Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een andere TTWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Iets origineels, met Goede vrijdag erinWerkplek
(zelfst. naamw.)
Das wel origineel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Iets origineels, met Goede vrijdag erin![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk plaatje ook in de OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet @Speklap3000 en @MizzezAmy nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij en @:devzero
Koekie en Justin
Kunnen jullie hier jullie liefdesverhalen delen
En jij met?![]()
Ohja vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vergeet @:Speklap3000 en @:Mizzezamy niet
En jij met?♡♡♡♡![]()
Vast welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien wil hij wel naar je toe vliegen
♡♡♡♡![]()
Ik zal het in overweging nemenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij en @:devzero
Koekie en Justin
Kunnen jullie hier jullie liefdesverhalen delenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoezo nog wel ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie die tickets nog wel liggen!♡♡♡♡![]()
Oh jahoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou zo maar kunnen, toch?
Alles kan♡♡♡♡![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Misschien hoort het?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
De prunus verliest haar roze bloemetjes maakt me toch een beetje sad♡♡♡♡![]()
quote:quote:Hee blijequote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou zo maar kunnen, toch?![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV!
Wat zeg je nu toch weer![]()
* Spoelt snel haar mond met zeep![]()
Ja met tegenzin laatste stukje stofzuigen en dan nog even dweilen. En eigenlijk wilde ik het onderste stukje van het keukenblok schoonmaken want elke keer als ik stofzuig laat dat groene lampje dus zien dat dat heel vies ismaar dan moet ik wel helemaal languit op de grond liggen en daar heb ik dan weer geen zin in
![]()
![]()
Die zijn ook leukquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoort ook maar ik vond de roze bloemetjes zo leuk
♡♡♡♡![]()
Hey muisquote:I'm surrounded by morons!
Als je languit op de grond gaat liggen, kan je dan de koekiestream aan hebben?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja met tegenzin laatste stukje stofzuigen en dan nog even dweilen. En eigenlijk wilde ik het onderste stukje van het keukenblok schoonmaken want elke keer als ik stofzuig laat dat groene lampje dus zien dat dat heel vies ismaar dan moet ik wel helemaal languit op de grond liggen en daar heb ik dan weer geen zin in
Lekker zuigenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je languit op de grond gaat liggen, kan je dan de koekiestream aan hebben?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoek![]()
![]()
Fogels worden altijd een beetje raar in het voorjaarTrotste mama van Ambar
Daar kan je veel geld voor vragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoek![]()
Oh, wil het liever horen? Zal ik je bellen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoekI'm surrounded by morons!
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik snap niet dat je niet al thuis bent op deze dagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mm zal ik naar huis gaan of wel?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mm zal ik naar huis gaan of wel?![]()
Zou in bed gaan liggen♡♡♡♡![]()
Er moest nog wel wat gedaan wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet al thuis bent op deze dag![]()
Lekker achterover in een stoel hangen is ook wat doen… ben ik nu keihard mee bezig.quote:I'm surrounded by morons!
Moet kunnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker achterover in een stoel hangen is ook wat doen… ben ik nu keihard mee bezig.![]()
In huis moeten helaas ook dingen gebeuren. Wassen en strijken enzo...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker achterover in een stoel hangen is ook wat doen… ben ik nu keihard mee bezig.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat een rust ineens?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Kan morgen ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In huis moeten helaas ook dingen gebeuren. Wassen en strijken enzo...I'm surrounded by morons!
uitstel = afstelquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Top 20 behaald.
Sorry Lovy.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lovely wordt woest.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, wil het liever horen? Zal ik je bellen?Je hebt je antwoord :pquote:![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar kan je veel geld voor vragengewoon een beetje liggen poetsen op de grond
![]()
Brocolliquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mm zal ik naar huis gaan of wel?![]()
Oh, Justin is je baas tegenwoordig?quote:I'm surrounded by morons!
Episode 3 van x-men 97 gebeurde wel veel in he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik druk gaan doen?[ afbeelding ]
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Soms maak je offers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met gambit en magneto en rogue.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had ook maar een paar dagen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wachten tot de vloer droog is… dan de bijkeuken nog 1 keer dweilen. Dan weer wachten dan de beschermplaat voor de vloer weer op zijn plek. En dan jongens en meisjes ben ik voor vandaag klaar.![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de vloer droog is… dan de bijkeuken nog 1 keer dweilen. Dan weer wachten dan de beschermplaat voor de vloer weer op zijn plek. En dan jongens en meisjes ben ik voor vandaag klaar.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Beschermplaat? Verwacht je een inval?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de vloer droog is… dan de bijkeuken nog 1 keer dweilen. Dan weer wachten dan de beschermplaat voor de vloer weer op zijn plek. En dan jongens en meisjes ben ik voor vandaag klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en dan hoef ik alles alleen nog maar bij te houden als ik niet meer te veel wasmiddel in de wasmachine gooiquote:![]()
![]()
Lekker schuimen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dan hoef ik alles alleen nog maar bij te houden als ik niet meer te veel wasmiddel in de wasmachine gooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whaha nee ik heb mijn werkplek ook in de bijkeuken zodat ik mijn werk niet in huis hebquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beschermplaat? Verwacht je een inval?maar de vloer moet beschermd worden tegen die bureaustoel anders beschadigd de vloer dus daar heb ik zo’n grote plaat voor van de zweedse designer
![]()
Dan SchneiderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De vrachtwagenchauffeurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja laat naar bedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik niet, net een dubbele tosti op![]()
Ik hoop met pindakaas en sambalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ik niet weet waarom ik hoofdpijn hebquote:
Dadelijk word ik ziek
Dadelijk heb ik iets ernstigs♡♡♡♡![]()
Hoofdpijn kan zo veel redenen hebben. O.a.:
Stress
Te weinig water gedronken
Hoge bloeddruk
Migraine
Te weinig slaap
Te veel slaap
Te veel zout
Zoethout
Te veel suiker
Je hoofd gestotenTrotste mama van Ambar
Of je hebt te veel koffie opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet waarom ik hoofdpijn heb
Dadelijk word ik ziek
Dadelijk heb ik iets ernstigs![]()
Als ik daarop niet fatsoenlijk kan uitslapen wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is t allemaal niet denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Stress
Hoge bloeddruk
Migraine
Te weinig slaap
Te veel slaap
Te veel zout
Zoethout
Te veel suiker
Je hoofd gestoten♡♡♡♡![]()
Oh vervelendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik daarop niet fatsoenlijk kan uitslapen wel.♡♡♡♡![]()
Nog geen koffie gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of je hebt te veel koffie op♡♡♡♡![]()
Niet gegeten hebben kan ook
Hoofdpijn is raarTrotste mama van Ambar
Jij toch ook ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te weinig of teveel koffie/cafeïne kan ook.
Ik ken mensen die 1 a 2 kopjes koffie per dag drinken tegen hoofdpijnTrotste mama van Ambar
Of te weinig nicotineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alcoholquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Stress
Hoge bloeddruk
Migraine
Te weinig slaap
Te veel slaap
Te veel zout
Zoethout
Te veel suiker
Je hoofd gestoten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem een abo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de Donald duck.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkere eierbalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhm ik heb 10 jaar niet gevlogen dusquote:Trotste mama van Ambar
Oh en geen kinderen. Dus ik denk dat die CO2 uitstoot echt niet boeitTrotste mama van Ambar
Maar nu welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik heb 10 jaar niet gevlogen dus
Tijd voor een enorme vliegtax![]()
Ja met vliegtuig. Bestemming geheimquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oehhh lekker ga je ook echt weg?Trotste mama van Ambar
Op je bezemsteel toch wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik heb 10 jaar niet gevlogen dus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flauwquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja met vliegtuig. Bestemming geheim♡♡♡♡![]()
Uiteraard maar die is CO2 neutraal. Alleen moeilijk wel om oceanen over te vliegenquote:Trotste mama van Ambar
Ah je gaat t toch vertellen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard maar die is CO2 neutraal. Alleen moeilijk wel om oceanen over te vliegen♡♡♡♡![]()
Owquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat het allang duidelijk was♡♡♡♡![]()
Ik ga alleen niets bevestigen of ontkennenTrotste mama van Ambar
Maar we mogen onze suggesties roepen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga alleen niets bevestigen of ontkennen♡♡♡♡![]()
Be my guestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar we mogen onze suggesties roepen?Trotste mama van Ambar
Je vorige kloontje was niet zo leuk meer?quote:Trotste mama van Ambar
Wel fijn dat iemand het schriftje doorgeeftTrotste mama van Ambar
Yo. We zijn bijna in DuitslandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mandTrotste mama van Ambar
Maar er is fileOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee. Het is gewoon dat als iemand de zin vroem vroem zegt ik dat af moet maken met Famke Louisequote:Trotste mama van Ambar
Dit jaar nog helemaal geen kijkers gehad voor het riante mees onderkomen op het balkon
Trotste mama van Ambar
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon dat als iemand de zin vroem vroem zegt ik dat af moet maken met Famke Louise![]()
Florida.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben. En verder wat Ghana een pure gok, alsof ik bij ga houden waar iedereen heen is geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 13:55:15 ]![]()
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.
Trotste mama van Ambar
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke keer dat gezeik over wie van ben jij een kloontje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo er komen nu echt allerlei beestjes te voorschijn nu het warmer en zonniger wordtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of je nou Pietje of Klaasje heet.Wat maakt het uit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebt![]()
Met een reden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, ze moeten zich toch ergens druk over makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 14:01:48 ]![]()
???quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand♡♡♡♡![]()
Daarnaast haal je Ghana en Gambia door de war![]()
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn levenTrotste mama van Ambar
Dat haalt de gemiddelde FOKker niet.quote:
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
Of je nou Pietje of Klaasje heet.Wat maakt het uit?![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn leven![]()
![]()
Only fools rush in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MC ribb is besteldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heyyy devquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd![]()
![]()
Ja maar zo stond het toch in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn leven![]()
Else keer dat gezeik over gezeik over van wie ben jij n kloontjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Elke keer dat gezeik over wie van ben jij een kloontje.♡♡♡♡![]()
Ja McRib is een van de beste dingen des levensOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ach ja, sommige kopen zomaar vliegtickets naar de andere kant van de wereld om ze daarna te moeten annuleren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd
Zo hebben we allemaal wel weer eens wat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 14:05:12 ]![]()
Wat is daar grappig aan? Aparte humor heb jij..Soort van profileren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja McRib is een van de beste dingen des levens![]()
Hebben ze die nog in Deutschland?![]()
Nooit weggeweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Hebben ze die nog in Deutschland?![]()
Je maakt je druk om niets. Wat maakt het jou uit wat ik grappig vind en nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Aparte humor heb jij..Soort van profileren.![]()
![]()
Ik wilde vroeg weg vandaag om te gaan kayakken. Maar het is al 9 uur en zit nog koffie te drinkenquote:![]()
![]()
Dit is de liefde SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohoh... ga je nog wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg weg vandaag om te gaan kayakken. Maar het is al 9 uur en zit nog koffie te drinken![]()
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Else keer dat gezeik over gezeik over van wie ben jij n kloontje![]()
Het maakt mij meer uit dat je het liefst achter mijn rug om lult.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je maakt je druk om niets. Wat maakt het jou uit wat ik grappig vind en niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.![]()
![]()
Gelukkig doe jij dat nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt mij meer uit dat je het liefst achter mijn rug om lult.![]()
Klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het apart om kloontjes te maken, want dan heb je iets te verbergen. Helemaal als je niet wil zeggen wie je hiervoor was. En al helemaal als je informatie gaat delen die voordat het kloontjes was aangemaakt gedeeld werd.
Blijf of bij je username en leer leven met wat je verder deelt. Of doe om zijn minst of je geheugen gewist is als je met je kloontje weer komt posten.
Het is gewoon geen eerlijk dialoog als je steeds verstopt achter een nieuwe alias.
Afwas roept
Nieuwe muziek roept
TTrotste mama van Ambar
Net zeg je nog dat het Gambia was ipv Ghana. Wel een beetje consequent blijven hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het apart om kloontjes te maken, want dan heb je iets te verbergen. Helemaal als je niet wil zeggen wie je hiervoor was. En al helemaal als je informatie gaat delen die voordat het kloontjes was aangemaakt gedeeld werd.
Blijf of bij je username en leer leven met wat je verder deelt. Of doe om zijn minst of je geheugen gewist is als je met je kloontje weer komt posten.
Het is gewoon geen eerlijk dialoog als je steeds verstopt achter een nieuwe alias.
Afwas roept
Nieuwe muziek roept
T
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 14:12:51 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten niet in het populaire groepje. Dan moeten we maar onze eigen groep beginnen![]()
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het Gambia was ipv Ghana. Wel een beetje consequent blijven hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat naar Gambia voor de neukseks
Ben zelf in Ghana geweest.
Die 2 landen worden altijd door elkaar gehaald terwijl ze niet eens in de buurt liggen.
Weet ik ook gelijk weer met het aantal hersencellen dat ik te maken heb.
Als je een belediging of grapje maakt naar mij doet het dan wel met een beetje intelligentie erbij in.
Trotste mama van Ambar
Ja, maar dan snap je het niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat naar Gambia voor de neukseks
Ben zelf in Ghana geweest.
Die 2 landen worden altijd door elkaar gehaald terwijl ze niet eens in de buurt liggen.
Weet ik ook gelijk weer met het aantal hersencellen dat ik te maken heb.
Als je een belediging of grapje maakt naar mij doet het dan wel met een beetje intelligentie erbij in.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 14:18:11 ]![]()
Ga heenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar dan snap je het niet meer.
Trotste mama van Ambar
Ja ik heb die zojuist in Duitsland bestelt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Hebben ze die nog in Deutschland?
Al duurt het wel erg lang dus wellicht zijn ze er stiekem niet meer en zit ik hier over drie dagen nogOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar dan mis je de wedstrijdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb die zojuist in Duitsland bestelt.
Al duurt het wel erg lang dus wellicht zijn ze er stiekem niet meer en zit ik hier over drie dagen nog![]()
Wedstrijd is bijzaakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dan mis je de wedstrijd![]()
Wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard hoor ik bij jou![]()
Maar dat is geen club![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan hoef ik niet bij een andere club![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5704 / +146 / +45 / 8038 / 9649
2. KillemWieft / 1771 / +25 / +91 / 586 / 1055
3. Speklap3000 / 1707 / +87 / +1 / 3582 / 4168
4. Mercedes. / 1282 / +15 / +5 / 648 / 969
5. HappyCharly / 1083 / +60 / +34 / 3117 / 3786
6. SwJ / 952 / +1 / +2 / 112 / 146
7. MizzezAmy / 771 / +49 / +0 / 869 / 1268
8. devzero / 713 / +34 / +49 / 1060 / 1401
9. mario390 / 678 / +17 / +12 / 292 / 595
10. ieniminimuis / 677 / +14 / +9 / 1140 / 1502
11. Mickytjuh / 669 / +3 / +1 / 1069 / 1363
12. kree / 603 / +42 / +0 / 936 / 1292
13. Dr.Mikey / 586 / +2 / +59 / 371 / 567
14. hemarookworst / 573 / +10 / +6 / 888 / 1195
15. Monsterkoekie / 514 / +51 / +36 / 1028 / 1284
16. DerRabbit / 448 / +19 / +0 / 716 / 900
17. gebrokenglas / 426 / +1 / +33 / 647 / 865
18. Rob / 423 / +13 / +0 / 144 / 220
19. KoningWouter / 406 / +7 / +24 / 728 / 925
20. FreshFruit / 369 / +39 / +27 / 519 / 735SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Aardbeien?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Cheeseburger en milkshake graag![]()
#viesdik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: