Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon dat als iemand de zin vroem vroem zegt ik dat af moet maken met Famke Louise
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben. En verder wat Ghana een pure gok, alsof ik bij ga houden waar iedereen heen is geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel geheim van gemaakt dat ik geen 'nieuwe' user ben.
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het schriftje gehouden hebt
Met een reden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En nogmaals: Ghana was een pure gok. Dat is nu eenmaal waar veel vrijgezelle dames heen gaan.
Ach ja, ze moeten zich toch ergens druk over makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit nog nou steeds gaande? Het is toch duidelijk dat het niet gewenst is.
???quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder niet slim om met een "nieuw" account bepaalde informatie te delen. Dan val je door de mand
Dat haalt de gemiddelde FOKker niet.quote:
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
Of je nou Pietje of Klaasje heet.Wat maakt het uit?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast haal je Ghana en Gambia door de war![]()
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn leven
Heyyy devquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd
Ja maar zo stond het toch in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast haal je Ghana en Gambia door de war![]()
Anyways goed moment om iets te gaan doet mijn leven
Else keer dat gezeik over gezeik over van wie ben jij n kloontjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Elke keer dat gezeik over wie van ben jij een kloontje.
Ach ja, sommige kopen zomaar vliegtickets naar de andere kant van de wereld om ze daarna te moeten annuleren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat mensen raden naar "nieuwe" klonen? Ik vind het gewoon grappig dat mensen boos op anoniem gaan en dan een paar maanden later weer terug komen. Dat is wel meer dan 2xgebeurd
Wat is daar grappig aan? Aparte humor heb jij..Soort van profileren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja McRib is een van de beste dingen des levens
Nooit weggeweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Hebben ze die nog in Deutschland?
Je maakt je druk om niets. Wat maakt het jou uit wat ik grappig vind en nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Aparte humor heb jij..Soort van profileren.
Ik wilde vroeg weg vandaag om te gaan kayakken. Maar het is al 9 uur en zit nog koffie te drinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohoh... ga je nog wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg weg vandaag om te gaan kayakken. Maar het is al 9 uur en zit nog koffie te drinken
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Else keer dat gezeik over gezeik over van wie ben jij n kloontje
Het maakt mij meer uit dat je het liefst achter mijn rug om lult.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je maakt je druk om niets. Wat maakt het jou uit wat ik grappig vind en niet
Weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.
Gelukkig doe jij dat nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt mij meer uit dat je het liefst achter mijn rug om lult.
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |