Ik dacht rond 11 uurquote:
Snap het niet helemaal... wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
het kan bijna niet mooier
ze zullen het in het huis natuurlijk niet weten dat die voor vorige week gepland stond
Randy is ook geen bedreiging voor Ty en voor de rest hangt het van jaloezie aan elkaar, vooral misgunnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:08 schreef FBtje het volgende:
Je kan toch zien dat die vriendschappen in dat huis bij het minste geringste aan flarden liggen..
Alleen Ty en Randy hebben volgens mij nog nooit ruzie gehad.
Hoe laat? dat wil ik wel even live meemakenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en om het geheel nog even af te maken, vanwege het slechte weer is er vorige week een vliegtuig van ashley geannuleerd, die morgen dus komt overvliegen
het kan bijna niet mooier
ze zullen het in het huis natuurlijk niet weten dat die voor vorige week gepland stond
Kan niet wachten op die koppen, vooral die van Jimmy en TYquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens het vliegtuig topic 11 uur
Heel SM en alle bewoners zijn vandaag over de pis. Dus dat vliegtuig wat voor eerder stond gepland is morgen ietwat acchterhaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal... wat is daar zo bijzonder aan?
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweestquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweest![]()
DE stunt van BB 2024quote:
Ja ze moest vooral aan zich zelf denken, nou voilaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:13 schreef FBtje het volgende:
Big Brother stuurt dat het een lieve lust is
Ze kan straks zelf 20k minder in haar zak steken of zit al voor de finaleweek begint thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, voor 20 K, als ze haar naar de winkel hadden laten gaan was het 3000 geweest![]()
Ze gaat niet winnen dat wist ze zelf ook wel denk ik. Die heeft het nu helemaal niet meer makkelijk in dat huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kan straks zelf 20k minder in haar zak steken of zit al voor de finaleweek begint thuis
Dan had ze het niet gekocht zei ze vanavond nog tegen Glennquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ze wel ook zelf verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat niet winnen dat wist ze zelf ook wel denk ik. Die heeft het nu helemaal niet meer makkelijk in dat huis.
Zich mssn te veel op laten fucken door BB of mssn wel een dealtje gesloten, de pot was nog veel te hoog, dus die moest naar benedenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef engine het volgende:
Die 20k was er op een manier toch wel af gegaan denk ik maar de manier waarop is toch wel bijzonderMeteen rammen.
Absoluut maar het is wel erg vermakelijk allemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is ze wel ook zelf verantwoordelijk voor.
Hier kijken we toch voor?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut maar het is wel erg vermakelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |