In theorie kan maat van me mij rijles geven terwijl hij al jaren niet heeft gereden omdat hij beetje rijangst heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode L op witte achtergrond op de auto plakken, extra spiegel en minimaal 5 jaar een rijbewijs hebben en dan mag het. De leerling moet wel theorie al gehaald hebben, maar da’s simpel.
Heb jij geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In theorie kan maat van me mij rijles geven terwijl hij al jaren niet heeft gereden omdat hij beetje rijangst heeft
Jawel maar enkele jaren geleden pas en hij al meer dan 10 jaarquote:
Misschien kan jij hem beter rijles geven met z'n rijangstquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar enkele jaren geleden pas en hij al meer dan 10 jaar
Ik sleur hem wel een keer de auto inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem beter rijles geven met z'n rijangst
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik sleur hem wel een keer de auto in
Hoe doe je een koude knuffel danquote:
Daarom laat ik altijd een harde ruft tijdens het knuffelen, dan is het altijd warmquote:
Daar houden de vrouwen wel vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom laat ik altijd een harde ruft tijdens het knuffelen, dan is het altijd warm
Er is niks waar ze meer van houdenquote:
Een babe magneet moet jij zijn hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is niks waar ze meer van houden
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dement ook? Dan kan je ze zelf ook verstoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |