Net zeg je nog dat het Gambia was ipv Ghana. Wel een beetje consequent blijven hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het apart om kloontjes te maken, want dan heb je iets te verbergen. Helemaal als je niet wil zeggen wie je hiervoor was. En al helemaal als je informatie gaat delen die voordat het kloontjes was aangemaakt gedeeld werd.
Blijf of bij je username en leer leven met wat je verder deelt. Of doe om zijn minst of je geheugen gewist is als je met je kloontje weer komt posten.
Het is gewoon geen eerlijk dialoog als je steeds verstopt achter een nieuwe alias.
Afwas roept
Nieuwe muziek roept
T
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten niet in het populaire groepje. Dan moeten we maar onze eigen groep beginnen
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het Gambia was ipv Ghana. Wel een beetje consequent blijven hoor.
Ja, maar dan snap je het niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat naar Gambia voor de neukseks
Ben zelf in Ghana geweest.
Die 2 landen worden altijd door elkaar gehaald terwijl ze niet eens in de buurt liggen.
Weet ik ook gelijk weer met het aantal hersencellen dat ik te maken heb.
Als je een belediging of grapje maakt naar mij doet het dan wel met een beetje intelligentie erbij in.
Ga heenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar dan snap je het niet meer.
Ja ik heb die zojuist in Duitsland bestelt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Hebben ze die nog in Deutschland?
Maar dan mis je de wedstrijdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb die zojuist in Duitsland bestelt.
Al duurt het wel erg lang dus wellicht zijn ze er stiekem niet meer en zit ik hier over drie dagen nog
Wedstrijd is bijzaakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dan mis je de wedstrijd
Wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard hoor ik bij jou![]()
Maar dat is geen club
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De mensen waar ik iets om geef op Fok heb ik ingelicht, verder lekker boeiend.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan hoef ik niet bij een andere club
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Aardbeien?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Cheeseburger en milkshake graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |