Trusten!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen buiten NL, geen opnames, welterusten ...
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis zo de streams van EJVJL ... Jeffrey ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Iedereen die nog niet heeft gestemd; stem op karen!quote:
Neequote:Op donderdag 28 maart 2024 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Iedereen die nog niet heeft gestemd; stem op karen!![]()
![]()
Dat komt omdat Ashley op bed ligtquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:52 schreef engine het volgende:
Ik vind Karen wel een stuk leuker ineens
Ashley.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:52 schreef FBtje het volgende:
Wie hoeft er niet te huilen als Karen weggaat? Op wie doelt ze?
ja ze ziet deze escape van ashley als haar voor de bus gooien, maar in realiteit is het haar redding deze week. alleen beseft ze dat nog nietquote:
Is ze in de winkel geweest?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ze heeft een vrijstelling gekocht, dus zit gewoon nog in het spel maar is niet meer genomineerd
Niet. Dat is het stomme.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:56 schreef FBtje het volgende:
Maar Ashley heeft voor geld uit de pot gekozen? Dus wanneer moet zij dan weg?
En wie komt er dan voor in de plaats? Een oud-bewoner?
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet. Dat is het stomme.
Heeft voor 20.000 een vrijstelling gekocht.
het was een prachtige streamdag vandaagquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?
Voor één week vrijstelling... 20.000 euro![]()
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Zij was toch altijd degene die niet aan geld wilde komen dat niet van haar is?
Laat me raden.. behalve Glenn.. die is zo meegaand altijdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.
Niet de hele dag, ze heeft de badkamer schoongemaakt, nog even zitten kaarten met Tom en nog iemand, dacht Glenn en later een hele tijd in de hottub gezetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Zich daarna de hele dag verstopt. Bijna iedereen was boos.
En Tomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Laat me raden.. behalve Glenn.. die is zo meegaand altijd
Die vindt letterlijk alles goed.
Nou, het staat hoe dan ook ontzettend lelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet de hele dag, ze heeft de badkamer schoongemaakt, nog even zitten kaarten met Tom en nog iemand, dacht Glenn en later een hele tijd in de hottub gezeten
Glenn was ook niet blij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Laat me raden.. behalve Glenn.. die is zo meegaand altijd
Die vindt letterlijk alles goed.
Maar Glenn is niet boos op haar, heeft wel veel met haar gepraat, omdat hij wilde weten waarom ze het had gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Glenn was ook niet blij.
De enige die haar niet veroordeelde en troostte was Tom.
Dat is echt een prachtige timeingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
het kan bijna niet mooier
Weet je ook hoe laat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
het kan bijna niet mooier
ze zullen het in het huis natuurlijk niet weten dat die voor vorige week gepland stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |