn: de renaissance van de opera. (De Morgen, 09/02/1985)
• Hij zou haar het jongste besluit om weer bij haar vader te komen wonen met liters honing en vals mededogen door de strot moeten duwen. (Frans Kellendonk: Mystiek lichaam. 1986)
• Maar die route is ons toch mooi door de strot gedouwd. (Vrij Nederland, 16/01/1988)
• Haast, snelheid, vaak en veel en als het bij RTL4 dan niet meteen lukt (miljoenen kijkers) worden `pilots' van de serie je tot vervelens toe als hete aardappels vooraf de strot ingedrukt. (Elsevier, 27/04/1991)
• ‘Idioot dat je zoveel moeite moet doen om bedrijfskleding te bemachtigen,’ breng ik naar voren. ‘Je zou verwachten dat het je door de strot wordt geduwd.’ (Viktor Frölke: Dagboek van een postbode. 2016)
• Ik stond dus niet achter de draaitafels om het publiek Pink Floyd of Colosseum door de strot te duwen. (Erik de Zwart & Robert Haagsma: 40 Topjaren. 2018)
Wat jammer dat je dit niet goed begrijptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.
Krijg je zo door je strot gedouwdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onsamenhangende zinnen en woorden dit.
Het springt per regel letterlijk naar een ander onderwerp van rtl4 naar pinkpop oa.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat jammer dat je dit niet goed begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |