Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat is puzzelen.
Mensen die serieus willen winnen, willen die pot zo hoog mogelijk houden, en als zoiets gebeurt, moet je je rol als ieders vriend blijven spelen.
En dat is niet gemakkelijk.
gm
Zijn tactische keuze denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.
niet naast tom in ieder geval, en bed van Ash en Ka nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Ligt Ka gewoon bij Ash of is ze ergens anders gaan liggen?
ja ook nog geen idee wanneer alleenquote:
Volgens mij heeft hij dat ook gezegd en Glenn ook. Allebei hebben ze haar laten weten dat ze het zelf nooit zo gedaan zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft niet je had ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat je het een no go actie vindt. Dat er geen enkele reden was om dit te doen. Dan blijf je als persoon overeind.
Misschien vandaag en morgen 1, dan klopt het wel met vrijdag én zaterdag.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook nog geen idee wanneer alleen
Hij heeft ook duidelijk gezegd dat het niet zijn keuze zou zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het stoerder gevonden als ze daarvoor ook geen begrip hadden getoond. Buiten dat het troosten natuurlijk al onzin was. Die tranen waren haar eigen toedoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat ook gezegd en Glenn ook. Allebei hebben ze haar laten weten dat ze het zelf nooit zo gedaan zouden hebben.
Dus omdat iemand iets anders doet dan jij verwacht is hij niet oprechtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap niet helemaal de reactie van Tom vandaag. Alsof hij toch echt wel meer met de kijkers bezig is dan menig fan denkt en dus zijn kansen vandaag bewust spreidde door Ashley te gaan troosten.
Ik ben een beetje teleurgesteld vandaag in Tom.
Ik ga meer en meer Tyron de winst gunnen.
Een mooie bingbong eronder en je hebt een leuk filmpjequote:
Dat staat er volgens mij niet. Volgens mij staat daar dat het er verdacht veel op leek dat hij dit heeft aangepakt als een cameramoment. Het lijkt mij dat iemand daar aan mag twijfelen. Mij bekroop een beetje het zelfde gevoel. Hij dook met haar meteen de cocoon in. Zijn beste maatje Jim was de dupe van haar actie en die liet hij gewoon alleen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat iemand iets anders doet dan jij verwacht is hij niet oprecht![]()
![]()
Thnx, zat op stream 2 daar lig alles nog te ronkenquote:
Dan klopt mijn reactie nog steeds..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij niet. Volgens mij staat daar dat het er verdacht veel op leek dat hij dit heeft aangepakt als een cameramoment. Het lijkt mij dat iemand daar aan mag twijfelen. Mij bekroop een beetje het zelfde gevoel. Hij dook met haar meteen de cocoon in. Zijn beste maatje Jim was de dupe van haar actie en die liet hij gewoon alleen.
ja had opgezocht vandaag voor Ashley en morgen voor Jimmyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vandaag en morgen 1, dan klopt het wel met vrijdag én zaterdag.
mag ik hier niet plaatsen is apart topic voorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook nog geen idee wanneer alleen
ja ben wezen kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
mag ik hier niet plaatsen is apart topic voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |