Vrouwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn poes gaat van spinnen naar blazen in 0,1 seconde
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kop hem zelf wel in dan hoor:
Goeie gozer is die #1!
Oh je meent dit echt?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het springt per regel letterlijk naar een ander onderwerp van rtl4 naar pinkpop oa.
Ik vind het jammer dat je zo een negatieve kijk hebt op een liever user die je graag vrijwillig wat kennis bijbrengt lieverd.quote:
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo een negatieve kijk hebt op een liever user die je graag vrijwillig wat kennis bijbrengt lieverd.
Jij plaagt mij ook vaak met je pozza ananas.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wil
Je bent meer van de likkende users?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze user is aan het zuigen en houdt geen rekening met wat ik wil
Ik plaag je niet. Ik hou van ananas op pizza.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij plaagt mij ook vaak met je pozza ananas.
Maar dat is ook een beetje aandacht vragen dat snap ik wel.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent meer van de likkende users?
Wat voor user ben jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent meer van de likkende users?
Jawelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De zin die je wist dat zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |