Hij is wel roze, maar een bril heb ik nog nooit bij hem waargenomen.quote:
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet zeuren jongens, ook dit is het spel, de pot was gewoon nog veel te hoog
Tom is een sukkelquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/s3pz70
[ afbeelding ]
Dat had ook anders gekunt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stream 2quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zie ik de jankerd en de lafaards die haar omarmen.![]()
Ik wil de boze bewoners zien en horen..
En daarom is zij degene die recht heeft op de buit en die lafaards niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Janken om medeleven op te wekken.![]()
Ben ik benieuwd wie er in trappen.
Ik lees hier dat bewoners boos zijn maar dat zal een half uurtje duren daarna gaan die lafaards haar zeggen dat ze het begrijpen etc etc
Is ook zo, Bart is met niet veel lager bedrag winnaar geworden. Ik denk ook wel dat ze de mogelijkheid krijgen om het bedrag nog op te hogen in de laatste weken die komen gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ze Ashley naar de winkel hadden laten gaan, waren ze minder geld kwijt geweest.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef OmaJacky het volgende:
Je zag wel de ware aard van Tom nu, ondanks dat hij waarschijnlijk ook boos is troost hij haar wel.
Tom weet goed hoe ash het spel speelt en is er wel voor haar.
Tom is de ware winnaar!!!!
Pff precies toen ik poste weer naar jank Ashley. Ik ik ik ik , niet eerlijk niet eerlijk. En weer een laffe Glenn die haar maar blijft pamperen 😂quote:
yep heel smerig en een zere verliezer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze weet dat ze niet meer gaat winnen dus naait ze de winnaar maar.
Nogmaals, ik zou hem leegtrekken, constant slapen etc...quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja ! Nu een freeze voor Ashley. Dan lig ik platquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook maar beter geen freeze krijgen. Is ook wel een death warrant.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:56 schreef Was-beer het volgende:
Misschien dacht Ashley gewoon dat de knop wegging als ze er op drukte
ze krijgt die 20 k niet hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
Niet janken Ashley. Dansen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Nee, enkel van de pot voor een halve finale ticket.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Niet voor haar zelf.... 20K in de pocket van Shine Endemol.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Ze heeft niks, ja een vrijstellingquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Van miij mag het, maar ik verwacht van niet, verleden jaar al een Belgische man die gewonnen heeft..quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef OmaJacky het volgende:
Je zag wel de ware aard van Tom nu, ondanks dat hij waarschijnlijk ook boos is troost hij haar wel.
Tom weet goed hoe ash het spel speelt en is er wel voor haar.
Tom is de ware winnaar!!!!
Ze naait al haar mede spelers. Ook Glenn. Ook Karin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze weet dat ze niet meer gaat winnen dus naait ze de winnaar maar.
echt een tokkie. ze staat echt voor schutquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Willewa het volgende:
Meest achterlijke deelnemer van de afgelopen 4 seizoenen. Ook zeker in de onderste regionen wat betreft IQ.
Als Karen zaterdag gaat, dan dubbel genaaidquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze naait al haar mede spelers. Ook Glenn. Ook Karin.
Dat is Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
ze gooit zelfs karin voor de bus nu. ik kan niet meer kijken of luisteren naar die vrouw
Ja jij was laatstequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke was jij nou laatste? ik checkte het nog en zag mezelf staan uhhhhh?
Nee hoor had een bericht verwijderd dus ik poste eigenlijk door het slotjequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke was jij nou laatste? ik checkte het nog en zag mezelf staan uhhhhh?
Ze moeten nog 1 week nomineren hequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze gaat hiermee ook nog de finale halen, let maar op
Ja ik krijg het door. Nog steeds een geweldige zet. En heerlijk hoe ze allemaal met die zure bekken buiten zitten te sjimpen. Hebben ze zo hun best gedaan om alles voor haar voeten weg te kapen zodat ze genomineerd bleef en nou is ze toch van die bank afquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft niks, ja een vrijstelling
Ze gooit nu ook nog Karen voor de bus......iedereen daar is boos. lekker nog een week....en denk niet dat ze hiermee populair wordt om te winnen.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Donna1000 het volgende:
Ik kan hier wel van genieten hoor, dit is hoe Big Brother gespeeld moet worden. Het was te verwachten dat er een behoorlijke twist zou komen, is elke BB al gebeurd
Tyron zei al als ze het gepakt had om naar huis te gaan dan had hij het nog kunnen begrijpen dan had ze het geld gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef -river- het volgende:
Er weer pakt ze iets wat voor alle bewoners is tot er een winnaar is. En zo een bedrag voor een halve finale ticket, dat is gewoon helemaal niets waard.
Is ook zo. Ze heeft van begin af aan duidelijk gezegd dat ze er zit om het spel te spelen en nergens anders voor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Dit is echt haar kleur he, aan het einde, laatste week, nu voor iedereen te zien. En nee het is geen slecht mens Ka, daar gaat het niet om, ze zal in het echte leven een hartstikke leuke meid zijn. Maar hier in het spel heeft ze iedereen moedwillig het bloed onder de nagels vandaag gehaald, om iedereen z'n verblijf hier ontzettend lastiger te maken, niet makkelijker. Dat is hoe zij hierin heeft gestaan, dat ga je zien haar filmpje. Ze heeft het gezegd, letterlijk gezegd, ze zegt het gaat voor mij een leuke tijd worden maar niet voor de rest. Heeft ze letterlijk gezegd. Als je haar introfilmpje gaat kijken ga je het zien."
Waarheid als een koe
het ergste is dat ze weet dat ze niet gaat winnen en hiermee de winnaar nog wil stekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gooit nu ook nog Karen voor de bus......iedereen daar is boos. lekker nog een week....en denk niet dat ze hiermee populair wordt om te winnen.....
Euuhh die 20.000 krijgt ze niet hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Zo zou ik niet bekent willen worden om zo een spel te spelen.....en te winnen....zou me doodschamen....quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan, je zit er uiteindelijk voor jezelf en om het spel te spelen..Niet om de pot zo hoog mogelijk te houden voor de winnaar
Nee als dat was geweest had ik het kunnen begrijpen maar gewoon omdat volgens haar mensen rondlopen die als denken dat het geld van hun is. Misgunnen dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
weer die camera weg pffff
ik wilde net beginnen met ramen lappen
2 streams op Karen is ook weer niet echt nodig
Ze krijgt niet die 20,000 toch?
Nee, maar het blijft geweldig!! Ze ging toch nooit winnen. Revenchequote:Op donderdag 28 maart 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euuhh die 20.000 krijgt ze niet hoor
dat zegt veel over haar karakter. smerig hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft geweldig!! Ze ging toch nooit winnen. Revenche![]()
![]()
Het wordt een interessante dag vandaag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik krijg het door. Nog steeds een geweldige zet. En heerlijk hoe ze allemaal met die zure bekken buiten zitten te sjimpen. Hebben ze zo hun best gedaan om alles voor haar voeten weg te kapen zodat ze genomineerd bleef en nou is ze toch van die bank af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij slaat door maar ashley doet dat ook om andere te beschuldigen dat ze pp het geld azenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft dat ermee te maken hoe ze eet Jimmy
en valse N.... je bent wel bezig he, je liegt zelf de boel bij elkaar!
Uit de pocket bedoel je!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
vrijstelling deze week alleenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef chufi het volgende:
Is die vrijstelling voor een plek in de finale of vrijstelling van deze week ?
Ik ook. Al had het de hele pot gekostquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan, je zit er uiteindelijk voor jezelf en om het spel te spelen..Niet om de pot zo hoog mogelijk te houden voor de winnaar
Het toont hoe gekwetst ze is door de lieverdjes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zegt veel over haar karakter. smerig hoor
ze naait glenn indirect ook. die maakt ook grote kans te winnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
Zozo net terug van boodsnhappen doen.... ik val met m'n neus in de prijzenpot... ik wist dat dit zou kunnen gebeuren... met dat walgelijke karakter van haar..
Zo sneu voor Karen, de vrouw die altijd voor haar klaarstond, alles voor haar deed, haartjes doen wanneer madam het wilde.. zum
Prima. Waarom zit ze dan te janken?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook zo. Ze heeft van begin af aan duidelijk gezegd dat ze er zit om het spel te spelen en nergens anders voor.
Ze is een vrouw van haar woord.
Liegt ze ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Alice verteld dat ashley haar negeert
Ja precies welk spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat niet om het geld maar wel een ander 20000 misgunnen. Ze is er voor het spel
Nope die gaat naar de pot van BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
Omdat ze haar verlies zo goed neemtquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Prima. Waarom zit ze dan te janken?
ja, dezelfde zeur die wel geld uit de pot heeft gehaald om een lullig briefje te kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:03 schreef mazaru het volgende:
Alice moet die irritante snater houden. Hoor dat nou toch zeg. Wat zijn ze zuur. Ze vinden allemaal dat die pot van hen is
Leuk ook voor haar kinderen die zien hoe zielig figuur ze is .....je kan je toch niet meer vertonen in Schagen.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft geweldig!! Ze ging toch nooit winnen. Revenche![]()
![]()
Zoete wraak, love it.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat niet om het geld maar wel een ander 20000 misgunnen. Ze is er voor het spel
dan liegt ze niet zoals Jimmy whahhahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Dit is echt haar kleur he, aan het einde, laatste week, nu voor iedereen te zien. En nee het is geen slecht mens Ka, daar gaat het niet om, ze zal in het echte leven een hartstikke leuke meid zijn. Maar hier in het spel heeft ze iedereen moedwillig het bloed onder de nagels vandaag gehaald, om iedereen z'n verblijf hier ontzettend lastiger te maken, niet makkelijker. Dat is hoe zij hierin heeft gestaan, dat ga je zien haar filmpje. Ze heeft het gezegd, letterlijk gezegd, ze zegt het gaat voor mij een leuke tijd worden maar niet voor de rest. Heeft ze letterlijk gezegd. Als je haar introfilmpje gaat kijken ga je het zien."
Waarheid als een koe
Alleen om een paar dagen extra te mogen blijven. Ashley leeft al twee weken ofzo in paniek.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
Gok zomaar dat Ashley volgende week is genomineerd.
Domme actie, was ze voor geld vertrokken, ok, maar vrijkopen?
Maar dat zou ze zonder dit ook wel zijn geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
Gok zomaar dat Ashley volgende week is genomineerd.
Domme actie, was ze voor geld vertrokken, ok, maar vrijkopen?
Ja precies... wat een nacist...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze naait glenn indirect ook. die maakt ook grote kans te winnen
Zo echt wel!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Het geld is niet van hun… Hoe ging ze tekeer toen Lenie voor de koffers koos!
'Mod Edit, niet doen ASHLEY"quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Was-beer het volgende:
Morgen ook nog een vliegtuig voor de queen
hahaha, wat zuurquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice zei net, wie zit er nu bij haar, Glenn, die kruipt haar in de reet, maar haar Tom zit er ook.
ja ik zag mezelf als laatste maar als je nu gaat kijken zie je dotteke, heel vreemdquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij was laatste
Heeft Dot gekaapt? Oh nee sorry Dot![]()
Mooi toch, voor dat extra vleugje drama genot.quote:
Ariana niet vergetenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ach waar hebben ze het moeilijk mee geld is niet van hun. Wel giga boos op lenie zijn. En Alice afgemaakt om 570 euro. In totaal heeft ashley 25500 gekost daar van de pot.
aha ok was al bang dat ik het fout gedaan hadquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor had een bericht verwijderd dus ik poste eigenlijk door het slotje
Degene die het lukt om de hele week boos te blijven op Ashley krijgt mijn stemquote:
Echt een dikke tokkie ja. Ze is echt zó dom ook. Echt dom. Ook dit snapt ze weer niet. Niveau wappie. Die overschat zichzelf zo enorm.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
echt een tokkie. ze staat echt voor schut
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Was-beer het volgende:
Morgen ook nog een vliegtuig voor de queen
Tom ziet gewoon iemand die verdrietig is en troost.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice zei net, wie zit er nu bij haar, Glenn, die kruipt haar in de reet, maar haar Tom zit er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |