Ik had ook maar een paar dagen.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de vloer droog is… dan de bijkeuken nog 1 keer dweilen. Dan weer wachten dan de beschermplaat voor de vloer weer op zijn plek. En dan jongens en meisjes ben ik voor vandaag klaar.
Beschermplaat? Verwacht je een inval?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de vloer droog is… dan de bijkeuken nog 1 keer dweilen. Dan weer wachten dan de beschermplaat voor de vloer weer op zijn plek. En dan jongens en meisjes ben ik voor vandaag klaar.
Ja en dan hoef ik alles alleen nog maar bij te houden als ik niet meer te veel wasmiddel in de wasmachine gooiquote:
Lekker schuimen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dan hoef ik alles alleen nog maar bij te houden als ik niet meer te veel wasmiddel in de wasmachine gooi
Whaha nee ik heb mijn werkplek ook in de bijkeuken zodat ik mijn werk niet in huis hebquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beschermplaat? Verwacht je een inval?
Ja laat naar bedquote:
Met wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik niet, net een dubbele tosti op
Omdat ik niet weet waarom ik hoofdpijn hebquote:
Of je hebt te veel koffie opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet waarom ik hoofdpijn heb
Dadelijk word ik ziek
Dadelijk heb ik iets ernstigs
Als ik daarop niet fatsoenlijk kan uitslapen wel.quote:
Dat is t allemaal niet denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoofdpijn kan zo veel redenen hebben. O.a.:
Stress
Te weinig water gedronken
Hoge bloeddruk
Migraine
Te weinig slaap
Te veel slaap
Te veel zout
Zoethout
Te veel suiker
Je hoofd gestoten
Oh vervelendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik daarop niet fatsoenlijk kan uitslapen wel.
Nog geen koffie gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of je hebt te veel koffie op
Jij toch ook ?quote:
Alcoholquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoofdpijn kan zo veel redenen hebben. O.a.:
Stress
Te weinig water gedronken
Hoge bloeddruk
Migraine
Te weinig slaap
Te veel slaap
Te veel zout