Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apartquote:
Ik vond haar wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apart
Zit nog ruim drie vrijstellingen in!quote:
that's the spiritquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zit nog ruim drie vrijstellingen in!
Ik vond haar sloffen wel leuk. Die heb ik wel gezienquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar sloffen wel leuk. Die heb ik wel gezien
jaja , ze staat ook op de bingokaartquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Feit blijft dat Tom nog steeds haar naam noemt
die was nog erger dan asslie die ene weekquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was die week op vakantie. Geen minuut van Sonja gezien en ik hoor Tom er al zo lang over. Best apart
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ocharm tom beetje wenen op wc, kwam er niet uit
De meningen zijn verdeeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was nog erger dan asslie die ene week
bedankt maar weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2200 uur staat online, deze twee mogen winnen van mij ....![]()
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2200 uur staat online, deze twee mogen winnen van mij ....![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |