Sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV!
Wat zeg je nu toch weer
Die zijn ook leukquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoort ook maar ik vond de roze bloemetjes zo leuk
Hey muisquote:
Als je languit op de grond gaat liggen, kan je dan de koekiestream aan hebben?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja met tegenzin laatste stukje stofzuigen en dan nog even dweilen. En eigenlijk wilde ik het onderste stukje van het keukenblok schoonmaken want elke keer als ik stofzuig laat dat groene lampje dus zien dat dat heel vies ismaar dan moet ik wel helemaal languit op de grond liggen en daar heb ik dan weer geen zin in
Lekker zuigenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja met tegenzin laatste stukje stofzuigen en dan nog even dweilen. En eigenlijk wilde ik het onderste stukje van het keukenblok schoonmaken want elke keer als ik stofzuig laat dat groene lampje dus zien dat dat heel vies ismaar dan moet ik wel helemaal languit op de grond liggen en daar heb ik dan weer geen zin in
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je languit op de grond gaat liggen, kan je dan de koekiestream aan hebben?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh wat is dit nu voor ongehoord verzoek
Daar kan je veel geld voor vragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh, wil het liever horen? Zal ik je bellen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet al thuis bent op deze dagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mm zal ik naar huis gaan of wel?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mm zal ik naar huis gaan of wel?
Er moest nog wel wat gedaan wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet al thuis bent op deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |