10 potjes baardolie eigen merkquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Rany gaat hebben we wel bingo
Wat zou de prijs zijn?
Ja man.... zo is het bro.... echwel broerquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Zien of het me gegund is man
Ben al blij zover gekomen te zijn man
Leuke streams van iemand die weg wil? 🤔quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:48 schreef odie22 het volgende:
wat hadden we een veel leukere streams gehad kunnen hebben als Sonja was gebleven![]()
van zijn suikerspinnetjequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
10 potjes baardolie eigen merk
Hij noemt zijn 'vrouwtje' ook suikerspinnetjequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrouwtje
Ik vindt dat dus echt een naar woord
nee als ze was geblevenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke streams van iemand die weg wil? 🤔
Nu, dan was het wel spannend geworden tussen Tom en haar! Zij is nooit uit zijn gedachten verdwenen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:48 schreef odie22 het volgende:
wat hadden we een veel leukere streams gehad kunnen hebben als Sonja was gebleven![]()
het was niet serieus hoor, ik paste mij een beetje aan , aan het nivo in het huis, als dit, als dat , daar kan ik niks meequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nu, dan was het wel spannend geworden tussen Tom en haar! Zij is nooit uit zijn gedachten verdwenen.
Feit blijft dat Tom nog steeds haar naam noemtquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
het was niet serieus hoor, ik paste mij een beetje aan , aan het nivo in het huis, als dit, als dat , daar kan ik niks mee
Sonja was me er wel eenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Feit blijft dat Tom nog steeds haar naam noemt
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:59 schreef B00STER het volgende:
Ik mis steeds een goed shot van de jackpot, hoeveel is er nu nog over?
Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apartquote:
Ik vond haar wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apart
Zit nog ruim drie vrijstellingen in!quote:
that's the spiritquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zit nog ruim drie vrijstellingen in!
Ik vond haar sloffen wel leuk. Die heb ik wel gezienquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar sloffen wel leuk. Die heb ik wel gezien
jaja , ze staat ook op de bingokaartquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Feit blijft dat Tom nog steeds haar naam noemt
die was nog erger dan asslie die ene weekquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apart
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ocharm tom beetje wenen op wc, kwam er niet uit
De meningen zijn verdeeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was nog erger dan asslie die ene week
bedankt maar weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2200 uur staat online, deze twee mogen winnen van mij ....![]()
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2200 uur staat online, deze twee mogen winnen van mij ....![]()
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen buiten NL, geen opnames, welterusten ...
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis zo de streams van EJVJL ... Jeffrey ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Iedereen die nog niet heeft gestemd; stem op karen!quote:
Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Iedereen die nog niet heeft gestemd; stem op karen!![]()
![]()
Dat komt omdat Ashley op bed ligtquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:52 schreef engine het volgende:
Ik vind Karen wel een stuk leuker ineens
Ashley.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:52 schreef FBtje het volgende:
Wie hoeft er niet te huilen als Karen weggaat? Op wie doelt ze?
ja ze ziet deze escape van ashley als haar voor de bus gooien, maar in realiteit is het haar redding deze week. alleen beseft ze dat nog nietquote:
Is ze in de winkel geweest?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ze heeft een vrijstelling gekocht, dus zit gewoon nog in het spel maar is niet meer genomineerd
Niet. Dat is het stomme.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:56 schreef FBtje het volgende:
Maar Ashley heeft voor geld uit de pot gekozen? Dus wanneer moet zij dan weg?
En wie komt er dan voor in de plaats? Een oud-bewoner?
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet. Dat is het stomme.
Heeft voor 20.000 een vrijstelling gekocht.
het was een prachtige streamdag vandaagquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?
Voor één week vrijstelling... 20.000 euro![]()
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?
Laat me raden.. behalve Glenn.. die is zo meegaand altijdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.
Niet de hele dag, ze heeft de badkamer schoongemaakt, nog even zitten kaarten met Tom en nog iemand, dacht Glenn en later een hele tijd in de hottub gezetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.
En Tomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Laat me raden.. behalve Glenn.. die is zo meegaand altijd
Die vindt letterlijk alles goed.
Nou, het staat hoe dan ook ontzettend lelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet de hele dag, ze heeft de badkamer schoongemaakt, nog even zitten kaarten met Tom en nog iemand, dacht Glenn en later een hele tijd in de hottub gezeten
Glenn was ook niet blij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar Glenn is niet boos op haar, heeft wel veel met haar gepraat, omdat hij wilde weten waarom ze het had gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Glenn was ook niet blij.
De enige die haar niet veroordeelde en troostte was Tom.
Dat is echt een prachtige timeingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
het kan bijna niet mooier
Weet je ook hoe laat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
ze zullen het in het huis natuurlijk niet weten dat die voor vorige week gepland stond
Ik dacht rond 11 uurquote:
Snap het niet helemaal... wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zullen het in het huis natuurlijk niet weten dat die voor vorige week gepland stond
Randy is ook geen bedreiging voor Ty en voor de rest hangt het van jaloezie aan elkaar, vooral misgunnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:08 schreef FBtje het volgende:
Je kan toch zien dat die vriendschappen in dat huis bij het minste geringste aan flarden liggen..
Alleen Ty en Randy hebben volgens mij nog nooit ruzie gehad.
Hoe laat? dat wil ik wel even live meemakenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
Kan niet wachten op die koppen, vooral die van Jimmy en TYquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens het vliegtuig topic 11 uur
Heel SM en alle bewoners zijn vandaag over de pis. Dus dat vliegtuig wat voor eerder stond gepland is morgen ietwat acchterhaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal... wat is daar zo bijzonder aan?
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweestquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweest![]()
DE stunt van BB 2024quote:
Ja ze moest vooral aan zich zelf denken, nou voilaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef FBtje het volgende:
Big Brother stuurt dat het een lieve lust is
Ze kan straks zelf 20k minder in haar zak steken of zit al voor de finaleweek begint thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweest![]()
Ze gaat niet winnen dat wist ze zelf ook wel denk ik. Die heeft het nu helemaal niet meer makkelijk in dat huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kan straks zelf 20k minder in haar zak steken of zit al voor de finaleweek begint thuis
Dan had ze het niet gekocht zei ze vanavond nog tegen Glennquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ze wel ook zelf verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat niet winnen dat wist ze zelf ook wel denk ik. Die heeft het nu helemaal niet meer makkelijk in dat huis.
Zich mssn te veel op laten fucken door BB of mssn wel een dealtje gesloten, de pot was nog veel te hoog, dus die moest naar benedenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef engine het volgende:
Die 20k was er op een manier toch wel af gegaan denk ik maar de manier waarop is toch wel bijzonderMeteen rammen.
Absoluut maar het is wel erg vermakelijk allemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is ze wel ook zelf verantwoordelijk voor.
Hier kijken we toch voor?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut maar het is wel erg vermakelijk allemaal.
Preciesquote:
Net of RTL wakker ligt van 20.000 euro.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zich mssn te veel op laten fucken door BB of mssn wel een dealtje gesloten, de pot was nog veel te hoog, dus die moest naar beneden
Pot is altijd rond de 70.000 geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:20 schreef FBtje het volgende:
[..]
Net of RTL wakker ligt van 20.000 euro.
Dus zonder deze actie van Ashley was het daar waarschijnlijk ook wel op uitgekomen. Ze hadden er dan wat meer tv momentjes van kunnen maken ook misschienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pot is altijd rond de 70.000 geweest
En terecht, met apotheose de TV uitzending morgenavond en het vliegtuigje voor Ash straks rond 11.00 uur. Dit krijgt nog een staartje...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef FBtje het volgende:
Big Brother stuurt dat het een lieve lust is
Nee dat kan niet. Teveel risico dat er niks overblijftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:26 schreef angele650 het volgende:
ze weten op voorhand goed genoeg hoeveel ze de winnaar zullen laten winnen.
had ashley nu niet 20K uit de pot gehaald, dan hadden ze Karen wel wat rekensommen laten oplossen, en bij elke fout 5K uit de pot
Op het totale budget van het programma is dat gewoon peanuts. Ik heb wel eebs begrepen dat het onder de 70k beter voor de belgen is want daarboven moeten ze meer belasting betalen ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De grote winnaar in deze is BB/ RTL/ Goplay scheelt ze een bult poen om uit te keren
Mssn wordt er morgen nog wel een bedrag geboden om te vertrekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Teveel risico dat er niks overblijft
Klopt, de kosten van één seizoen lopen in de miljoenen. Het is BB om de ophef te doen... niet om die 20K minder in de pot.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:30 schreef marky het volgende:
[..]
Op het totale budget van het programma is dat gewoon peanuts. Ik heb wel eebs begrepen dat het onder de 70k beter voor de belgen is want daarboven moeten ze meer belasting betalen ofzoiets.
Maargoed het blijft gewoon een laffe actie.
Moesten we de bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?quote:
Nu zal het lijken alsof het thumbs up voor haar actie van vandaag is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal... wat is daar zo bijzonder aan?
Ach zo... inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu zal het lijken alsof het thumbs up voor haar actie van vandaag is.
Sonja wilde naar huis, dus niet BB-waardig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:54 schreef Willewa het volgende:
Helaas is Ashley zeer waarschijnlijk te dom om te beseffen dat een vliegtuig vast niet binnen 24 uur geregeld kan worden en zal ze het zien als ‘zie je wel!’.Wat heeft zij dit seizoen negatief beïnvloedt. Was Sonja maar eeeeven gebleven.
Mwah, het is alleen al af te keuren omdat Aslie psychische problemen heeft en ze mijns inziens gebruikt wordt voor kijkcijfers en de sponsorgelden.quote:
Dat begint zich wel een beetje tegen m te keren ja, die heeft de rol van Zwitserland overgenomen. Vind m nog steeds tof, maar dit soort belachelijke stunts zou je best iemand op aan mogen spreken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nietszeggende kerel vind ik het. Totaal geen karakter / slappe hap.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat begint zich wel een beetje tegen m te keren ja, die heeft de rol van Zwitserland overgenomen. Vind m nog steeds tof, maar dit soort belachelijke stunts zou je best iemand op aan mogen spreken.
Is natuurlijk ook verre van normaal, dat afstoten en aantrekken doen gezonde mensen ook niet. Ook niet op tievie voor het spel en de knikkers.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Nu is Tom weer in genade aangenomen bij Ashley, voor zolang het duurt
Kan gestuurd zijn door achter. Of een vorm v zieltjes winnen (stemmen) van Tom "Kiek es hoe sociaal ik wel nie ben"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap niet helemaal de reactie van Tom vandaag. Alsof hij toch echt wel meer met de kijkers bezig is dan menig fan denkt en dus zijn kansen vandaag bewust spreidde door Ashley te gaan troosten.
Ik ben een beetje teleurgesteld vandaag in Tom.
Dat laatste ja..... zo jammer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kan gestuurd zijn door achter. Of een vorm v zieltjes winnen (stemmen) van Tom "Kiek es hoe sociaal ik wel nie ben"
Van degenen die er nog in zitten sowiesoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:22 schreef Mercedes. het volgende:
Vooral Tyron maar ook Randy zijn eigenlijk de meest oprechte personen daar.
Ja, zelfde schreef ik ook al paar keer. BB zal haar enigszins onder druk gezet hebben (net als de anderen, ook grappender wijze te zien in het winkeltje 'koop dit, koop dat. kijk nog eens naar de special offers'). Alleen is zij gezwicht, maar als dat is omdat ze op dit moment geestelijk instabiel is zou ik het heel goor vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, het is alleen al af te keuren omdat Aslie psychische problemen heeft en ze mijns inziens gebruikt wordt voor kijkcijfers en de sponsorgelden.
De enorme labiliteit en de stemmingswisselingen en al het andere gedrag wijzen op meer dan PMS en een lage bloedsuikerspiegel.
Ik doelde op dat we dan al na 6 dagen van Ashley verlost waren geweest en een minder toxic seizoen hadden gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sonja wilde naar huis, dus niet BB-waardig.
Eens en klinkklare onzin dat het dan een minder goed seizoen was geworden. Madam zette zich vanaf het begin te veel op de voorgrond zodat anderen weinig tot geen podium kregen. De dynamiek onderling was geheel anders geweest en misschien wel toffer om naar te kijken als zij er niet in had gezeten. Ik kijk liever naar normale mensen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doelde op dat we dan al na 6 dagen van Ashley verlost waren geweest en een minder toxic seizoen hadden gehad
Dit dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap niet helemaal de reactie van Tom vandaag. Alsof hij toch echt wel meer met de kijkers bezig is dan menig fan denkt en dus zijn kansen vandaag bewust spreidde door Ashley te gaan troosten.
Ik ga meer en meer Tyron de winst gunnen.
Ik zie dat anders. Zoals hij zelf al zei was ze een goede vriendin voor hem. Zij heeft hem in het begin ook geholpen als hij het moeilijk had.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Iemand die zelf zo straf is op het geen geld pakken uit de pot zoals Tom. Die na die veiling ook duidelijk aangaf dat het niet binnen zijn normen en waarde vallen was behoorlijk mild na iemand die zijn normen en waarde duidelijk had geschonden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Zoals hij zelf al zei was ze een goede vriendin voor hem. Zij heeft hem in het begin ook geholpen als hij het moeilijk had.
Het is niet dat hij nu ineens een 180 heeft gedaan.
Het is een kwestie van menselijkheid tonen.
Ja dat is puzzelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:33 schreef marky het volgende:
[..]
Iemand die zelf zo straf is op het geen geld pakken uit de pot zoals Tom. Die na die veiling ook duidelijk aangaf dat het niet binnen zijn normen en waarde vallen was behoorlijk mild na iemand die zijn normen en waarde duidelijk had geschonden.
is toch zaterdag?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ben benieuwd met het vliegtuigje voor Ashley vandaag. Hoe de reactie in het huis zal zijn en hoe BB het gaat aankondigen.
Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat is puzzelen.
Mensen die serieus willen winnen, willen die pot zo hoog mogelijk houden, en als zoiets gebeurt, moet je je rol als ieders vriend blijven spelen.
En dat is niet gemakkelijk.
gm
Zijn tactische keuze denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.
niet naast tom in ieder geval, en bed van Ash en Ka nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Ligt Ka gewoon bij Ash of is ze ergens anders gaan liggen?
ja ook nog geen idee wanneer alleenquote:
Volgens mij heeft hij dat ook gezegd en Glenn ook. Allebei hebben ze haar laten weten dat ze het zelf nooit zo gedaan zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.
Misschien vandaag en morgen 1, dan klopt het wel met vrijdag én zaterdag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook nog geen idee wanneer alleen
Hij heeft ook duidelijk gezegd dat het niet zijn keuze zou zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het stoerder gevonden als ze daarvoor ook geen begrip hadden getoond. Buiten dat het troosten natuurlijk al onzin was. Die tranen waren haar eigen toedoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat ook gezegd en Glenn ook. Allebei hebben ze haar laten weten dat ze het zelf nooit zo gedaan zouden hebben.
Dus omdat iemand iets anders doet dan jij verwacht is hij niet oprechtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Een mooie bingbong eronder en je hebt een leuk filmpjequote:
Dat staat er volgens mij niet. Volgens mij staat daar dat het er verdacht veel op leek dat hij dit heeft aangepakt als een cameramoment. Het lijkt mij dat iemand daar aan mag twijfelen. Mij bekroop een beetje het zelfde gevoel. Hij dook met haar meteen de cocoon in. Zijn beste maatje Jim was de dupe van haar actie en die liet hij gewoon alleen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat iemand iets anders doet dan jij verwacht is hij niet oprecht![]()
![]()
Thnx, zat op stream 2 daar lig alles nog te ronkenquote:
Dan klopt mijn reactie nog steeds..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij niet. Volgens mij staat daar dat het er verdacht veel op leek dat hij dit heeft aangepakt als een cameramoment. Het lijkt mij dat iemand daar aan mag twijfelen. Mij bekroop een beetje het zelfde gevoel. Hij dook met haar meteen de cocoon in. Zijn beste maatje Jim was de dupe van haar actie en die liet hij gewoon alleen.
ja had opgezocht vandaag voor Ashley en morgen voor Jimmyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vandaag en morgen 1, dan klopt het wel met vrijdag én zaterdag.
mag ik hier niet plaatsen is apart topic voorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook nog geen idee wanneer alleen
ja ben wezen kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
mag ik hier niet plaatsen is apart topic voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |