Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon dat als iemand de zin vroem vroem zegt ik dat af moet maken met Famke Louise
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben. En verder wat Ghana een pure gok, alsof ik bij ga houden waar iedereen heen is geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebt
Met een reden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.
Ach ja, ze moeten zich toch ergens druk over makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.
???quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand
Dat haalt de gemiddelde FOKker niet.quote:
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
Of je nou Pietje of Klaasje heet.Wat maakt het uit?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast haal je Ghana en Gambia door de war![]()
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn leven
Heyyy devquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |